Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9045" data-attributes="member: 34"><p>Mä oikeesti välillä vihaan sitä että käsite sukupuoli on ees keksitty. Tää sekottaa mun päätä. Naurattaa kun tein yle tunnuksen ja pistin siihe sukupuoleks vissiin nainen vaikka arvoinkin pitkään vaihtoehtojen "nainen" "muu" ja "en halua kertoa" välillä. Ei siis sinänsä mitään, edelleenkin pidän kiinni siitä genderqueer termistä, mutta koska must sillä hetkellä tuntu naiselta ni klikkasin siit. Sit kummiski vähä sen jälkeen, oikeesti varmaan muutama tunti sen jälkeen taas aloin "kammoksumaan" kaikkea mikä liittyy sanaan nainen tai she yms. Hah. Että aika nopeasti vaihtelee nämä, mutta joo oon kyllä kuullut että joillain muillakin se vaihtelee tosi nopeasti ja randomisti. Tällä hetkellä en tosin edes tiedä miltä must tuntuu. Ei oikeen kummaltakaan. Ei naiselta eikä muulta eikä mieheltä. Enemmänkin sellaselta että ei mulla oikein ole mitään erityistä sukupuolta vaikka mulla onkin naisen kroppa. Onko tää nyt ihan oikeasti taas sitä liikkumista noiden kolmen välillä vai mitä. Tai silleen jos eka must tuntu oikeelta "nainen", sit sen jälkeen semmonen ns. Keskellä oleva sukupuoli, ja nyt oikeen mikään sukupuoli ei kuulosta... Ööö... Oikeelta? Sitähän mä silloin aiemmin sanoinkin ja kirjotin ihan omaan muistioonkin sitä että näyttää siltä että liikun naisen ja muun sukupuolen ja sukupuolettoman välillä mutta en koe mieheyttä. Mutta ehkä mä vaan feikkaan sen XDDDDDDDDDD nyt mulle on muuten oikeesti alkanu tulla tää "ehkä mä vaan feikkaan sen" -vaihe ihan toden teolla. Koska aiemmin mä olin ihan hukassa ja ahistunu kaikesta mut nyt ku oon alkanu löytää termejä ja alan EHKÄ osata sanottaa tätä jotenkin niin tulee se tunne että ei uskalla kuitenkaan olla avoimesti välttämättä muunsukupuolinen (tai siis niin no käytän muunsukupuolinen-sanaa tässä sateenvarjoterminä, jonka alle ilmeisesti sitten menisin, paitsi uskon edelleen että feikkaan tän tho) koska tuntuu siltä että tää ei oo kuitenkaan totta. Asiaa ei auta se että lukee jotain ihmisten kokemuksia kuinka ne on luullu olevansa trans mutta ei sit ollukaan. Mä en pysty uskomaan että tää on totta.</p><p></p><p>Huoh, aiemmin tosiaan mulla oli se että en vaan pystyny tietämään enkä keksiny mikä oon. Nyt kun mul on joku termi joka tuntuu ainakin tällä hetkellä oikeelta niin en pysty uskomaan että en feikkais ja en osaa hyväksyä tätä tho.</p><p>Ihan sama en kyllä toisaalta jaksa ajatella yhtään tätä.</p><p></p><p>Ehkä kaikista paskinta on just se että välillä tuntuu naiselta ja välillä näköjään sitten ei niin vittu djfjfjfkflfkffkfkof ja sit kun on just jossain vaihtoehtona nainen ja mies ja muu ni minkä sä siitä valitset sitten????????? Sen miltä sillä hetkellä tuntuu vai??? Vai aina muu koska se kuitenkin menee muunsukupuolisen alle jos se on tämmöstä vitun sekavaa huttua koko ajan? Vai? Just tällasten vitun lomakkeiden täyttäminen sun muut on vitun rasittavia ja sit varsinkin jos on pelkästään nainen ja mies niin se vasta ahistaakin ku ei tiiä enää yhtään että mitä siihen vastais ja tekee mieli itkeä koska kaikki tuntuu vaan valehtelulta. Varsinkin kun mulla on joku syndrooma et täytyy puhua totta ja valita se oikein ja lähimmältä tuntuva vaihtoehto niin jos kumpikaan ei oo oikein niin mua alkaa ahistaa koska kaikki tuntuu väärältä. Varmaan johtuu pakko-oireista vai en tiiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9045, member: 34"] Mä oikeesti välillä vihaan sitä että käsite sukupuoli on ees keksitty. Tää sekottaa mun päätä. Naurattaa kun tein yle tunnuksen ja pistin siihe sukupuoleks vissiin nainen vaikka arvoinkin pitkään vaihtoehtojen "nainen" "muu" ja "en halua kertoa" välillä. Ei siis sinänsä mitään, edelleenkin pidän kiinni siitä genderqueer termistä, mutta koska must sillä hetkellä tuntu naiselta ni klikkasin siit. Sit kummiski vähä sen jälkeen, oikeesti varmaan muutama tunti sen jälkeen taas aloin "kammoksumaan" kaikkea mikä liittyy sanaan nainen tai she yms. Hah. Että aika nopeasti vaihtelee nämä, mutta joo oon kyllä kuullut että joillain muillakin se vaihtelee tosi nopeasti ja randomisti. Tällä hetkellä en tosin edes tiedä miltä must tuntuu. Ei oikeen kummaltakaan. Ei naiselta eikä muulta eikä mieheltä. Enemmänkin sellaselta että ei mulla oikein ole mitään erityistä sukupuolta vaikka mulla onkin naisen kroppa. Onko tää nyt ihan oikeasti taas sitä liikkumista noiden kolmen välillä vai mitä. Tai silleen jos eka must tuntu oikeelta "nainen", sit sen jälkeen semmonen ns. Keskellä oleva sukupuoli, ja nyt oikeen mikään sukupuoli ei kuulosta... Ööö... Oikeelta? Sitähän mä silloin aiemmin sanoinkin ja kirjotin ihan omaan muistioonkin sitä että näyttää siltä että liikun naisen ja muun sukupuolen ja sukupuolettoman välillä mutta en koe mieheyttä. Mutta ehkä mä vaan feikkaan sen XDDDDDDDDDD nyt mulle on muuten oikeesti alkanu tulla tää "ehkä mä vaan feikkaan sen" -vaihe ihan toden teolla. Koska aiemmin mä olin ihan hukassa ja ahistunu kaikesta mut nyt ku oon alkanu löytää termejä ja alan EHKÄ osata sanottaa tätä jotenkin niin tulee se tunne että ei uskalla kuitenkaan olla avoimesti välttämättä muunsukupuolinen (tai siis niin no käytän muunsukupuolinen-sanaa tässä sateenvarjoterminä, jonka alle ilmeisesti sitten menisin, paitsi uskon edelleen että feikkaan tän tho) koska tuntuu siltä että tää ei oo kuitenkaan totta. Asiaa ei auta se että lukee jotain ihmisten kokemuksia kuinka ne on luullu olevansa trans mutta ei sit ollukaan. Mä en pysty uskomaan että tää on totta. Huoh, aiemmin tosiaan mulla oli se että en vaan pystyny tietämään enkä keksiny mikä oon. Nyt kun mul on joku termi joka tuntuu ainakin tällä hetkellä oikeelta niin en pysty uskomaan että en feikkais ja en osaa hyväksyä tätä tho. Ihan sama en kyllä toisaalta jaksa ajatella yhtään tätä. Ehkä kaikista paskinta on just se että välillä tuntuu naiselta ja välillä näköjään sitten ei niin vittu djfjfjfkflfkffkfkof ja sit kun on just jossain vaihtoehtona nainen ja mies ja muu ni minkä sä siitä valitset sitten????????? Sen miltä sillä hetkellä tuntuu vai??? Vai aina muu koska se kuitenkin menee muunsukupuolisen alle jos se on tämmöstä vitun sekavaa huttua koko ajan? Vai? Just tällasten vitun lomakkeiden täyttäminen sun muut on vitun rasittavia ja sit varsinkin jos on pelkästään nainen ja mies niin se vasta ahistaakin ku ei tiiä enää yhtään että mitä siihen vastais ja tekee mieli itkeä koska kaikki tuntuu vaan valehtelulta. Varsinkin kun mulla on joku syndrooma et täytyy puhua totta ja valita se oikein ja lähimmältä tuntuva vaihtoehto niin jos kumpikaan ei oo oikein niin mua alkaa ahistaa koska kaikki tuntuu väärältä. Varmaan johtuu pakko-oireista vai en tiiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja