Aihe vapaa Se ei oo laittanu mulle yhtään snäppiä koko päivänä

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Tyl sää

Laitoin aamulla vaan striikit koska olen *erittäin* vaikeasti tavotettava :DD

Ja koska ärsyttää että sekkään ei laita naamakuvia tai mittään

Ärsyttää ko tykkään siitä ja se ei musta

Oisinpa syntyny vuen tai pari aikasemmin

Tai se myöhemmin

Koska kaks vuotta ei ois niin paha ko kolme

Tosin, niinku joku viisas joskus sano, pitäis olla semmonen heila jonka kehtaa viiä kotia

Tai siis kyllä tuon muuten vois mutta tuo ikäero on vähän huono juttu

Iskä tietää ton vanhemmat loll

Väsyttää jo nyt mutta en taho vielä nukkua

Siis se eka vaikutti vähänniinku kiinnostuneelta mutta sitten se kysy mun ikää :///
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Se nimittäin sano jotaki että "kaikki kuumimmat iskee kiinni just minuun" ja vaikutti siltä että se huomas että tykkään siitä

I mean selvitin sen nimen ja mun kaveri laitto sille instassa mun snäpin.. ilmiselvää?
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
215
Reaktioarvo
144
Ei kannatta esittää vaikeasti tavoteltavaa se on hyvä että on muu elämä eikä roiku vaan puhelimessa ja pommita viesteillä mutta joku avatulle jättäminen ja muu on kyl iha vitu paviaanien hommaa ja antaa väärät signaalit vastapuolelle ja huom. täähä on vaan mun mielipide: on kaksi eri asiaa olla kusipää ja omistaa muukin elämä
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ei kannatta esittää vaikeasti tavoteltavaa se on hyvä että on muu elämä eikä roiku vaan puhelimessa ja pommita viesteillä mutta joku avatulle jättäminen ja muu on kyl iha vitu paviaanien hommaa ja antaa väärät signaalit vastapuolelle ja huom. täähä on vaan mun mielipide: on kaksi eri asiaa olla kusipää ja omistaa muukin elämä
Nooo nyt oot kyllä erittäin oikeassa!
 
Ylös Pohja