Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"Sametti katuu sukupuolenkorjausta"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134215" data-attributes="member: 34"><p>Joo siis hetkinen muistaakseni sametin tapauksessa oli niin että sillä oli kenties jotain mielenterveysongelmia (en oo ihan varma) tai oli siis jotenkin silleen että ei tajunnut olevansa ihan pelkästään lesbo vain. Mutta sitten se tajus sen myöhemmin. Et sil oli kai jotenki sellanen harhainen käsitys et se on transmies vaikka oikeestikin oli vaan lesbo. En siis muista jos se johtui jostain mielenterveysongelmasta vai mistä mut niin. Et se on sanonu jtn et lääkärin ois pitäny huomata sen ongelmat eikä olla vaan silleen okei sä oot sit trans. Mistä sinänsä oon ehkä itekin samaa mieltä et joo vaikka on aikuinen niin silti ois ihan hyvä jos lääkäri huomais sen että sulla on kyse jostain aivan muusta. Mut oikeesti en osaa ite sanoo kauheen hyvin täst juuta eikä jaata, jokainen yksilö on niin erilainen ja toiset on ihan oikeesti trans ja ne ihan oikeasti haluaa ne asiat todella kovasti ja toiset sit taas on vuorenvarmoja siit mut myöhemmin paljastuu et ei ollukaa nii. Mut nyt must tää on hyvä että sen juridisen sukupuolen voi vaihtaa ihan ilmankin niitä hoitoja tän uuden lain myötä, jos ymmärsin oikein? Niin mun mielestä se on kai ihan hyvä asia. </p><p></p><p>Joo siis meitsikään ei oo niin hyvin perillä tästä asiasta että osaisin sanoa sen ihmeemmin asiasta, kai tää on mulle loppujen lopuksi ihan sama, eihän se siis mun sukupuolta kosketa joten tehkööt kai jokainen mitä haluaa.. harmi vaan sit jos myöhemmin katuu mutta en mä tiedä mikä se oikea ratkaisu sitten olisi. Jotenkin tuntuu että tähän on niin hankala löytää one-size-fits-all-tyyppistä ratkaisua koska monilla transkokemus on vaan se oire jostakin muusta mutta toiset taas sit on ihan oikeasti trans. Hmm hmm. Mut joo.</p><p></p><p>Heh joo sama ite varsinkin nykyään vihaan mun tissei kun ne on niin isot, mut ei se ehkä liity sukupuoleen vaan mä vaan koen jotenkin ne ällöttävänä, samalla tavalla kun perseeni koska se ei oo tarpeeks pieni ja "läskiyteni" joka ei kyllä oo edes bmi:n mukaan obese tasoa vaan pelkästään overweight. Yritän kyllä tosin aina ajatella itsestäni pelkästään positiivista mutta jostain syystä nyt on tämmönen paha itseviha kausi menossa, haukun ulkonäköäni aivan jatkuvasti:D jossain vaiheessa mietin minäkin binderia mutta kuulostaa niin vaikealta (ja kalliiltakin) että ei kyllä jaks :D sitä paitsi haluan tulla sinuiks mun tissien koon kanssa enkä peittää niitä vaikka kuinka haluisinkin + haluun piilottaa naamani ulkona koska se on niin vitun ruma mutta senkin kanssa yritän just tulla sinuiks ja olla ihan normaalisti. Mut joo, kiva kuulla että muutkin samaistuu tohon ajatukseen. Jotenki se tyttö vaan tulee meitsiltä yleensä luontevammin kuin nainen, ja vaikka olenkin jo näin vanha niin saan kai silti sanoa miten haluun x)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134215, member: 34"] Joo siis hetkinen muistaakseni sametin tapauksessa oli niin että sillä oli kenties jotain mielenterveysongelmia (en oo ihan varma) tai oli siis jotenkin silleen että ei tajunnut olevansa ihan pelkästään lesbo vain. Mutta sitten se tajus sen myöhemmin. Et sil oli kai jotenki sellanen harhainen käsitys et se on transmies vaikka oikeestikin oli vaan lesbo. En siis muista jos se johtui jostain mielenterveysongelmasta vai mistä mut niin. Et se on sanonu jtn et lääkärin ois pitäny huomata sen ongelmat eikä olla vaan silleen okei sä oot sit trans. Mistä sinänsä oon ehkä itekin samaa mieltä et joo vaikka on aikuinen niin silti ois ihan hyvä jos lääkäri huomais sen että sulla on kyse jostain aivan muusta. Mut oikeesti en osaa ite sanoo kauheen hyvin täst juuta eikä jaata, jokainen yksilö on niin erilainen ja toiset on ihan oikeesti trans ja ne ihan oikeasti haluaa ne asiat todella kovasti ja toiset sit taas on vuorenvarmoja siit mut myöhemmin paljastuu et ei ollukaa nii. Mut nyt must tää on hyvä että sen juridisen sukupuolen voi vaihtaa ihan ilmankin niitä hoitoja tän uuden lain myötä, jos ymmärsin oikein? Niin mun mielestä se on kai ihan hyvä asia. Joo siis meitsikään ei oo niin hyvin perillä tästä asiasta että osaisin sanoa sen ihmeemmin asiasta, kai tää on mulle loppujen lopuksi ihan sama, eihän se siis mun sukupuolta kosketa joten tehkööt kai jokainen mitä haluaa.. harmi vaan sit jos myöhemmin katuu mutta en mä tiedä mikä se oikea ratkaisu sitten olisi. Jotenkin tuntuu että tähän on niin hankala löytää one-size-fits-all-tyyppistä ratkaisua koska monilla transkokemus on vaan se oire jostakin muusta mutta toiset taas sit on ihan oikeasti trans. Hmm hmm. Mut joo. Heh joo sama ite varsinkin nykyään vihaan mun tissei kun ne on niin isot, mut ei se ehkä liity sukupuoleen vaan mä vaan koen jotenkin ne ällöttävänä, samalla tavalla kun perseeni koska se ei oo tarpeeks pieni ja "läskiyteni" joka ei kyllä oo edes bmi:n mukaan obese tasoa vaan pelkästään overweight. Yritän kyllä tosin aina ajatella itsestäni pelkästään positiivista mutta jostain syystä nyt on tämmönen paha itseviha kausi menossa, haukun ulkonäköäni aivan jatkuvasti:D jossain vaiheessa mietin minäkin binderia mutta kuulostaa niin vaikealta (ja kalliiltakin) että ei kyllä jaks :D sitä paitsi haluan tulla sinuiks mun tissien koon kanssa enkä peittää niitä vaikka kuinka haluisinkin + haluun piilottaa naamani ulkona koska se on niin vitun ruma mutta senkin kanssa yritän just tulla sinuiks ja olla ihan normaalisti. Mut joo, kiva kuulla että muutkin samaistuu tohon ajatukseen. Jotenki se tyttö vaan tulee meitsiltä yleensä luontevammin kuin nainen, ja vaikka olenkin jo näin vanha niin saan kai silti sanoa miten haluun x) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"Sametti katuu sukupuolenkorjausta"
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja