Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 59444" data-attributes="member: 34"><p>ONKS PAKKO RAKASTAA SITÄ</p><p></p><p>ONKO</p><p></p><p>eih 2015 oli niin hullu vuosi siis jumalauta se kesä oikeesti. Ja se syksy. Ja muutenki olin äsken kävelyllä ja mietin ihan sikana vuotta 2015 koska tuli mieleen jotenki se syksy (just elokuu tai jotain) koska en tiiä oli jotenki outo tunnelma ja mul soi päässä tai oli jotenki mieles pari biisii mitä kuuntelin sillon ja aaaa en kestä</p><p></p><p>Ja nyt vaa kuuntelin sit allun elokuun ekaa kertaa ja sattumalta allustakin tulee mieleen vuosi 2015 huhhuh</p><p></p><p>Hyvä biisi kyllä tuo, vähän liiankin tunteita herättävä :Ddd must elo-syys-lokakuussa on aina jotenki semmonen ihan ihme fiilis, syksy on jotenki outoa aikaa. Tai en mä tiedä kai nyt on viel kesä mut sit kuitenki on jo sellane alkusyksyn fiilis. Voi hirveetä oikeesti, taas on jännät ajat edessä.</p><p></p><p>Ok mutta allun lisäks mua häiritsee viel joku mut en tiiä kyl</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 59444, member: 34"] ONKS PAKKO RAKASTAA SITÄ ONKO eih 2015 oli niin hullu vuosi siis jumalauta se kesä oikeesti. Ja se syksy. Ja muutenki olin äsken kävelyllä ja mietin ihan sikana vuotta 2015 koska tuli mieleen jotenki se syksy (just elokuu tai jotain) koska en tiiä oli jotenki outo tunnelma ja mul soi päässä tai oli jotenki mieles pari biisii mitä kuuntelin sillon ja aaaa en kestä Ja nyt vaa kuuntelin sit allun elokuun ekaa kertaa ja sattumalta allustakin tulee mieleen vuosi 2015 huhhuh Hyvä biisi kyllä tuo, vähän liiankin tunteita herättävä :Ddd must elo-syys-lokakuussa on aina jotenki semmonen ihan ihme fiilis, syksy on jotenki outoa aikaa. Tai en mä tiedä kai nyt on viel kesä mut sit kuitenki on jo sellane alkusyksyn fiilis. Voi hirveetä oikeesti, taas on jännät ajat edessä. Ok mutta allun lisäks mua häiritsee viel joku mut en tiiä kyl [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja