Sain tänään Duvoon perinnön minulle ja katsokaa, mitä se ukko oli hankkinut minulle (kuva)

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,969
Reaktioarvo
8,473
278256042_396383545652109_1164907346726266173_n.jpg

Las Vegas on Helsingin paras baari, vakiopaikkani. Duvoo oli ostanut tämän, minua varten että muistaisin "missä sinä olet".
Sanoin Duvoon hautajaisissa, että "yksi hetki lisää menehtyneen kanssa olisi väärin, koska meillä on jo muistot ja hetket henkilöstä". Mutta nyt antaisin mitä tahansa, että saisin kuulla Nikon naurun.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Osanotot, todella ikävää kun joku poistuu keskuuudestamme. En olisi halunnut lukea tästä.

Sitä vaan ihmettelen että kuka tuon paidan sinulle toi, koska ei Suomessa perintöä jaeta noin 2 kuukaudessa. Jos ei Duvoo käskenyt ennen poismenoa sukulaisen tai muun henkilön sitten tuoda sitä, koska kyseessä ei ole hinnaltaan suuri, mutta tunnearvoltaan sitäkin suurempi asia)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,969
Reaktioarvo
8,473
Osanotot, todella ikävää kun joku poistuu keskuuudestamme. En olisi halunnut lukea tästä.

Sitä vaan ihmettelen että kuka tuon paidan sinulle toi, koska ei Suomessa perintöä jaeta noin 2 kuukaudessa. Jos ei Duvoo käskenyt ennen poismenoa sukulaisen tai muun henkilön sitten tuoda sitä, koska kyseessä ei ole hinnaltaan suuri, mutta tunnearvoltaan sitäkin suurempi asia)
Duvoon miesystävä sen toi, Duvoo oli laittanut myös Pekka Siiitoin-tavaransa syrjään minua varten koska rahallinen arvo nolla.
 
Ylös Pohja