Suhteet Siinä taisi mennä sekin kaverisuhde

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
En tiiä saako sitä korjattua

Musta tuntuu pahalta

Ihimine jonka aattelin olevan yks mulle läheisimmistä ihimisistä ei oo sitä enää

Mää sanoin sille kui pahalta musta tuntuu se et se sanoo et se "unohtaa mut" ja ku pyydän juttelee sanoo että "no voin mää nyt ku ei oo muita"

Sanoin kuinka pahalta tuntuu ku mää joudun olee se joka alottaa keskustelun ku se ei sitä tee ja sit se ei aina ees vastaa kunnolla

Ja sit lopulta se sano et se haluu olla mun kaa tekemisissä ja olla mun kaveri mut se ongelma on kuulemma se kun mää en oo sille enää niin tärkeä

Vastasin et kiitos vihdoin rehellisyydestäs mut oisit kertonu jo kauan sitten
Se ei ehkä sit sattus nii pahasti

Yks syistä et latasin snäpinki oli se et halusi pittää yhteyttä kavereihin jotka ei käyttäny wappia nii palijo esim juuri tää tyyppi joka vielä monesti on sanonu mulle et mn pittäis ladata nii vois jutella paremmin mut ei


Mää en voi ees pyytää sitä juttelee mulle iliman et se luulee et mää aijon valittaa sille tai puhua mun ongelmista
Se luulee et oon edelleen sama ihimine joka olin kolome vuotta sitten

Mää en tunne sitä enää
Se vaan sattuu tietää et se ei välitä musta enää nii palijoa

Mää ootan sen vastausta mun snäppeihin (wappiinhan se vastais ehkä huomenna) koska haluun sanua sille et jos tosiaan ei halua menettää mua kuten aina mulle uskottelee nii sillo sen pittäis tehä asialle jotaki
Koska mää en aio enää huolehtia tän kaverisuhteen olemassaolosta
Mää päätin jo monta vuotta sitten etten aio olla enää ikinä kenellekkää se viimenen vaihtoehto
Se tyyppi jonka kaa ollaan ja jolle puhutaan sillon ku ei oo muita
Mää oon joutunu olee sitä jo liian monta kertaa ku kenenkää ei pittäis joutua olla ees yhtä kertaa
Jos se haluu et puhun sille se saa luvan tehä sen eka


Tää vaa tuntuu nii pahalta siitä huolimatta
Se oli ainua jolle pystyin puhhuu ja joka halus et puhun sille mun asioista sillon 3v sitte
Se oli se joka autto mua ku mun itsetuhosuus oli pahimmillaa
Se ties aina ku mulla oli paha olo iliman et ees sanoin sille yhtää mittää siitä ja oisin ollu normaalisti
Se oli se ihimine joka anto mulle sen halin sillo ku tarvin sitä
Tuntuu väärältä vaa let go of that all

Mut se taitaaki olla sen päätös
Mää en voi asialle enää tehä mittää
En voi sitä pakottaa tekee mittää
Enkä haluakkaa
Enkä myöskään jaksa tällasta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Se tyyppi stalkkas mua joskus Demissä ja täälläkin... Jos arvon herra joka unohtaa kaverinsa olemassaolon satut näkemään tämän nii terve vaan sullekki ja voit lakata stalkkaamasta
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Voi ei kuulostaa kauhealta :(

Emmä tiiä mitä pitäs sanoa.

Ihme drama queen jos sillä oli joku tarve vetää välit???

Ja tiiän että tuntuu niin paskalta jo joku josta oikeasti välittää vaan lipuu pois eikä voi edes tehä asialle oikein mitään..

Onko sulla ketään muuta kaveria? Tai edes jotaki tuttuja joista sais kavereita tai juttuseuraa? Tai jos sulla on voimia, pystyisiks mennä jutteleen koulussa uusille tyypeille loman jälkeen?

Sinuna koittaisin purkaa ensin tuon jollekki ja sitten yrittäisin keksiä muuta ajateltavaa. (Sori nyt valehtelin, itse itkisin peiton alla...)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Voi ei kuulostaa kauhealta :(

Emmä tiiä mitä pitäs sanoa.

Ihme drama queen jos sillä oli joku tarve vetää välit???

Ja tiiän että tuntuu niin paskalta jo joku josta oikeasti välittää vaan lipuu pois eikä voi edes tehä asialle oikein mitään..

Onko sulla ketään muuta kaveria? Tai edes jotaki tuttuja joista sais kavereita tai juttuseuraa? Tai jos sulla on voimia, pystyisiks mennä jutteleen koulussa uusille tyypeille loman jälkeen?

Sinuna koittaisin purkaa ensin tuon jollekki ja sitten yrittäisin keksiä muuta ajateltavaa. (Sori nyt valehtelin, itse itkisin peiton alla...)
Siis ei se puhunu mittää välien vetämisestä. Se vaa sano et mää en oo sille yhtää tärkeä kaveri niinku ennen mut haluis kummiski olla mun kaa tekemisissä yms.

Kyllä mulla kavereita löytyy. Toi tyyppi vaa oli se jolle uskalsin puhua kaikesta jopa sillon ku menetin mun luottamuksen ihimisiin. Mutta en taida puhua enää sille ollenkaan ellei se sit puhu mulle

Mää oon mun parille nettikaverille puhunu tästä, meillä on siis yks gc Instassa ja yks niistä tuli jopa yksityisviestillä mulle tästä asiasta puhuu (⁠╥⁠﹏⁠╥⁠) Et tällä hetkellä olo on vähän parempi
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Siis ei se puhunu mittää välien vetämisestä. Se vaa sano et mää en oo sille yhtää tärkeä kaveri niinku ennen mut haluis kummiski olla mun kaa tekemisissä yms.

Kyllä mulla kavereita löytyy. Toi tyyppi vaa oli se jolle uskalsin puhua kaikesta jopa sillon ku menetin mun luottamuksen ihimisiin. Mutta en taida puhua enää sille ollenkaan ellei se sit puhu mulle

Mää oon mun parille nettikaverille puhunu tästä, meillä on siis yks gc Instassa ja yks niistä tuli jopa yksityisviestillä mulle tästä asiasta puhuu (⁠╥⁠﹏⁠╥⁠) Et tällä hetkellä olo on vähän parempi
Hyvä että on parempi olo<3

Harmi kyllä että tyyppi ei ilmeisesti tajua kuin paljon tuommonen satuttaa :((
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Jo feel u. Otan osaa, siitä pääsee kyllä yli ja ihmisiä tulee ja menee.
Sillä aikaa kuitenkin tsemppiä<3
 
Ylös Pohja