Aihe vapaa SE SANO MUA SÖPÖKS

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
ÄÄÄ

Ja koska teistä kellään ei kuitenkaan oo mitään hajua kenestä puhun niin tässä perustiedot:

2006/16v
Asuu naapurikunnassa n. 40km päässä
Koulussa samassa kaupungissa ko mie
Pitkä
Keskijakaus
Kaverin poikkiksen veljen kaveri :D

Se laitto mulle että ”oot aika söpö” :D snäpissä siis

Ainut vaan että se on ottanu vähän rohkasuryyppyä ko se on kavereittensa kaa 300km päässä jossaki mökillä juomassa..

Ja siis ollaan snäpätty joku reilu 3kk ja oon tienny sen reilu vuen :D

Niii ja jos joskus oisin sen kaa yhessä nii se ei ois äitin mielestä varmasti mitenkään hyvä vaihtoehto :PP
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mutta oon hämmentyny ko aattelin etten ois yhtään sen tyyppiä : D

Tai ko se on vähän tommonen ”pahis” ja mie oon kuitenki aina ylleensä ihan kiltisti ja fiksusti..

Ja eijeesus ko se on semmonen pitkä ja laiha ja mie taas näyttäsin sen vieressä _ihan_vitun_läskiltä_ :__(
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Oli niin jännää ko se yhtäkkiä laitto tollasta että tuntuu mahassa ja rintakehässä :D vähän saman tuntosta ko ahistus mitta ilman semmosta kuristumisen tunnetta ::D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Edelleen minusta ois hyvä jos ois ollu niitä ala-asteen poikkiksia ko nyt on hirveen hankalaa ko kaikki muut on seurustellu ja mie en ja sitten en kuitenkaan osais

(No ei ihan kaikki mutta)
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Nonii nyt vois rauhottua

Se ei ees sanonu tykkäävänsä musta, mun ei tarvi stressata sitä että onko ak ko se tullee meille :D

Ja se on juonu (omien sanojensa mukaan ei ees paljoa) mutta ehkä se oli vaan joku haaste lol

Ja vaan SÖPÖ, ei muuta..
 
Ylös Pohja