Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
SEIS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 67422" data-attributes="member: 34"><p>Ja tietysti kuuntelen mitä muutakaan biisiä ku right here waiting lmaoooooooooo kill me ok</p><p></p><p>Emt en vaa pysty ajattelemaan 😭😭😭😭😭 muita ku noita tyhmii 😔 en aattele mitää j:tä ei kiinnosta vittuukaan kukaa irl-ihminen en ees muista niitä</p><p></p><p>Vittu kun ei kiinnosta.</p><p></p><p>Oon done tän asian kaa. Oon TÄYSIN done sen kaa et yritän tykätä jostai vaa siks et se on joku vitun irl-henkilö. Ei kiinnosta.</p><p></p><p>En jaksa enää elää jotai vitu valhetta. Totta kai mul saattaa olla joskus niitäkin kohtaa tunteita mut en jaksa yrittää. Ketään vittu ei kiinnosta. Oon nii väsyny tähän paskaan mitä mun muka pitäs olla. Oon vitun väsynyt koko maailmaan ja sen ihmisiin. Ne ei tajuu mistään mitään. Kaikki on idiootteja. </p><p></p><p>(Kunnon myöhänen teiniangsti taas)</p><p></p><p>Mut oikeesti en mä halua vittu en mä pysty. Mä oon niin väsyny siihe ristiriitaan. Tuntuu etten edes koostu mistään muusta kun pelkästään huonoista asioista, niinku yhteiskunnan mielestä. Varmaan mus ei oo mitään hyvää ku en oo normaali missään asiassa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 67422, member: 34"] Ja tietysti kuuntelen mitä muutakaan biisiä ku right here waiting lmaoooooooooo kill me ok Emt en vaa pysty ajattelemaan 😭😭😭😭😭 muita ku noita tyhmii 😔 en aattele mitää j:tä ei kiinnosta vittuukaan kukaa irl-ihminen en ees muista niitä Vittu kun ei kiinnosta. Oon done tän asian kaa. Oon TÄYSIN done sen kaa et yritän tykätä jostai vaa siks et se on joku vitun irl-henkilö. Ei kiinnosta. En jaksa enää elää jotai vitu valhetta. Totta kai mul saattaa olla joskus niitäkin kohtaa tunteita mut en jaksa yrittää. Ketään vittu ei kiinnosta. Oon nii väsyny tähän paskaan mitä mun muka pitäs olla. Oon vitun väsynyt koko maailmaan ja sen ihmisiin. Ne ei tajuu mistään mitään. Kaikki on idiootteja. (Kunnon myöhänen teiniangsti taas) Mut oikeesti en mä halua vittu en mä pysty. Mä oon niin väsyny siihe ristiriitaan. Tuntuu etten edes koostu mistään muusta kun pelkästään huonoista asioista, niinku yhteiskunnan mielestä. Varmaan mus ei oo mitään hyvää ku en oo normaali missään asiassa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
SEIS
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja