Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"Sametti katuu sukupuolenkorjausta"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134178" data-attributes="member: 34"><p>En oo jaksanut tota vidii ainakaa vielä katsoa mutta siis tiedän kyllä sametin kuviot koska oon nähny aiemmin jotain videjä. Noh, en tiedä oikein mitä ajatella mutta itselle on jääny päällimmäisenä ehkä hiukan ärsyttävä kuva tästä muidusta koska yrittää jotenkin aina painaa oikeita transihmisiä kuitenkin alas ja vähän niin kuin käyttäytyy silleen niiku kukaan ei vois oikeesti olla trans koska hän ei ollut. Siis tähän tyyliin. Ei se ehkä ihan täysin noin ole kyllä sanonut, mutta siis perusidea mun mielestä vaikuttaa tolla olevan vähän sellainen "kukaan ei ole oikea trans" ja mun muistaakseni se taisi jotain setan?? aromanttisuus-postaustakin haukkua jossain vaiheessa??? Eli siis sillä vaikuttaa mun käsityksen mukaan olevan negatiivinen asenne kaikkia muita paitsi lesboja ja homoja kohtaan? Mutta en nyt muista kun en oo pitkään aikaan kattonu mitää sen juttuja joten ehk oon vääräs. Mutta siis toisaalta mullakin on kyllä se ajatus että noiden hoitojen kanssa kannattais olla todella todella tarkkana ettei vaan mee tekee mitään sellasta mitä katuu myöhemmin, sametti kun ei ole tosiaan ainut jolle on käynyt niin. Että siinä asiassa olen sinänsä samaa mieltä, mutta must tuntuu et sametti vetää ton jutun vähän turhan yli, kuten kaikki muutkin sateenkaari asioiden haukkumiset. Mutta muuten siis ihan totta että niiden hoitojen kanssa pitäisi olla aivan todella varovainen ja todella varma asiasta, ja jotenkin just niin että lääkäri pystyid varmuudella määrittää että kyse ei oo nyt jostakin ihan muusta asiasta ja henkilö katuisi myöhemmin. Se on nimittäin ihan selvää että monilla tytöillä (jotka ei oikeasti ole trans) on vaan se sivuoireena niin sanotusti jostain muusta asiasta. Ja ymmärrän asian hyvin koska itsekin pohdin asiaa tosi paljon ja nykyään uskoisin kuitenkin ehkä olevani ennemmin cis tyttö. En oikein tiedä mistä kaikesta se pohtiminen ja kyseenalaistus johtui, varmasti siinä oli liian kova paine tietää varmaks ja ehkä jotain muutakin vaikeuksia taustalla+ sitten se ettei koe olevansa "tarpeeksi feminiininen" naiseksi, niin ku alkuunkaan. Tiedäks ku mulla sanasta nainen tulee automaattisesti mieleen sellaset naiselliset naiset jotka on vaikka just jossain naistenlehtien kansissa u know. Mulla sanasta nainen ei tule mieleen sellasta rastatukkaista, hieman ylipainoista, hieman matalaäänistä, lyhyttä, usein hyvinkin epäfeminiinisiin vaatteisiin pukeutuvaa kasaa joka ei edes osaa kävellä korkkareilla kunnolla, vieläkään. Se ei vaan oo mulle nainen, jostain kumman syystä. Niin totta helvetissä nainen ei edes kuulosta multa. Sen takia tyttö kuulostaa aina enemmän multa koska koen sen jotenkin laajempana, vaikka toki tytöstä tulee helposti myös mielee sellanen tosi tyttömäinen tyttö u know. Mut nii. Mutta siinä sanassa on jotenki silti enemmän vapautta.</p><p></p><p>Oho tuli pitkä viesti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134178, member: 34"] En oo jaksanut tota vidii ainakaa vielä katsoa mutta siis tiedän kyllä sametin kuviot koska oon nähny aiemmin jotain videjä. Noh, en tiedä oikein mitä ajatella mutta itselle on jääny päällimmäisenä ehkä hiukan ärsyttävä kuva tästä muidusta koska yrittää jotenkin aina painaa oikeita transihmisiä kuitenkin alas ja vähän niin kuin käyttäytyy silleen niiku kukaan ei vois oikeesti olla trans koska hän ei ollut. Siis tähän tyyliin. Ei se ehkä ihan täysin noin ole kyllä sanonut, mutta siis perusidea mun mielestä vaikuttaa tolla olevan vähän sellainen "kukaan ei ole oikea trans" ja mun muistaakseni se taisi jotain setan?? aromanttisuus-postaustakin haukkua jossain vaiheessa??? Eli siis sillä vaikuttaa mun käsityksen mukaan olevan negatiivinen asenne kaikkia muita paitsi lesboja ja homoja kohtaan? Mutta en nyt muista kun en oo pitkään aikaan kattonu mitää sen juttuja joten ehk oon vääräs. Mutta siis toisaalta mullakin on kyllä se ajatus että noiden hoitojen kanssa kannattais olla todella todella tarkkana ettei vaan mee tekee mitään sellasta mitä katuu myöhemmin, sametti kun ei ole tosiaan ainut jolle on käynyt niin. Että siinä asiassa olen sinänsä samaa mieltä, mutta must tuntuu et sametti vetää ton jutun vähän turhan yli, kuten kaikki muutkin sateenkaari asioiden haukkumiset. Mutta muuten siis ihan totta että niiden hoitojen kanssa pitäisi olla aivan todella varovainen ja todella varma asiasta, ja jotenkin just niin että lääkäri pystyid varmuudella määrittää että kyse ei oo nyt jostakin ihan muusta asiasta ja henkilö katuisi myöhemmin. Se on nimittäin ihan selvää että monilla tytöillä (jotka ei oikeasti ole trans) on vaan se sivuoireena niin sanotusti jostain muusta asiasta. Ja ymmärrän asian hyvin koska itsekin pohdin asiaa tosi paljon ja nykyään uskoisin kuitenkin ehkä olevani ennemmin cis tyttö. En oikein tiedä mistä kaikesta se pohtiminen ja kyseenalaistus johtui, varmasti siinä oli liian kova paine tietää varmaks ja ehkä jotain muutakin vaikeuksia taustalla+ sitten se ettei koe olevansa "tarpeeksi feminiininen" naiseksi, niin ku alkuunkaan. Tiedäks ku mulla sanasta nainen tulee automaattisesti mieleen sellaset naiselliset naiset jotka on vaikka just jossain naistenlehtien kansissa u know. Mulla sanasta nainen ei tule mieleen sellasta rastatukkaista, hieman ylipainoista, hieman matalaäänistä, lyhyttä, usein hyvinkin epäfeminiinisiin vaatteisiin pukeutuvaa kasaa joka ei edes osaa kävellä korkkareilla kunnolla, vieläkään. Se ei vaan oo mulle nainen, jostain kumman syystä. Niin totta helvetissä nainen ei edes kuulosta multa. Sen takia tyttö kuulostaa aina enemmän multa koska koen sen jotenkin laajempana, vaikka toki tytöstä tulee helposti myös mielee sellanen tosi tyttömäinen tyttö u know. Mut nii. Mutta siinä sanassa on jotenki silti enemmän vapautta. Oho tuli pitkä viesti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"Sametti katuu sukupuolenkorjausta"
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja