Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"Sametti katuu sukupuolenkorjausta"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134220" data-attributes="member: 34"><p>Joo samaa mieltä, ristiriitaiset fiilikset kyllä vähän :D kiva muuten kun yritin ihan mielenkiinnosta kattoo tota videoo mut heti ku alettiin puhua leikkauksista niin alko huippaa ja oksettaa xD taas tää perus mun ongelma, lukiossakaan en terveystiedon tunnilla meinannut pystyy olemaan kun puhuttiin jostain... Rokotuksista tai jostain? Verestä kans? Ehkä:D pitää olla niin heikko aina lol. Joten sitten meinasin että enpä taida väkisin yrittää katsoa vaikka sinänsä ois mielenkiintoinen voinut olla:D</p><p></p><p>Ainiin, löysin nyt tämän mistä aiemmin mainitsin siitä aromanttisuudesta:</p><p>[MEDIA=twitter]1319208711404113921[/MEDIA]</p><p></p><p>Sametti vauhdissa taas :D</p><p></p><p>Ja tuo että "valtaosa kaikista miehistä olisi aromanttisia" ? No en kyllä usko, kyllä vaikuttaa siltä että valtaosa kaikista miehistä ihan ihastuukin jopa naisiin että.... Morjens XD kyllä itse ainakin todella yllättyisin jos asia näin olisi 😁</p><p></p><p>Jep, kiva kuulla muidenkin kokemuksia tästä 😁 itsehän oon siitä vähän ristiriitainen että pienenä rakastin kaikkia prinsessajuttuja yms ja oikeastaan vieläkin tykkään ihan just vaikka meikatakin (suht harvoin mut silti tykkään siitä tekemisenä, se on rentouttavaa) ja silleen kinda tyttömäisist asioist myös mut sit taas mus on paljon poikamaistakin, esim olin ainut tyttö joka oli teknises työssä silloin poikien kanssa ja muutenkin. Mut ehkä se on lähinnä tää mun fyysinen ulkonäkö joka jotenki tekee must sit sellasen ei yhtään niin feminiinisen näkösen, rastatukka ja akne ja ylipaino ja kaikki se, emt. + Mua luultiin nuorempana ainakin parikin kertaa pojaksi joten ilmeisesti mussa on sitten aina ollut jotain poikamaisen näköistäkin, vaikka ikinä ei oo esim lyhyitä hiuksia ollut. Noh, aika ristiriitasta :D ja siis, voisin vieläkin vaikka vannoa että jo lapsena en ollut ihan varma kumpaan vessaa pitäs mennä, jotenki tuntu välillä ainakin että ei kumpikaan oikeen oo oikee. Joten ehkä sit oonki joku genderfluidi tai joku, oon silleen aatellu et cis mutku välillä mietin tota et miks oon ollu lapsena kuitenkin jo välillä tolleen ja sama on jatkunu näin vanhempanakin. En vaan jotenkaan ihan ymmärrä :D tai sit oon jotenki sekottanu jo lapsena asiat ja seki on johtunu jostain muusta. Huoh siis kyllä vituttaa, miten voi kaikki olla meikäläiselle näin vaikeeta. Kuitenkin ainakin haluisin olla cis mutta en sitten tiiä lol.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134220, member: 34"] Joo samaa mieltä, ristiriitaiset fiilikset kyllä vähän :D kiva muuten kun yritin ihan mielenkiinnosta kattoo tota videoo mut heti ku alettiin puhua leikkauksista niin alko huippaa ja oksettaa xD taas tää perus mun ongelma, lukiossakaan en terveystiedon tunnilla meinannut pystyy olemaan kun puhuttiin jostain... Rokotuksista tai jostain? Verestä kans? Ehkä:D pitää olla niin heikko aina lol. Joten sitten meinasin että enpä taida väkisin yrittää katsoa vaikka sinänsä ois mielenkiintoinen voinut olla:D Ainiin, löysin nyt tämän mistä aiemmin mainitsin siitä aromanttisuudesta: [MEDIA=twitter]1319208711404113921[/MEDIA] Sametti vauhdissa taas :D Ja tuo että "valtaosa kaikista miehistä olisi aromanttisia" ? No en kyllä usko, kyllä vaikuttaa siltä että valtaosa kaikista miehistä ihan ihastuukin jopa naisiin että.... Morjens XD kyllä itse ainakin todella yllättyisin jos asia näin olisi 😁 Jep, kiva kuulla muidenkin kokemuksia tästä 😁 itsehän oon siitä vähän ristiriitainen että pienenä rakastin kaikkia prinsessajuttuja yms ja oikeastaan vieläkin tykkään ihan just vaikka meikatakin (suht harvoin mut silti tykkään siitä tekemisenä, se on rentouttavaa) ja silleen kinda tyttömäisist asioist myös mut sit taas mus on paljon poikamaistakin, esim olin ainut tyttö joka oli teknises työssä silloin poikien kanssa ja muutenkin. Mut ehkä se on lähinnä tää mun fyysinen ulkonäkö joka jotenki tekee must sit sellasen ei yhtään niin feminiinisen näkösen, rastatukka ja akne ja ylipaino ja kaikki se, emt. + Mua luultiin nuorempana ainakin parikin kertaa pojaksi joten ilmeisesti mussa on sitten aina ollut jotain poikamaisen näköistäkin, vaikka ikinä ei oo esim lyhyitä hiuksia ollut. Noh, aika ristiriitasta :D ja siis, voisin vieläkin vaikka vannoa että jo lapsena en ollut ihan varma kumpaan vessaa pitäs mennä, jotenki tuntu välillä ainakin että ei kumpikaan oikeen oo oikee. Joten ehkä sit oonki joku genderfluidi tai joku, oon silleen aatellu et cis mutku välillä mietin tota et miks oon ollu lapsena kuitenkin jo välillä tolleen ja sama on jatkunu näin vanhempanakin. En vaan jotenkaan ihan ymmärrä :D tai sit oon jotenki sekottanu jo lapsena asiat ja seki on johtunu jostain muusta. Huoh siis kyllä vituttaa, miten voi kaikki olla meikäläiselle näin vaikeeta. Kuitenkin ainakin haluisin olla cis mutta en sitten tiiä lol. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"Sametti katuu sukupuolenkorjausta"
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja