Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
SEIS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 67410" data-attributes="member: 34"><p>Mitä h e l v e t t i ä nyt taas</p><p></p><p>Sillä vitun sekunnilla kun aloin kuunnella daven soittolistaa ni i kinda fell back in love with him koska rakastan vaa sen ääntä niin paljon mitä vittua nyt taas :DDDDDDDDDDDDDDFD send help</p><p></p><p>Sitä paitsi sir i can't live like this tai niiku mitäh koska davest tulee aina AINA mieleen loppuvuosi 2020 ja se oli niin vitun aaaaa en kestä en kestä en kestä muistan ku sillon aloin lievästi tykkää siit ja olin sillee eih mitä tää nyt taas on ja must tuntuu et nää tunteet on taas YLLÄTTÄVÄN VOIMAKKAITA ottaen huomioon sen että en tiedä kyseisestä äijästä kovinkaan paljon mutta bro ei se mitään 🤦💁</p><p></p><p>Miten helvetissä tunteet tota miestä kohtaan vieläkin vainoo mua vaikka nyt on s y y s k u u</p><p></p><p>Jumankauta siitä on lähes vuosi. Öööm en oo varma mutta koska mielestäni se oli marras- tai joulukuuta kun aloin tykkää siit ni juuuhh. Vieläkin. Vaikka se onki tämmöne "lievä" ihastus. Aaaaaaaa! 😑</p><p></p><p>Apua miten voi olla näin vaikeaa taas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 67410, member: 34"] Mitä h e l v e t t i ä nyt taas Sillä vitun sekunnilla kun aloin kuunnella daven soittolistaa ni i kinda fell back in love with him koska rakastan vaa sen ääntä niin paljon mitä vittua nyt taas :DDDDDDDDDDDDDDFD send help Sitä paitsi sir i can't live like this tai niiku mitäh koska davest tulee aina AINA mieleen loppuvuosi 2020 ja se oli niin vitun aaaaa en kestä en kestä en kestä muistan ku sillon aloin lievästi tykkää siit ja olin sillee eih mitä tää nyt taas on ja must tuntuu et nää tunteet on taas YLLÄTTÄVÄN VOIMAKKAITA ottaen huomioon sen että en tiedä kyseisestä äijästä kovinkaan paljon mutta bro ei se mitään 🤦💁 Miten helvetissä tunteet tota miestä kohtaan vieläkin vainoo mua vaikka nyt on s y y s k u u Jumankauta siitä on lähes vuosi. Öööm en oo varma mutta koska mielestäni se oli marras- tai joulukuuta kun aloin tykkää siit ni juuuhh. Vieläkin. Vaikka se onki tämmöne "lievä" ihastus. Aaaaaaaa! 😑 Apua miten voi olla näin vaikeaa taas [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
SEIS
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja