Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9048" data-attributes="member: 34"><p>Mut tavallaa sitä miettii et ku jos luen esim feminismiin liittyvistä asioista jotain niin mullahan on siis kaks suhtautumistapaa periaatteessa siihen. Joskus mä tunnen ylpeyttä siitä naiseudesta. Joskus taas vihaan lukea kaikkea mikä viittaa feminismiin ja mietin et lopettakaa ny vittu se sukupuolen jankuttaminen joka saatanan välissä, vittu, minä en ainakaan samaistu naisiin yhtään. On niiku jotenki selvästi joku disconnection ittensä ja sen sukupuolen välillä.</p><p></p><p>Eli voisko tosta jonku johtopäätöksen vetää et jos mul on kaks suhtautumistapaa asiaan niin oonko siis välillä nainen ja välillä en? Tavallaan vois kuulostaa ihan loogiselta mutta sitten voi myös olla että sille on JOKU MUU SYY. Nii vittu, ainahan kaikelle voi olla miljoona eri syytä. Pitääkö tässä ny vittusaatana mennä jolleki kallonkutistajalle että saan varmuuden siitä mistä se johtuu, eli onko se VARMASTI muunsukupuolisuutta vai johtuuko se vaak jostain muusta. Helvetti ku pitää epäillä itteään 24/7? Ok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9048, member: 34"] Mut tavallaa sitä miettii et ku jos luen esim feminismiin liittyvistä asioista jotain niin mullahan on siis kaks suhtautumistapaa periaatteessa siihen. Joskus mä tunnen ylpeyttä siitä naiseudesta. Joskus taas vihaan lukea kaikkea mikä viittaa feminismiin ja mietin et lopettakaa ny vittu se sukupuolen jankuttaminen joka saatanan välissä, vittu, minä en ainakaan samaistu naisiin yhtään. On niiku jotenki selvästi joku disconnection ittensä ja sen sukupuolen välillä. Eli voisko tosta jonku johtopäätöksen vetää et jos mul on kaks suhtautumistapaa asiaan niin oonko siis välillä nainen ja välillä en? Tavallaan vois kuulostaa ihan loogiselta mutta sitten voi myös olla että sille on JOKU MUU SYY. Nii vittu, ainahan kaikelle voi olla miljoona eri syytä. Pitääkö tässä ny vittusaatana mennä jolleki kallonkutistajalle että saan varmuuden siitä mistä se johtuu, eli onko se VARMASTI muunsukupuolisuutta vai johtuuko se vaak jostain muusta. Helvetti ku pitää epäillä itteään 24/7? Ok. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja