Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 59173" data-attributes="member: 34"><p>Vittu tää on maailman tärkein biisi mulle 😭😭😭😭:</p><p>[MEDIA=spotify]track/6hNkAbTxNp5VYMZQuWfMxN[/MEDIA]</p><p></p><p>En ehkä pysty olla itkemättä. Nyt kun mulla on jostai syystä maailman ahistunein, yksinäisin ja masentunein olo niin tämmöset tietyt biisit auttaa edes vähän. Pitäs kai yrittää olla ilonen tai jotain. Mut Oon vaa iha sairaan surullinen enkä pysty tekee sille mitään.</p><p></p><p>Lol katoin äsken k&p mut vaa yhen jakson mut siis jotenki must vaa tuntuu et en pääse noista yli ikinä ihansama mitä teen. Oon vielki niin rakastunu, molempiin, sekä timppaan että hessuun. Tää alkaa ihan oikeasti tuntua jo ihan helvetin epätodelliselt ja pelottavalt, timppa on ollu yli 7kk eikä toivookaan ylipääsemisestä vaikka välillä pystynkin olla miettimättä sitä. Mutta en oikeesti tajua tätä, en vaan pääse yli vaikka päälläni seisoisin. Siis mä en vieläkään ymmärrä miten joku ihminen voi tuntua niin oikeelta vaikka sitä ei oikeasti tunne mitenkään irl mut silti. En oo eläissäni rakastanu ketää tällä tavalla. Se on kuitenkin timppa. En ymmärrä mut niin se vaan on et mä oon edelleen ihan rakastunut sekä hessuun että timppaan. Ei tää vaan lopu. Ja oon todennu sen jo käytännössä että silläkään ei oo väliä katonko mitään matskuja vai en ajattelen niitä joka tapauksessa, enemmän tai vähemmän. Ja mitä vähemmän katon mitään, sitä enemmän mul on ikävä. Toisaalta mitä enemmän katon mitään, sitä enemmän mua sattuu ja sitä enemmän muistan kuinka paljon rakastan, sitä enemmän kaipaan. En vaan tajuu kuinka tälleen voi tuntea. En enää oikeest tajuu. En tienny et näin voimakkaita tunteita voi edes olla. Jotenki tää on tullu mulle ihan järkytyksenä et miten voi oikeasti rakastua niin täysin. Tää ei oikeasti oo enää turvallista, pelkään et sekoon päästäni ja about hyppään sillalta???? On tätä jo niin kauan kestänyt että mä en oikeesti tiedä miten mä kykenen. Mul lähtee todellisuudentaju. Tosin nyt on yö ja mua alkaa vähän väsyttää jo, joten tää todellisuudentajun heikkeneminen saattaa osin johtua siitäkin. Huoh, kaikki muistot vaa pyörii päässä </p><p></p><p>Siis mä en voi sanoin kuvailla miten tärkeit noi kaks heppuu on mulle. Ei sille vaa oo sanoja voi kiesus mä en tajua enää. Ei voi kukaan edes olla noin tärkee. Tää on niin sairasta. Eikä sillä oo vaikutusta vaikka kuinka yrittäisin olla välittämättä, ei. Mikään ei auta. Mä ihan tosissani oon niin rakastunu molempiin. Vieläkin. Ei tää vaan mene pois. Hei. Yli 7kk. Yli seittemän vitun kuukautta. Ei siitä sen enempää mutta pistää vaan todellakin hieman miettimään ":D"</p><p></p><p>YLI. SEITTEMÄN. VITUN. KUUKAUTTA. siitä kun rakastuin timppaan. 29.12.2020 se oli. Ja toki kuten oon aiemminkin jauhanu niin ennen sitäkin mulla oli jo historiani noiden pällien suhteen. Joten periaatteessa ainaki jotain tunteita oli jo aiemminkin. Tosin tuntuu niiku mun pää ois tyhjentyny kaikista asioista, seriously tuntuu etten muista hevonhelvettiäkään siitä mitä tapahtu ennen tätä. Siis huoh tää on ollu kyllä varmaan sairain vuosi mitä voi olla. Kaikki on niin sekasin. Juu siis ihan ku mun pää ois tyhjentyny kaikesta ku en oo miettiny asioita niin paljon hetkeen, ja muutenki vaikee muistaa ku tää tilanne on ollu niin kauan jo. Mut niiku 2019 oli se hiton alustus tähän timppa keissiin :-----D kyllä, 2019 se tais olla. Sillon jo olin hyvin lievästi "ihastunu" siihen. Ei mut jumankauta mä en oikeesti muista yhtään mitään. Siis mitä oikeesti tapahtu sillon. Sillo 2019 ni ajattelinko mä muka timppaa? Koska muistan et lyhyen aikaa mä kyllä kelasin sitä, sillee lievästi. Mut sit satuin näkee kultakuumeen telkkarist ja aattelin et lol en mä tota ees ajattele enää ollenkaan :-------------D ja olikse 2020 ku tää tapahtu :D mitä helvettiä. Siis niin epätodellista. Ja kelasin et koko homma ois ollu sillä selvä. Mut ei helvetissäkää. Siitähän se vast jumalauta alko. Joulukuussa 2020 sitte alko HIEMAN tunteet syvenee ja ennen ku huomasin niin olin niin rakastunut et ei tuu kukaan menemään siitä ikinä ohi. Siis tähän mennessä vieläkään kukaan ei oikein tunnu merkkaavan mulle samaa ku timppa. No, tietysti niitä on sinänsä aika mahdotonta verrata mut... Yleensä kuitenkin ku mietin keistä kaikista oon koskaan tykännyt niin Timppa nyt valitettavasti vaan on se ensimmäinen joka mieleen tulee. Kai se jotain tarkottaa 🙂🙂🙂 helvetti sentään. Aina tää on tämmöstä. Alkaa oikeasti itkettää noniin nyt ajattelen taas ihan koko ajan timppaa :DDDDD Voi jeesus. Tekis mieli kattoo rockstoppii mutta kun ne jaksot on niin hölynpölyä ja en tiedä että missä niistä näkyis timppaa edes vähän ja aaaaa. Mulle vois tehdä semmosen timppa-koosteen rockstop-jaksoista niin et siin ois vaa kaikki kohat mis se on ja kaikki turha hölöhölö ois leikattu pois :DDDDDDD okei ahaa psykoosit tulilla taas niin saatanasti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 59173, member: 34"] Vittu tää on maailman tärkein biisi mulle 😭😭😭😭: [MEDIA=spotify]track/6hNkAbTxNp5VYMZQuWfMxN[/MEDIA] En ehkä pysty olla itkemättä. Nyt kun mulla on jostai syystä maailman ahistunein, yksinäisin ja masentunein olo niin tämmöset tietyt biisit auttaa edes vähän. Pitäs kai yrittää olla ilonen tai jotain. Mut Oon vaa iha sairaan surullinen enkä pysty tekee sille mitään. Lol katoin äsken k&p mut vaa yhen jakson mut siis jotenki must vaa tuntuu et en pääse noista yli ikinä ihansama mitä teen. Oon vielki niin rakastunu, molempiin, sekä timppaan että hessuun. Tää alkaa ihan oikeasti tuntua jo ihan helvetin epätodelliselt ja pelottavalt, timppa on ollu yli 7kk eikä toivookaan ylipääsemisestä vaikka välillä pystynkin olla miettimättä sitä. Mutta en oikeesti tajua tätä, en vaan pääse yli vaikka päälläni seisoisin. Siis mä en vieläkään ymmärrä miten joku ihminen voi tuntua niin oikeelta vaikka sitä ei oikeasti tunne mitenkään irl mut silti. En oo eläissäni rakastanu ketää tällä tavalla. Se on kuitenkin timppa. En ymmärrä mut niin se vaan on et mä oon edelleen ihan rakastunut sekä hessuun että timppaan. Ei tää vaan lopu. Ja oon todennu sen jo käytännössä että silläkään ei oo väliä katonko mitään matskuja vai en ajattelen niitä joka tapauksessa, enemmän tai vähemmän. Ja mitä vähemmän katon mitään, sitä enemmän mul on ikävä. Toisaalta mitä enemmän katon mitään, sitä enemmän mua sattuu ja sitä enemmän muistan kuinka paljon rakastan, sitä enemmän kaipaan. En vaan tajuu kuinka tälleen voi tuntea. En enää oikeest tajuu. En