Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9047" data-attributes="member: 34"><p><strong>Se on hauska että vaikka löytää itelleen semi täydellisenkin termin, niin silti sitä jää miettimään jatkuvasti sitä että onks tää silti TOTTA. ????</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Eli nyt en enää eti sitä termiä vaan nyt vaan ahistun siitä ku en tiiä larppaanko vai en. Asiaa ei auta se et muunsukupuolisuus on asia mihin ihmiset ei usko ja sen takia alat itekin epäillä että onkse totta. Tai jotain en osaa selittää edes näitä asioita sanoin, oon niin väsynyt muutenki kaiken kans. Siis henkisesti väsyny tähän kaikkeen + kello on niin paljon että nukuttaa jo. Toisaalta oon liian ahistunu nukkuakseni.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>mikä on outoa niin en edes itekään uskonu alussa muunsukupuolisuuteen, enkä tiedä uskonko nytkään, vaikka nimenomaan uskon genderqueerin olevan oikea termi mulle. Silti en tiedä uskonko siihen kuten sanoin, epäilen itseäni 24/7. Lisäks sekotan varmasti sukupuolen eri aspektit keskenään ja asia menee niin monimutkaseks että lopulta yritän hakea yksinkertaista vastausta tyyliin siitä että "no oon sitä sukupuolta miten mä pukeudun" tai jotain yhtä pälliä. Tai että "en oo nainen koska en oo naisellinen" XDDDDDDDDDDD ku menee tarpeeks monimutkaseks ni ei enää tiiä mitä ajatella ja sit alkaa sekottaa asioita keskenään ja ei tunnu naiselta enää ollenkaan senkään takia koska alat tarkkailla muita naisia ja vertailla itteäs niihin. Like bitch wtf en tunne itteäni yhtään samanlaiseks ku ykskään nainen, se on täysin vierasta mulle mutta ei se tarkota sitä etten olis nainen. HUOH VITTU. tätä tää just on, asian voi ajatella niin sadalla miljoonalla eri tavalla.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9047, member: 34"] [B]Se on hauska että vaikka löytää itelleen semi täydellisenkin termin, niin silti sitä jää miettimään jatkuvasti sitä että onks tää silti TOTTA. ???? Eli nyt en enää eti sitä termiä vaan nyt vaan ahistun siitä ku en tiiä larppaanko vai en. Asiaa ei auta se et muunsukupuolisuus on asia mihin ihmiset ei usko ja sen takia alat itekin epäillä että onkse totta. Tai jotain en osaa selittää edes näitä asioita sanoin, oon niin väsynyt muutenki kaiken kans. Siis henkisesti väsyny tähän kaikkeen + kello on niin paljon että nukuttaa jo. Toisaalta oon liian ahistunu nukkuakseni. mikä on outoa niin en edes itekään uskonu alussa muunsukupuolisuuteen, enkä tiedä uskonko nytkään, vaikka nimenomaan uskon genderqueerin olevan oikea termi mulle. Silti en tiedä uskonko siihen kuten sanoin, epäilen itseäni 24/7. Lisäks sekotan varmasti sukupuolen eri aspektit keskenään ja asia menee niin monimutkaseks että lopulta yritän hakea yksinkertaista vastausta tyyliin siitä että "no oon sitä sukupuolta miten mä pukeudun" tai jotain yhtä pälliä. Tai että "en oo nainen koska en oo naisellinen" XDDDDDDDDDDD ku menee tarpeeks monimutkaseks ni ei enää tiiä mitä ajatella ja sit alkaa sekottaa asioita keskenään ja ei tunnu naiselta enää ollenkaan senkään takia koska alat tarkkailla muita naisia ja vertailla itteäs niihin. Like bitch wtf en tunne itteäni yhtään samanlaiseks ku ykskään nainen, se on täysin vierasta mulle mutta ei se tarkota sitä etten olis nainen. HUOH VITTU. tätä tää just on, asian voi ajatella niin sadalla miljoonalla eri tavalla.[/B] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja