Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9046" data-attributes="member: 34"><p>Miksen mä saa olla vain täysin sukupuoleton, en mä osaa sijottaa itteeni naissukupuoleen. Paitsi että huomenna varmaa taas se on se mitä tunnen.</p><p></p><p>Jos se vaihtelee aika randomisti, niin onko se tosin aina ollu näin? Vai nyt vasta? Tosin hankala sanoa ku en oo tienny muista vaihtoehdoista koskaan ennen.... Lukiota? Mutta muistan kyllä jo yläasteella joskus miettineeni että ahdistaa ruksia se "nainen" siitä jostain lomakkeesta, koulussa siis kun oli jtn näitä lomakkeita. Toisaalta kuitenkin monesti saatoin kuvata itteäni tyttönä. Ja välillä taas mietin et täähän tuntuu ihan epätodelliselta että oisin tyttö. Ja muistan vielä kun silloinen joku kaveri sano jtn että "eli me ollaan kaikki cis?" Kun puhuttiin siitä mitä se sana tarkottaa. Eiku tää oli kyl jo lukios kai. Mut siis en sanonu mitään siitä mutta mietin silloin et oonko mä ihan varmasti cis. Onks toi kaikki oikeesti sit ollu sitä et must on tuntunut oudolta mut en tajunnut mitä se on? Vai? Smh. En tiiä. Tai sitten oon yliajatellu koko elämäni tbh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9046, member: 34"] Miksen mä saa olla vain täysin sukupuoleton, en mä osaa sijottaa itteeni naissukupuoleen. Paitsi että huomenna varmaa taas se on se mitä tunnen. Jos se vaihtelee aika randomisti, niin onko se tosin aina ollu näin? Vai nyt vasta? Tosin hankala sanoa ku en oo tienny muista vaihtoehdoista koskaan ennen.... Lukiota? Mutta muistan kyllä jo yläasteella joskus miettineeni että ahdistaa ruksia se "nainen" siitä jostain lomakkeesta, koulussa siis kun oli jtn näitä lomakkeita. Toisaalta kuitenkin monesti saatoin kuvata itteäni tyttönä. Ja välillä taas mietin et täähän tuntuu ihan epätodelliselta että oisin tyttö. Ja muistan vielä kun silloinen joku kaveri sano jtn että "eli me ollaan kaikki cis?" Kun puhuttiin siitä mitä se sana tarkottaa. Eiku tää oli kyl jo lukios kai. Mut siis en sanonu mitään siitä mutta mietin silloin et oonko mä ihan varmasti cis. Onks toi kaikki oikeesti sit ollu sitä et must on tuntunut oudolta mut en tajunnut mitä se on? Vai? Smh. En tiiä. Tai sitten oon yliajatellu koko elämäni tbh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja