Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Selkounikeskustelu (+selkounihaaste?)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="keijukainen" data-source="post: 127524" data-attributes="member: 1627"><p>Mun paras muisto ko. foorumista on se ku olin raukka saanut pienet traumat kauna-elokuvista, joita pidin hauskoina ja kesyinä mut katsonut ne vanhempien kanssa kaikki putkeen yhessä illassa ja sit nukkumaan mennessä tulikin paniikki. Kirjotin ihan hädässä sinne foorumille kun iltapelot vain jatkui ja sain vinkin että pitää vaan sanoa sille "mörölle" mitä pelkään, että mene pois täältä stalkkaamasta senkin perverssi ja se auttoi heti! 😂 </p><p></p><p>Nykyään ku on perhe ja kiire ni mihinkään haasteisiin ei oo aikaa mut koska vauvan takia herään usein aamuyöstä ja oon sen hetken hereillä, niin siinä pääsen just siihen unen vaiheeseen et tulee helposti sellainen pikainen DILD. Semmoset aamuviiden DILDit on mulle aika perus ollu siitä asti ku aloin harjoittelemaan kunnolla 😄 WILDejä oon nähnyt vain muutaman kerran ja ne on kestäny kaikki varmaan alle minuutin.. </p><p></p><p>Mun eka selkouni oli lapsena (arviolta 3v) kun näin unta et olin jossain röllimetsässä ja tajusin yhtäkkiä et tää on unta, joten kiipesin semmoseen lintutorniin tms ja lensin sieltä johonkin noidan majaan missä oli pääkallo pöydällä. Jostain syystä aattelin et voin selvittää miltä kuoleminen tuntuu ja pyysin sitä noitaa tappamaan mut, koska haluan tietää mitä kuoleman jälkeen on, mutta sit tietenki heräsin. Hassua miten 23 vuotta myöhemmin ton muistaa niin yksityiskohtaisesti! </p><p></p><p>Mä muuten löysin ton selkouni-termin ja höyhensaaret yms kun demitin silloin 14-vuotiaana about. Syvällisissä oli keskustelu aiheesta, ettei vaan ois ollut tyyliin sun keskustelu? 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keijukainen, post: 127524, member: 1627"] Mun paras muisto ko. foorumista on se ku olin raukka saanut pienet traumat kauna-elokuvista, joita pidin hauskoina ja kesyinä mut katsonut ne vanhempien kanssa kaikki putkeen yhessä illassa ja sit nukkumaan mennessä tulikin paniikki. Kirjotin ihan hädässä sinne foorumille kun iltapelot vain jatkui ja sain vinkin että pitää vaan sanoa sille "mörölle" mitä pelkään, että mene pois täältä stalkkaamasta senkin perverssi ja se auttoi heti! 😂 Nykyään ku on perhe ja kiire ni mihinkään haasteisiin ei oo aikaa mut koska vauvan takia herään usein aamuyöstä ja oon sen hetken hereillä, niin siinä pääsen just siihen unen vaiheeseen et tulee helposti sellainen pikainen DILD. Semmoset aamuviiden DILDit on mulle aika perus ollu siitä asti ku aloin harjoittelemaan kunnolla 😄 WILDejä oon nähnyt vain muutaman kerran ja ne on kestäny kaikki varmaan alle minuutin.. Mun eka selkouni oli lapsena (arviolta 3v) kun näin unta et olin jossain röllimetsässä ja tajusin yhtäkkiä et tää on unta, joten kiipesin semmoseen lintutorniin tms ja lensin sieltä johonkin noidan majaan missä oli pääkallo pöydällä. Jostain syystä aattelin et voin selvittää miltä kuoleminen tuntuu ja pyysin sitä noitaa tappamaan mut, koska haluan tietää mitä kuoleman jälkeen on, mutta sit tietenki heräsin. Hassua miten 23 vuotta myöhemmin ton muistaa niin yksityiskohtaisesti! Mä muuten löysin ton selkouni-termin ja höyhensaaret yms kun demitin silloin 14-vuotiaana about. Syvällisissä oli keskustelu aiheesta, ettei vaan ois ollut tyyliin sun keskustelu? 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Selkounikeskustelu (+selkounihaaste?)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja