Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se on kiva herätä ja tajuta että näit taas unta siitä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 27745" data-attributes="member: 34"><p>Actual footage of me rn:</p><p>[MEDIA=youtube]e8HH4S2MJvM[/MEDIA]</p><p>Huutista toi on oikeesti ihan kirjaimellisesti minä kun katoin kummelin vikan kauden ekan jakson :--------D mä en oikeesti enää tiedä. Siis mä ihan oikeestiki vaa aloin itkee siin :D en edes tiedä mikä mua häiritsee mut aivan vitusti häiritsee kyllä. Ei hyvää päivää ku kukaan ei oo niinku timppa.</p><p></p><p>Oikeesti pistää miettimään kyllä ku oon koko hiton kevään aatellu sitä :D siis oikeesti. Ajattelin sillon jossai vaihees et oonkoha viel sillonki ku viisut tulee ni ihan kii siin edelleen ja mietin sitä viel sillonki. Kelasin et salee mut sit mietin et höpö höpö ei tää nyt niin kauan tuu kestää varmaa ku ei yleensä ikin kestä niin kauan. Mut nyt alkaa kyllä näyttää siltä et ei tää oo menos ohi :D</p><p></p><p>Siis ei mul oikeest oo sanoja enää tähä. Kuolen tähän. Ku mä en taas osaa miettii ketään muuta, en ainakaan täl hetkellä. Enköhä mä koht taas mut nii nyt on taas tämmöst tää. Ahdistaa ihan vitusti :D en kestä en vaan pysty tähän tää on ihan hirveetä kidutusta. Oikeest mul on ihan kauhee olo tiiän mun ois pitäny nukkuu jo aikoja sit mut ahistaa niin paljon etten pysty. Lmao joka päivä sama juttu, en vaa pysty tähän.</p><p></p><p>I mean mä tiiän et mul on tunteit muitaki kohtaan mut nyt en vaan saa timppaa mielestäni. En vaan saa. Tiedän et rakastan sitä niin paljon et tää ei varmaan koskaan mee ohi ku oon oikeest nähny sen jo täs lyhyessä ajassa jo et miten nää asiat menee. 3kk menny ni sen näkee oikeesti tällases ajas jo et kuin vitu tärkee se o mulle. Ofc tunnen itteni täydeks idiootiks koska niiku miks ????? Miks vitussa oikeesti. Siis. Aaaa. Ahdistaa ihan hulluna :D</p><p></p><p>Oikeest huvittaa kuunnella biisejä joita normaalit ihmiset kuuntelee ja ajattelee ihmisiä jotka tuntee. Mä taas mietin timppaa, aina :D varsinkin nyt kun tää on kestänyt jo niin kauan ni alkaa tuntua vähän psykoosilt. Oli muuten iha hiton outo tunne kattoo youtube-historiaani ku siel on ne kaikki mitä oon kattonu tammikuus ja jotenki yhtäkkiä tuli kauhee flashback sinne ja olin iha et vau mitä vittua onks tää oikeesti totta. Mennään huhtikuussa. En ois oikeesti uskonu. Vittu come on. Naurettavaa olla jumissa täs aina :D tää on ihan saatanasta. En oikeesti kykene tähän. En kykene siihen et sillon oli pilkkopimeetä ja lunta maassa ja nykyään alkaa olla oikeest kevät. Itken. Ei vittu oo todellista.</p><p></p><p>Kuolen iha vitusti ku alko soimaa bts:n answer : love myself jota oon luukuttanu tässä kevään aikana niin saatanasti :] ei vittu todellakaan voi olla mahdollista tää enää. Ihan kauheeta.</p><p></p><p>Oikeest mul on kaikki asiat ihan sekasin päässä mut en saa niitä puettuu sanoiks. Yritän just sen takia et saisin ne pois mielestä ettei mua ahistais koko vitun ajan mut ilmeisesti se on mahdotonta.</p><p></p><p>Ilmeisesti mikään ei auta tähän enää. Täytyy siis vaan hyväksyy et en pysty olla ajattelematta timppaa ja et kaikki menee päin vittua mut hei mikäs siinä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 27745, member: 34"] Actual footage of me rn: [MEDIA=youtube]e8HH4S2MJvM[/MEDIA] Huutista toi on oikeesti ihan kirjaimellisesti minä kun katoin kummelin vikan kauden ekan jakson :--------D mä en oikeesti enää tiedä. Siis mä ihan oikeestiki vaa aloin itkee siin :D en edes tiedä mikä mua häiritsee mut aivan vitusti häiritsee kyllä. Ei hyvää päivää ku kukaan ei oo niinku timppa. Oikeesti pistää miettimään kyllä ku oon koko hiton kevään aatellu sitä :D siis oikeesti. Ajattelin sillon jossai vaihees et oonkoha viel sillonki ku viisut tulee ni ihan kii siin edelleen ja mietin sitä viel sillonki. Kelasin et salee mut sit mietin et höpö höpö ei tää nyt niin kauan tuu kestää varmaa ku ei yleensä ikin kestä niin kauan. Mut nyt alkaa kyllä näyttää siltä et ei tää oo menos ohi :D Siis ei mul oikeest oo sanoja enää tähä. Kuolen tähän. Ku mä en taas osaa miettii ketään muuta, en ainakaan täl hetkellä. Enköhä mä koht taas mut nii nyt on taas tämmöst tää. Ahdistaa ihan vitusti :D en kestä en vaan pysty tähän tää on ihan hirveetä kidutusta. Oikeest mul on ihan kauhee olo tiiän mun ois pitäny nukkuu jo aikoja sit mut ahistaa niin paljon etten pysty. Lmao joka päivä sama juttu, en vaa pysty tähän. I mean mä tiiän et mul on tunteit muitaki kohtaan mut nyt en vaan saa timppaa mielestäni. En vaan saa. Tiedän et rakastan sitä niin paljon et tää ei varmaan koskaan mee ohi ku oon oikeest nähny sen jo täs lyhyessä ajassa jo et miten nää asiat menee. 3kk menny ni sen näkee oikeesti tällases ajas jo et kuin vitu tärkee se o mulle. Ofc tunnen itteni täydeks idiootiks koska niiku miks ????? Miks vitussa oikeesti. Siis. Aaaa. Ahdistaa ihan hulluna :D Oikeest huvittaa kuunnella biisejä joita normaalit ihmiset kuuntelee ja ajattelee ihmisiä jotka tuntee. Mä taas mietin timppaa, aina :D varsinkin nyt kun tää on kestänyt jo niin kauan ni alkaa tuntua vähän psykoosilt. Oli muuten iha hiton outo tunne kattoo youtube-historiaani ku siel on ne kaikki mitä oon kattonu tammikuus ja jotenki yhtäkkiä tuli kauhee flashback sinne ja olin iha et vau mitä vittua onks tää oikeesti totta. Mennään huhtikuussa. En ois oikeesti uskonu. Vittu come on. Naurettavaa olla jumissa täs aina :D tää on ihan saatanasta. En oikeesti kykene tähän. En kykene siihen et sillon oli pilkkopimeetä ja lunta maassa ja nykyään alkaa olla oikeest kevät. Itken. Ei vittu oo todellista. Kuolen iha vitusti ku alko soimaa bts:n answer : love myself jota oon luukuttanu tässä kevään aikana niin saatanasti :] ei vittu todellakaan voi olla mahdollista tää enää. Ihan kauheeta. Oikeest mul on kaikki asiat ihan sekasin päässä mut en saa niitä puettuu sanoiks. Yritän just sen takia et saisin ne pois mielestä ettei mua ahistais koko vitun ajan mut ilmeisesti se on mahdotonta. Ilmeisesti mikään ei auta tähän enää. Täytyy siis vaan hyväksyy et en pysty olla ajattelematta timppaa ja et kaikki menee päin vittua mut hei mikäs siinä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se on kiva herätä ja tajuta että näit taas unta siitä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja