Se mun säätöni tuli siis meille ja

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
On siis makoiltu yhessä ja se on ollu ihanaa ja hänen kanssaan on mukava olla ja silleen mut samaan aikaan mua vähän ahistaa enkä edes tiedä mikä.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Onko? Ootko varma?
Yleensä ahdistukselle löytyy jokin syy - esimerkiksi pitkään jatkunut stressi tai se, että elämässä tapahtuu liikaa asioita yhdellä kertaa. Ne voivat olla myös positiivisia, kuten uusi parisuhde, työpaikka tai muutto uuteen asuntoon. Hetkellisesti ahdistus lisää suorituskykyä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Todennäköisesti se ahdistus johtuu vaan siitä että tilanne on sulle melko uusi. Positiivisetkin muutokset voivat aiheuttaa ahdistusta. Se on normaalia ja menee ohi.
Just olin tulossa kommentoimaan samaa

Että ei siis kannata huolehtia, kunhan totut sun tilanteeseen nii se ahistus menee ohi :)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Yleensä ahdistukselle löytyy jokin syy - esimerkiksi pitkään jatkunut stressi tai se, että elämässä tapahtuu liikaa asioita yhdellä kertaa. Ne voivat olla myös positiivisia, kuten uusi parisuhde, työpaikka tai muutto uuteen asuntoon. Hetkellisesti ahdistus lisää suorituskykyä.
Todennäköisesti se ahdistus johtuu vaan siitä että tilanne on sulle melko uusi. Positiivisetkin muutokset voivat aiheuttaa ahdistusta. Se on normaalia ja menee ohi.
Just olin tulossa kommentoimaan samaa

Että ei siis kannata huolehtia, kunhan totut sun tilanteeseen nii se ahistus menee ohi :)
Okei kiitos teille pitää varmaan vain totutella ajatukseen jos se auttais
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ihan hissukseen vain ja teijän jutun ei tarvi ees mennä heti niin vakavaksi et voitte kumpiki ensin vaan totutella yhdessäoloon ja toisen tunteisiin
Joo käytiin tossa äsken kiipeilemässä ja sitä ennen kierrettiin yksi museo eikä ollut edes kovin ahistava kokemus vaan oli kyllä ihan mukava käydä. En tiiä onkohan vaan sitoutumiskammonen vai vain niin uusi tilanne vai mikähän lienee
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Laiteltiin tässä illasta yhessä kalakeittoa ja on vielä vohveli taikinakin tehty turpoamaan joten niitä sitten varmaan paistellaan tässä illasta kunhan on loputkin tulleet saunasta
 
Ylös Pohja