tienny et näin voimakkaita tunteita voi edes olla. Jotenki tää on tullu mulle ihan järkytyksenä et miten voi oikeasti rakastua niin täysin. Tää ei oikeasti oo enää turvallista, pelkään et sekoon päästäni ja about hyppään sillalta???? On tätä jo niin kauan kestänyt että mä en oikeesti tiedä miten mä kykenen. Mul lähtee todellisuudentaju. Tosin nyt on yö ja mua alkaa vähän väsyttää jo, joten tää todellisuudentajun heikkeneminen saattaa osin johtua siitäkin. Huoh, kaikki muistot vaa pyörii päässä Siis mä en voi sanoin kuvailla miten tärkeit noi kaks heppuu on mulle. Ei sille vaa oo sanoja voi kiesus mä en tajua enää. Ei voi kukaan edes olla noin tärkee. Tää on niin sairasta. Eikä sillä oo vaikutusta vaikka kuinka yrittäisin olla välittämättä, ei. Mikään ei auta. Mä ihan tosissani oon niin rakastunu molempiin. Vieläkin. Ei tää vaan mene pois. Hei. Yli 7kk. Yli seittemän vitun kuukautta. Ei siitä sen enempää mutta pistää vaan todellakin hieman miettimään ":D" YLI. SEITTEMÄN. VITUN. KUUKAUTTA. siitä kun rakastuin timppaan. 29.12.2020 se oli. Ja toki kuten oon aiemminkin jauhanu niin ennen sitäkin mulla oli jo historiani noiden pällien suhteen. Joten periaatteessa ainaki jotain tunteita oli jo aiemminkin. Tosin tuntuu niiku mun pää ois tyhjentyny kaikista asioista, seriously tuntuu etten muista hevonhelvettiäkään siitä mitä tapahtu ennen tätä. Siis huoh tää on ollu kyllä varmaan sairain vuosi mitä voi olla. Kaikki on niin sekasin. Juu siis ihan ku mun pää ois tyhjentyny kaikesta ku en oo miettiny asioita niin paljon hetkeen, ja muutenki vaikee muistaa ku tää tilanne on ollu niin kauan jo. Mut niiku 2019 oli se hiton alustus tähän timppa keissiin :-----D kyllä, 2019 se tais olla. Sillon jo olin hyvin lievästi "ihastunu" siihen. Ei mut jumankauta mä en oikeesti muista yhtään mitään. Siis mitä oikeesti tapahtu sillon. Sillo 2019 ni ajattelinko mä muka timppaa? Koska muistan et lyhyen aikaa mä kyllä kelasin sitä, sillee lievästi. Mut sit satuin näkee kultakuumeen telkkarist ja aattelin et lol en mä tota ees ajattele enää ollenkaan :-------------D ja olikse 2020 ku tää tapahtu :D mitä helvettiä. Siis niin epätodellista. Ja kelasin et koko homma ois ollu sillä selvä. Mut ei helvetissäkää. Siitähän se vast jumalauta alko. Joulukuussa 2020 sitte alko HIEMAN tunteet syvenee ja ennen ku huomasin niin olin niin rakastunut et ei tuu kukaan menemään siitä ikinä ohi. Siis tähän mennessä vieläkään kukaan ei oikein tunnu merkkaavan mulle samaa ku timppa. No, tietysti niitä on sinänsä aika mahdotonta verrata mut... Yleensä kuitenkin ku mietin keistä kaikista oon koskaan tykännyt niin Timppa nyt valitettavasti vaan on se ensimmäinen joka mieleen tulee. Kai se jotain tarkottaa 🙂🙂🙂 helvetti sentään. Aina tää on tämmöstä. Alkaa oikeasti itkettää noniin nyt ajattelen taas ihan koko ajan timppaa :DDDDD Voi jeesus. Tekis mieli kattoo rockstoppii mutta kun ne jaksot on niin hölynpölyä ja en tiedä että missä niistä näkyis timppaa edes vähän ja aaaaa. Mulle vois tehdä semmosen timppa-koosteen rockstop-jaksoista niin et siin ois vaa kaikki kohat mis se on ja kaikki turha hölöhölö ois leikattu pois :DDDDDDD okei ahaa psykoosit tulilla taas niin saatanasti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja