Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 59337" data-attributes="member: 34"><p>No voi helvetti. Tähän on taas tultu :D miten mulla on sellanen tunne että ens yönä nään ihan varmana unta timpast :D on sen verran paljon sitä ajateltu taas tänäänkin. En muista ees viime kertaa ku se on ollu mun unessa mut ei siit oikeest kyl ihan hirveen kauan voi olla, mut en vaa muista hmm. Sen muistan kyl ku hessust näin unta viimeks, mut muistaakseni timppa ei ollu siin unes. Ehkä. Oon niin satavarma et tuun näkee siit unta lmaooo tää on niin tätä taas.</p><p></p><p>Kaikki biisit muistuttaa taas siitä lmaooo ihan kaikki semmosetkin jotka ei oikeestaan liity tähän asiaan kuten loving her. Tai no liippaahan se sinänsä aika läheltä mutta ei sit kuitenkaan :D tai no miten sen nyt ottaa. Huutista.</p><p></p><p>Also rakastan jen fosterin this is me:tä 😭😭 tää kohta:</p><p></p><p>"This is me, here we are</p><p>I know I may not be everything you wanted</p><p>But this is all I've got"</p><p></p><p>Hups miten toi kuulostaa niin tutulta 🤔 no siis monellakin tasolla.</p><p></p><p>On muuten huvittavaa miten täs on menny jonku verran aikaa että en oo hirveesti lisäilly biisuja timpan listalle (tai no joo tasaiseen tahtiin niit on tullu sinne mut ei niin paljon ku ennen) about jostai toukokuusta asti oon lisäilly vähemmän biisui sinne ku ennen mut nyt näyttää silt et niit tulee taas liikaa 🤔 huoh se lista on jo nyt yli 30 tuntia pitkä.</p><p></p><p>Huoh taas mennään. On muuten pienet nostalgiat tulilla. Ja mietin tulevaisuutta kauhulla, näen jo nyt sieluni silmin kuinka yhä tammikuussa 2022 oon edelleen tässä tilanteessa. Siltä tää nyt näyttää että ei tästä mihinkään päästä.... Tulee olee varmaan erikoinen tunne sit ku tulee vuos siitä ku tää timppa juttu alko. Siis alko silleen kunnolla, lievästihän se alko jo viimeistään 2019, mut niin </p><p></p><p>Oon kyllä ikuisesti hämmentynyt siitä että miten mulla kesti niin kauan rakastuu siihen tällee enemmän. Sitten tietysti sen 29. Joulukuuta jälkeenhän ne tunteet syveni ihan älyttömän nopeasti ja actually tiesin ihan samantien että tästä ei päästä yli helpolla jos ollenkaan. En vieläkään tajua miten mulla samantien tuli semmonen tunne siitä ihmisestä. Sellane tunne et se on tärkeempi ku kukaan muu. Vaikka en sillon tienny siitä viel sitäkään vähää mitä nyt. Mut joku saatana siin miehes on sellasta etten osaa vaa nähdä muita ihmisiä samalla tavalla ku sitä, vaikka tokikaan timppa ei oo ainut ketä rakastan ihan vitusti. Joka tapauksessa oon edelleen sitä mieltä et kukaan muu ei oo tähän mennessä viel pystyny samaan mihin timppa. Nimittäin 39 kappaleeseen muistioit 🤔 ja siis ihan muutenkin. Mut se oli kyllä helvetin erikoista että sekosin siitä niin pahasti heti, et raapustin siitä tekstiä muistiokaupalla. En ookaa lueskellu niitä aikoihin, varmaan kunnon psykoosit siellä</p><p></p><p>NO VOI VITTU :DDDD olin ihan rauhassa vaa juttelees iskän ja kissojen kans ku katoin telkkariin päin ja yhtäkkiä epätodellinen olo valtaa mut, kosk sielt tuli joku hito lätkämainos mis nää sankarit oli 😭😂 voi vittu. Fiilis oli sellai "hetkine mitä näenkö oikein mitä vittua nää äijät taas tekee mun telkkarissa" mutta joo itse asiassa olinkin jo miettinyt että mikä se projekti oli ku instas tietty olin nähny siit jo aikasemmi kuvii. Nii nyt sit miljoona vuotta myöhemmin alkaa pyörii tämä mainos televisiossa. Ei. Jumalauta. Eiiiii. Ja nyt pitäs sit taas yrittää esittää normaalia aina kun tuo mainos pamahtaa ruutuun? Ei saatanan vittu :-( minä en osaa esittää normaalia, mun vanhemmat ja veli tietää varmaan jo nyt kaiken tästä mun obsessiosta. Sitä paitsi veli on nähny mun timppa-taustakuvan. Voi tätä elämää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 59337, member: 34"] No voi helvetti. Tähän on taas tultu :D miten mulla on sellanen tunne että ens yönä nään ihan varmana unta timpast :D on sen verran paljon sitä ajateltu taas tänäänkin. En muista ees viime kertaa ku se on ollu mun unessa mut ei siit oikeest kyl ihan hirveen kauan voi olla, mut en vaa muista hmm. Sen muistan kyl ku hessust näin unta viimeks, mut muistaakseni timppa ei ollu siin unes. Ehkä. Oon niin satavarma et tuun näkee siit unta lmaooo tää on niin tätä taas. Kaikki biisit muistuttaa taas siitä lmaooo ihan kaikki semmosetkin jotka ei oikeestaan liity tähän asiaan kuten loving her. Tai no liippaahan se sinänsä aika läheltä mutta ei sit kuitenkaan :D tai no miten sen nyt ottaa. Huutista. Also rakastan jen fosterin this is me:tä 😭😭 tää kohta: "This is me, here we are I know I may not be everything you wanted But this is all I've got" Hups miten toi kuulostaa niin tutulta 🤔 no siis monellakin tasolla. On muuten huvittavaa miten täs on menny jonku verran aikaa että en oo hirveesti lisäilly biisuja timpan listalle (tai no joo tasaiseen tahtiin niit on tullu sinne mut ei niin paljon ku ennen) about jostai toukokuusta asti oon lisäilly vähemmän biisui sinne ku ennen mut nyt näyttää silt et niit tulee taas liikaa 🤔 huoh se lista on jo nyt yli 30 tuntia pitkä. Huoh taas mennään. On muuten pienet nostalgiat tulilla. Ja mietin tulevaisuutta kauhulla, näen jo nyt sieluni silmin kuinka yhä tammikuussa 2022 oon edelleen tässä tilanteessa. Siltä tää nyt näyttää että ei tästä mihinkään päästä.... Tulee olee varmaan erikoinen tunne sit ku tulee vuos siitä ku tää timppa juttu alko. Siis alko silleen kunnolla, lievästihän se alko jo viimeistään 2019, mut niin Oon kyllä ikuisesti hämmentynyt siitä että miten mulla kesti niin kauan rakastuu siihen tällee enemmän. Sitten tietysti sen 29. Joulukuuta jälkeenhän ne tunteet syveni ihan älyttömän nopeasti ja actually tiesin ihan samantien että tästä ei päästä yli helpolla jos ollenkaan. En vieläkään tajua miten mulla samantien tuli semmonen tunne siitä ihmisestä. Sellane tunne et se on tärkeempi ku kukaan muu. Vaikka en sillon tienny siitä viel sitäkään vähää mitä nyt. Mut joku saatana siin miehes on sellasta etten osaa vaa nähdä muita ihmisiä samalla tavalla ku sitä, vaikka tokikaan timppa ei oo ainut ketä rakastan ihan vitusti. Joka tapauksessa oon edelleen sitä mieltä et kukaan muu ei oo tähän mennessä viel pystyny samaan mihin timppa. Nimittäin 39 kappaleeseen muistioit 🤔 ja siis ihan muutenkin. Mut se oli kyllä helvetin erikoista että sekosin siitä niin pahasti heti, et raapustin siitä tekstiä muistiokaupalla. En ookaa lueskellu niitä aikoihin, varmaan kunnon psykoosit siellä NO VOI VITTU :DDDD olin ihan rauhassa vaa juttelees iskän ja kissojen kans ku katoin telkkariin päin ja yhtäkkiä epätodellinen olo valtaa mut, kosk sielt tuli joku hito lätkämainos mis nää sankarit oli 😭😂 voi vittu. Fiilis oli sellai "hetkine mitä näenkö oikein mitä vittua nää äijät taas tekee mun telkkarissa" mutta joo itse asiassa olinkin jo miettinyt että mikä se projekti oli ku instas tietty olin nähny siit jo aikasemmi kuvii. Nii nyt sit miljoona vuotta myöhemmin alkaa pyörii tämä mainos televisiossa. Ei. Jumalauta. Eiiiii. Ja nyt pitäs sit taas yrittää esittää normaalia aina kun tuo mainos pamahtaa ruutuun? Ei saatanan vittu :-( minä en osaa esittää normaalia, mun vanhemmat ja veli tietää varmaan jo nyt kaiken tästä mun obsessiosta. Sitä paitsi veli on nähny mun timppa-taustakuvan. Voi tätä elämää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja