Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 59183" data-attributes="member: 34"><p>Ai D:</p><p></p><p>Tää vitun biisi 😭😭😭</p><p></p><p>Tämä nimittäin:</p><p>[MEDIA=spotify]track/1w0hboEMff54kez5XXyRNP[/MEDIA]</p><p></p><p>Aina ja ikuisesti timppaan liittyvä biisi D: höh. Iha vaa siks ku kuuntelin sitä sillon yhtenä iltana ku olin just kattonu sen yhen mikä hitto nyt olikaa mut joku shitti. Oisko ollu pistohiekka vai mikä lie. Lol se oli varmaa tammikuussa. Eli muutama hetki siitäkin.</p><p></p><p>Naurattaa muuten sekin ku viime viikonloppuna tuli ryypättyä ja tuli siitäkin heti mieleen timppa :D se oli niin samankaltasta ku se ööö 9.1.?? Ku join pikkusen liikaa 🤔 mut sillon en sentää oksentanu ehei. Toisin ku nyt viime kerral🤔🤔🤔 juuh. Mut siis ku viimeks join varmana ainaki 10 kpl juomia, mut sillon tammikuisena ryyppäysiltana niin kyllähän mä sillonki join iha vitusti? Varmana ainaki kaheksan tai jotain. Noh, en tiiä. Hassua etten sillon oksentanu. Vaikka oli sekin krapula aika paha, mut tota viime viikonlopun krapulaa pahempaa mul ei oo varmaa koskaan ollu. Ainii paitsi oli sekin aika paha ku joskus joulukuus 2018 juotii vähä boolia ja olin ihan kuumeinen sit sillon. Noi on ne ainoot kerrat ku oon oksentanu juomisen jälkeen 🤔 vaan kaks kertaa 🥴 mut niin siis sen takia tuli siit viime viikonlopust mieleen timppa koska sillon tammikuus olin about yhtä sekasin ja sillo vaa itkin timppaa koko illan ehhhhh :D kun taas viime vklp jauhettii yhen tyypin kaaaaa j:stä (ja vähän toisesta j:stä myös), mutta kyllä mä sillonki ajattelin timppaa välillä.... Obviously. Millon mä en sitä ajattelis. Rääh. Huvittavaa oli juurikin se, että keskellä känniä muistin vaa timpan ku puhuttii just j:stä ja sit vaa olin päässäni sillee ".... mut sä haluut kuitenkin timpan" joten se vaa häiritsi mua saatana sillonki ku yritin miettii mitä teen että j rakastuis muhun. Juuh. Niin että... Yli ollaan timpasta ja silleen 🤣</p><p></p><p>Aaaaa vielä päivällä mietin costia mut nyt tuntuu että mietin vaan timppaa. Tai no en pelkästään mut tää nyt lähtee taas käsistä niinku aina 😒 hei. Nyt on elokuu</p><p></p><p>Jos tää on ollu tämmöstä joulukuusta asti ni oi voi. Vaikka toki kuten sanottu ni aina välillä oon pystyny olla miettimättä sitä niin paljon. Silti en usko et ois yhtää päivää menny etten ois ajatellu sitä edes vähän ohimennen. Ja muutenki kyseinen herra on aiheuttanu semmoset traumat mulle että tosiaan vertaan kaikkia aina vaa siihen, huoh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 59183, member: 34"] Ai D: Tää vitun biisi 😭😭😭 Tämä nimittäin: [MEDIA=spotify]track/1w0hboEMff54kez5XXyRNP[/MEDIA] Aina ja ikuisesti timppaan liittyvä biisi D: höh. Iha vaa siks ku kuuntelin sitä sillon yhtenä iltana ku olin just kattonu sen yhen mikä hitto nyt olikaa mut joku shitti. Oisko ollu pistohiekka vai mikä lie. Lol se oli varmaa tammikuussa. Eli muutama hetki siitäkin. Naurattaa muuten sekin ku viime viikonloppuna tuli ryypättyä ja tuli siitäkin heti mieleen timppa :D se oli niin samankaltasta ku se ööö 9.1.?? Ku join pikkusen liikaa 🤔 mut sillon en sentää oksentanu ehei. Toisin ku nyt viime kerral🤔🤔🤔 juuh. Mut siis ku viimeks join varmana ainaki 10 kpl juomia, mut sillon tammikuisena ryyppäysiltana niin kyllähän mä sillonki join iha vitusti? Varmana ainaki kaheksan tai jotain. Noh, en tiiä. Hassua etten sillon oksentanu. Vaikka oli sekin krapula aika paha, mut tota viime viikonlopun krapulaa pahempaa mul ei oo varmaa koskaan ollu. Ainii paitsi oli sekin aika paha ku joskus joulukuus 2018 juotii vähä boolia ja olin ihan kuumeinen sit sillon. Noi on ne ainoot kerrat ku oon oksentanu juomisen jälkeen 🤔 vaan kaks kertaa 🥴 mut niin siis sen takia tuli siit viime viikonlopust mieleen timppa koska sillon tammikuus olin about yhtä sekasin ja sillo vaa itkin timppaa koko illan ehhhhh :D kun taas viime vklp jauhettii yhen tyypin kaaaaa j:stä (ja vähän toisesta j:stä myös), mutta kyllä mä sillonki ajattelin timppaa välillä.... Obviously. Millon mä en sitä ajattelis. Rääh. Huvittavaa oli juurikin se, että keskellä känniä muistin vaa timpan ku puhuttii just j:stä ja sit vaa olin päässäni sillee ".... mut sä haluut kuitenkin timpan" joten se vaa häiritsi mua saatana sillonki ku yritin miettii mitä teen että j rakastuis muhun. Juuh. Niin että... Yli ollaan timpasta ja silleen 🤣 Aaaaa vielä päivällä mietin costia mut nyt tuntuu että mietin vaan timppaa. Tai no en pelkästään mut tää nyt lähtee taas käsistä niinku aina 😒 hei. Nyt on elokuu Jos tää on ollu tämmöstä joulukuusta asti ni oi voi. Vaikka toki kuten sanottu ni aina välillä oon pystyny olla miettimättä sitä niin paljon. Silti en usko et ois yhtää päivää menny etten ois ajatellu sitä edes vähän ohimennen. Ja muutenki kyseinen herra on aiheuttanu semmoset traumat mulle että tosiaan vertaan kaikkia aina vaa siihen, huoh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja