Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Semmoset päättärit mulla sitte
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi174" data-source="post: 108664" data-attributes="member: 174"><p>Se kaiken kieltäminenhän ei auta mitään. Se vaan saa sun olon pahemmaksi. Toivon että sun vanhemmat ymmärtää sen ja varmaan psykologi voi siitä mainitakin jos soittaa heille. Kaikista paras tilannehan ois se, että juttelette ja päätätte yhdessä, että silloin kun tekee mieli viiltää, vaikkapa sanot siitä ennemmin kuin otat jotain terävää käteen. Täysin irti sä et heti itsetuhoisuudesta pääse, mutta se on ehdottomasti mahdollista jonkin ajan kuluessa ja toivon, että sun vanhemmat voi tukea sua siinä. Itse jäin ilman tukea vaikka asiasta oltiin tietoisia, olisin ehkä halunnut edes kerran jutella asiasta.</p><p></p><p>Ja näistä muista jutuista kuten tuosta lapsesta asti olleesta tavasta kannattaa jutella kans psykan kanssa. Vain akuutti tilanne kerrotaan ulospäin jos ette muulla tavoin päätä.</p><p></p><p>Tää on väärin. Siitä kannattaa sanoa ihan suoraan äidillesi. Se että hän on sun sisarus ei todellakaan oikeuta kuulemaan kaikkia sun luottamuksellisia asioita. Sulla on oikeus päättää, kenelle niistä kerrotaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi174, post: 108664, member: 174"] Se kaiken kieltäminenhän ei auta mitään. Se vaan saa sun olon pahemmaksi. Toivon että sun vanhemmat ymmärtää sen ja varmaan psykologi voi siitä mainitakin jos soittaa heille. Kaikista paras tilannehan ois se, että juttelette ja päätätte yhdessä, että silloin kun tekee mieli viiltää, vaikkapa sanot siitä ennemmin kuin otat jotain terävää käteen. Täysin irti sä et heti itsetuhoisuudesta pääse, mutta se on ehdottomasti mahdollista jonkin ajan kuluessa ja toivon, että sun vanhemmat voi tukea sua siinä. Itse jäin ilman tukea vaikka asiasta oltiin tietoisia, olisin ehkä halunnut edes kerran jutella asiasta. Ja näistä muista jutuista kuten tuosta lapsesta asti olleesta tavasta kannattaa jutella kans psykan kanssa. Vain akuutti tilanne kerrotaan ulospäin jos ette muulla tavoin päätä. Tää on väärin. Siitä kannattaa sanoa ihan suoraan äidillesi. Se että hän on sun sisarus ei todellakaan oikeuta kuulemaan kaikkia sun luottamuksellisia asioita. Sulla on oikeus päättää, kenelle niistä kerrotaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Semmoset päättärit mulla sitte
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja