Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9272" data-attributes="member: 34"><p>Rääh muute nää sukupuolijutut tulee taas uniin näköjään niinku sillo jossai vaiheessa tuli kans paljon tai no on viime aikoina tullu kyl muutenki. Esim sillonki ku olin jo päättänyt olevani cis mut sit yks yö näin unta että en kokenu olevani tyttö ja sit se fiilis jäi niin pahasti päälle että mun oli pakko myöntää että en varmaan sitten ole cis. Vituttaa oikeasti koska olis niin helppoa olla cis ja kukaan ei kyseenalaistais sua. En mäkään tätä halua, en mä tätä päättäny joten miks pitää urputtaa mul siitä kuinka sukupuolen moninaisuus ei oo olemassaoleva asia? Oisin täysin mielelläni ollu cis mut ku se ei näköjään nyt ole mahollista.</p><p></p><p>Tai no pidän molempia mahdollisena, on mahollista et oon cis tai sit on myös mahollista et en oo. En tiiä. Kuten sanottu, tuntuu koko ajan silt et ei se kuitenkaan oo totta.</p><p></p><p>Haluaisin ajatella sukupuolen silleen niinku se ennen ajateltiin, ainakin oman sukupuoleni. Haluaisin ajatella et koska näytän naiselta ja mulle sanotaan et oon nainen niin mä oon. Mut sukupuoli-identiteetti nyt vaan vittuilee mulle huolella. Vituttaa kun tää olo vaihtelee, ois paljon kivempi tuntee koko ajan samoin. Oisin myös sillon varmempi asiasta, kun nyt en pysty olee varma enää ikinä mistään.</p><p></p><p>Toisaalta sit kuitenkin musta tuntuu että tää on totta ja et tää on oikein. Vaikka epäilenki mut joku pieni ääni mun pääs kyl sanoo et oon ehkä oikeil jäljil. Ehkä hassu tapa tietää se, mut ku katon näit: ♀️♂️ symbolei ja sit sitä nonbinary symbolia eli sitä mis on tää merkki: *️⃣ (tai ainakin se on suurinpiirtein ton näkönen) nii se muunsukupuolisuuden symboli näyttää kaikista oikeimmalta. Ainakin sillee et tää mun kokemus menis kuitenkin sen alle jos aattelee et noi kaks symbolia on cisnainen ja cismies. Et mä en niiku olis cisnainen mut ei se tarkota etten mä joskus kokis itteni ihan helpolla naiseks.</p><p></p><p>Sit se kirjaimellisesti tuntuu siltä etten oo kumpikaan, en kunnol cis enkä kunnol muusu XD vaik tiedän et tää menee kuitenkin sen muunsukupuolisuuden alle.</p><p></p><p>En vaan ehkä just sen takia tykkää muunsukupuolinen-termistä kun se kuulostaa silt et olisin kokonaan jotain muuta kun nainen. Genderqueer taas on enemmän mun kuulonen, u know. Toisaalta tykkään kyllä nonbinary lipusta XD se on hieno. Mut on genderqueer-lippukin kivannäköne.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9272, member: 34"] Rääh muute nää sukupuolijutut tulee taas uniin näköjään niinku sillo jossai vaiheessa tuli kans paljon tai no on viime aikoina tullu kyl muutenki. Esim sillonki ku olin jo päättänyt olevani cis mut sit yks yö näin unta että en kokenu olevani tyttö ja sit se fiilis jäi niin pahasti päälle että mun oli pakko myöntää että en varmaan sitten ole cis. Vituttaa oikeasti koska olis niin helppoa olla cis ja kukaan ei kyseenalaistais sua. En mäkään tätä halua, en mä tätä päättäny joten miks pitää urputtaa mul siitä kuinka sukupuolen moninaisuus ei oo olemassaoleva asia? Oisin täysin mielelläni ollu cis mut ku se ei näköjään nyt ole mahollista. Tai no pidän molempia mahdollisena, on mahollista et oon cis tai sit on myös mahollista et en oo. En tiiä. Kuten sanottu, tuntuu koko ajan silt et ei se kuitenkaan oo totta. Haluaisin ajatella sukupuolen silleen niinku se ennen ajateltiin, ainakin oman sukupuoleni. Haluaisin ajatella et koska näytän naiselta ja mulle sanotaan et oon nainen niin mä oon. Mut sukupuoli-identiteetti nyt vaan vittuilee mulle huolella. Vituttaa kun tää olo vaihtelee, ois paljon kivempi tuntee koko ajan samoin. Oisin myös sillon varmempi asiasta, kun nyt en pysty olee varma enää ikinä mistään. Toisaalta sit kuitenkin musta tuntuu että tää on totta ja et tää on oikein. Vaikka epäilenki mut joku pieni ääni mun pääs kyl sanoo et oon ehkä oikeil jäljil. Ehkä hassu tapa tietää se, mut ku katon näit: ♀️♂️ symbolei ja sit sitä nonbinary symbolia eli sitä mis on tää merkki: *️⃣ (tai ainakin se on suurinpiirtein ton näkönen) nii se muunsukupuolisuuden symboli näyttää kaikista oikeimmalta. Ainakin sillee et tää mun kokemus menis kuitenkin sen alle jos aattelee et noi kaks symbolia on cisnainen ja cismies. Et mä en niiku olis cisnainen mut ei se tarkota etten mä joskus kokis itteni ihan helpolla naiseks. Sit se kirjaimellisesti tuntuu siltä etten oo kumpikaan, en kunnol cis enkä kunnol muusu XD vaik tiedän et tää menee kuitenkin sen muunsukupuolisuuden alle. En vaan ehkä just sen takia tykkää muunsukupuolinen-termistä kun se kuulostaa silt et olisin kokonaan jotain muuta kun nainen. Genderqueer taas on enemmän mun kuulonen, u know. Toisaalta tykkään kyllä nonbinary lipusta XD se on hieno. Mut on genderqueer-lippukin kivannäköne. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Selittäkää mulle tää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja