Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"Sametti katuu sukupuolenkorjausta"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 134217" data-attributes="member: 112"><p>Joo, mullekin jäi vähän jotenkin epäselvä käsitys siitä, mitä hän ajattelee sitten niistä, jotka oikeasti on transsukupuolisia. En oo tätä haastattelua enempää Sametista kuullut, joten en siis tiedä mitä kaikkea hän on omissa someissan julkaissut, mutta vähän ristiriitaiset fiilikset jäi kuitenkin tyypistä, koska hyviäkin pointteja hänellä, oli mutta vaikutti jotenkin aika jyrkältä ja sellaiselta, että hänen mielipiteet on ainoita oikeita.</p><p></p><p>Mulla on kanssa aika samanlaisia ajatuksia naiseudesta sun kanssa. Muistan jo lapsena, kun ajattelin, että en oo tarpeeksi tyttömäinen, kun muut pukeutu prinsessamaisiin pinkkeihin asuihin ja ite tykkäsin oranssista ja käytin aika erilaisia vaatteita. Jossain kohtaa mulle tuli sitten sellanen vaihe, kun käytin paljon pinkkiä ja vaaleita sävyjä, koska ajattelin, että oon silloin tyttömäisempi/naisellisempi. Nykyään onneks en oo niin epävarma vaatteiden takia. Mulla oli myös aika pitkään vaihe, kun en yhtään tykännyt rinnoista ja ajattelin, että haluaisin ne kokonaan pois, en yhtään tiedä mistä se johtu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 134217, member: 112"] Joo, mullekin jäi vähän jotenkin epäselvä käsitys siitä, mitä hän ajattelee sitten niistä, jotka oikeasti on transsukupuolisia. En oo tätä haastattelua enempää Sametista kuullut, joten en siis tiedä mitä kaikkea hän on omissa someissan julkaissut, mutta vähän ristiriitaiset fiilikset jäi kuitenkin tyypistä, koska hyviäkin pointteja hänellä, oli mutta vaikutti jotenkin aika jyrkältä ja sellaiselta, että hänen mielipiteet on ainoita oikeita. Mulla on kanssa aika samanlaisia ajatuksia naiseudesta sun kanssa. Muistan jo lapsena, kun ajattelin, että en oo tarpeeksi tyttömäinen, kun muut pukeutu prinsessamaisiin pinkkeihin asuihin ja ite tykkäsin oranssista ja käytin aika erilaisia vaatteita. Jossain kohtaa mulle tuli sitten sellanen vaihe, kun käytin paljon pinkkiä ja vaaleita sävyjä, koska ajattelin, että oon silloin tyttömäisempi/naisellisempi. Nykyään onneks en oo niin epävarma vaatteiden takia. Mulla oli myös aika pitkään vaihe, kun en yhtään tykännyt rinnoista ja ajattelin, että haluaisin ne kokonaan pois, en yhtään tiedä mistä se johtu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"Sametti katuu sukupuolenkorjausta"
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja