Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se ei oo laittanu mulle yhtään snäppiä koko päivänä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1459" data-source="post: 111560" data-attributes="member: 1459"><p>Tyl sää</p><p></p><p>Laitoin aamulla vaan striikit koska olen *erittäin* vaikeasti tavotettava :DD </p><p></p><p>Ja koska ärsyttää että sekkään ei laita naamakuvia tai mittään</p><p></p><p>Ärsyttää ko tykkään siitä ja se ei musta</p><p></p><p>Oisinpa syntyny vuen tai pari aikasemmin</p><p></p><p>Tai se myöhemmin</p><p></p><p>Koska kaks vuotta ei ois niin paha ko kolme</p><p></p><p>Tosin, niinku joku viisas joskus sano, pitäis olla semmonen heila jonka kehtaa viiä kotia</p><p></p><p>Tai siis kyllä tuon muuten vois mutta tuo ikäero on vähän huono juttu</p><p></p><p>Iskä tietää ton vanhemmat loll</p><p></p><p>Väsyttää jo nyt mutta en taho vielä nukkua</p><p></p><p>Siis se eka vaikutti vähänniinku kiinnostuneelta mutta sitten se kysy mun ikää :///</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1459, post: 111560, member: 1459"] Tyl sää Laitoin aamulla vaan striikit koska olen *erittäin* vaikeasti tavotettava :DD Ja koska ärsyttää että sekkään ei laita naamakuvia tai mittään Ärsyttää ko tykkään siitä ja se ei musta Oisinpa syntyny vuen tai pari aikasemmin Tai se myöhemmin Koska kaks vuotta ei ois niin paha ko kolme Tosin, niinku joku viisas joskus sano, pitäis olla semmonen heila jonka kehtaa viiä kotia Tai siis kyllä tuon muuten vois mutta tuo ikäero on vähän huono juttu Iskä tietää ton vanhemmat loll Väsyttää jo nyt mutta en taho vielä nukkua Siis se eka vaikutti vähänniinku kiinnostuneelta mutta sitten se kysy mun ikää :/// [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se ei oo laittanu mulle yhtään snäppiä koko päivänä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja