Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
SEIS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 67464" data-attributes="member: 34"><p>Mä en jaksa enää mä VIHAAN niin paljon tätä läpimätää yhteiskuntaa. Mä vihaan parisuhdekeskeisyyttä koska siitähän tämäkin varmaan juontaa juurensa että aina pitää ihastua sellaseen johon on hyvät todennäkösyydet. Vittu, entä jos en. Siinähän vittu itkette sitten että snif snif ei noin voi tehdä ku sun kannattaa tykätä jostain jonka tunnet. Vihaan sitä että mun terapeuttiki basically vaikuttaa silt et se pitää niitä ihastuksia parempina ?????? Vittu ne ei oo yhtään sen parempia. Ne on perseestä niinku koko tää yhteiskuntakin. Kaikki ihmiset on niin vitun feikkejä, aina pitää vaa olla miellyttämäs muita. En arvosta tavallisia ihmisiä, arvostan vaa niitä jotka uskaltaa olla omia ittejään. En arvosta YHTÄÄN niitä jotka sulautuu massaan. Siis tietysti jos aidosti oot samanlainen ku muut ni ei siinä mitään mut jos oot vaa pelkuri minkä takii sun pitää sulautuu massaan ni lol. Paitsi että se ei kyl oo noinkaan mustavalkosta ja oon itekin sellanen joka HALUAA olla tavallinen. Tai en haluu mut haluun </p><p></p><p>Mut joo, lyhyesti sanottuna vihaan tätä maailmaa, ihmisiä, yhteiskuntaa jne. Tääl ei kukaan pysty olla oma ittensä, ei kukaan. Lmaoooo. Miten mä pystyn ikinä arvostaa itteeni tämmöses maailmas. Kaikki on vaa sillee "ok kiva mutta millon ihastut johonkin oikeeseen tyyppiin" lmao bitch what the fuck</p><p></p><p>Ensinnäkin mitä helvettiä se yhtään kenellekään kuuluu ja toiseks haistakaa kaikki vaikka vittu. Oon lopen kyllästynyt yrittämään taikoo tunteita jostain irl-ihmisiä kohtaan sillo ku niit ei oo. Tai et en vaa jaksa teeskennellä et ne merkkaa mulle eniten ku ne ei vaa merkkaa.</p><p></p><p>Totta kai mä joskus rakastun irl-tyyppeihin ja osa niistä on ollu pahoja keissejä ja monia ajattelen edelleen silloin tällöin mutta eipä ainakaan tällä hetkellä juuri kiinnosta vittuakaan j e m toinen j s tai yleensäkään juuri kukaan irl-ihminen. Ehkä sitten jos näkisin niitä jatkuvasti niin saattaisin Hyvinkin välittää niist enemmän ja toki s:ääkin ajattelin sillon joku aika sit paljonkin ja ikävöin ihan saatanan paljon. Mut sit ne kuitenkin menee yleensä aika helposti ohi ne hetket, en oo nyt sillain miettiny noit tai niinku minkä mä sille voin jos rakastan timppaa noelii liamii chrisii tumppii davee ja steveä. Entä jos noi äijät oiski "tavallisii" ihmisii (onhan julkkiksetkin ihan tavallisia mut u know) ja nii et leikitään et tuntisin nuo kaikki at least jollain tasol et ne oiski niit irl-ihmisii ja mun kaikki irl-ihastukset oiski sellasia jota en tunne, julkkiksia vaikka. Niin oisko asiat sillon ihan toisinpäin, tykkäisinkö mä sillon näistä jotka on oikeesti irl tyyppejä mutta siin maailmas ne ois julkkiksii tms ? Vaikee sanoo miten se olis, en oikee osaa kuvitella millast se olis.</p><p></p><p>No, joka tapauksessa oli miten oli. Enpä mä tälle silti mitään voi <em>eikä tässä oo mitään vikaa.</em></p><p></p><p>Niiku oikeesti ei mitään väärää.</p><p></p><p>Huoh.</p><p></p><p>I mean ehkä jos näkisin irl-tyyppejä silleen tosi useesti nii saattaisin olla rakastuneempi niihin. Esim j:tä saatan nähä keskimäärin joku kerran viikossa ehk tai jotain ni idk ajattelen vaa paljo enemmän mun julkkisrakkauksia tai et ne on yleensä enemmän niitä jotka herättää mus aitoi tunteita eikä toisinpäin.</p><p></p><p>Tai siis joo varmaa mun tunteet j:tä kohtaan on saattanu olla aitoi mut niiku se ei oo silti sama asia i think.</p><p></p><p>NONIIN EI HELVETIN HELVETTI :D eihän tästä tuu hevonhelvettiäkään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 67464, member: 34"] Mä en jaksa enää mä VIHAAN niin paljon tätä läpimätää yhteiskuntaa. Mä vihaan parisuhdekeskeisyyttä koska siitähän tämäkin varmaan juontaa juurensa että aina pitää ihastua sellaseen johon on hyvät todennäkösyydet. Vittu, entä jos en. Siinähän vittu itkette sitten että snif snif ei noin voi tehdä ku sun kannattaa tykätä jostain jonka tunnet. Vihaan sitä että mun terapeuttiki basically vaikuttaa silt et se pitää niitä ihastuksia parempina ?????? Vittu ne ei oo yhtään sen parempia. Ne on perseestä niinku koko tää yhteiskuntakin. Kaikki ihmiset on niin vitun feikkejä, aina pitää vaa olla miellyttämäs muita. En arvosta tavallisia ihmisiä, arvostan vaa niitä jotka uskaltaa olla omia ittejään. En arvosta YHTÄÄN niitä jotka sulautuu massaan. Siis tietysti jos aidosti oot samanlainen ku muut ni ei siinä mitään mut jos oot vaa pelkuri minkä takii sun pitää sulautuu massaan ni lol. Paitsi että se ei kyl oo noinkaan mustavalkosta ja oon itekin sellanen joka HALUAA olla tavallinen. Tai en haluu mut haluun Mut joo, lyhyesti sanottuna vihaan tätä maailmaa, ihmisiä, yhteiskuntaa jne. Tääl ei kukaan pysty olla oma ittensä, ei kukaan. Lmaoooo. Miten mä pystyn ikinä arvostaa itteeni tämmöses maailmas. Kaikki on vaa sillee "ok kiva mutta millon ihastut johonkin oikeeseen tyyppiin" lmao bitch what the fuck Ensinnäkin mitä helvettiä se yhtään kenellekään kuuluu ja toiseks haistakaa kaikki vaikka vittu. Oon lopen kyllästynyt yrittämään taikoo tunteita jostain irl-ihmisiä kohtaan sillo ku niit ei oo. Tai et en vaa jaksa teeskennellä et ne merkkaa mulle eniten ku ne ei vaa merkkaa. Totta kai mä joskus rakastun irl-tyyppeihin ja osa niistä on ollu pahoja keissejä ja monia ajattelen edelleen silloin tällöin mutta eipä ainakaan tällä hetkellä juuri kiinnosta vittuakaan j e m toinen j s tai yleensäkään juuri kukaan irl-ihminen. Ehkä sitten jos näkisin niitä jatkuvasti niin saattaisin Hyvinkin välittää niist enemmän ja toki s:ääkin ajattelin sillon joku aika sit paljonkin ja ikävöin ihan saatanan paljon. Mut sit ne kuitenkin menee yleensä aika helposti ohi ne hetket, en oo nyt sillain miettiny noit tai niinku minkä mä sille voin jos rakastan timppaa noelii liamii chrisii tumppii davee ja steveä. Entä jos noi äijät oiski "tavallisii" ihmisii (onhan julkkiksetkin ihan tavallisia mut u know) ja nii et leikitään et tuntisin nuo kaikki at least jollain tasol et ne oiski niit irl-ihmisii ja mun kaikki irl-ihastukset oiski sellasia jota en tunne, julkkiksia vaikka. Niin oisko asiat sillon ihan toisinpäin, tykkäisinkö mä sillon näistä jotka on oikeesti irl tyyppejä mutta siin maailmas ne ois julkkiksii tms ? Vaikee sanoo miten se olis, en oikee osaa kuvitella millast se olis. No, joka tapauksessa oli miten oli. Enpä mä tälle silti mitään voi [I]eikä tässä oo mitään vikaa.[/I] Niiku oikeesti ei mitään väärää. Huoh. I mean ehkä jos näkisin irl-tyyppejä silleen tosi useesti nii saattaisin olla rakastuneempi niihin. Esim j:tä saatan nähä keskimäärin joku kerran viikossa ehk tai jotain ni idk ajattelen vaa paljo enemmän mun julkkisrakkauksia tai et ne on yleensä enemmän niitä jotka herättää mus aitoi tunteita eikä toisinpäin. Tai siis joo varmaa mun tunteet j:tä kohtaan on saattanu olla aitoi mut niiku se ei oo silti sama asia i think. NONIIN EI HELVETIN HELVETTI :D eihän tästä tuu hevonhelvettiäkään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
SEIS
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja