Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis at this point oon melkee sanaton
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 70521" data-attributes="member: 34"><p>Mitä helvetin vittua täällä tapahtuu</p><p></p><p>Näin niiku unta mis oli ainaki vegard ja timppa juu okei se oli jo ihan tarpeeksi paha juu ei siinä mitään. Mutta. Sit mä en tiedä että oliko myös l siinä unessa vai heräsinkö muute vaa yhtäkkiä vaa aattelee sitä. Niinku joo okei se uni oli ihan mitä saatanaa tasoa ja niiku eih.... Ei ei ei ei. Actually kiljun. Mut siis l???? Yhtäkkiä vaa mietin sitä nii vitusti ja sit tajusin et ei saatana mietinkö mä oikeasti sitä ku en oo nähny sitä about vuosiin. Niiku mikä nyt on hätänä. Sit rupesin vaa miettii et juu kai nää irl-tyypitki on ollu helvetin pahoja ihastuksia eikä pelkästään julkkikset koska mietin vielä tässäkin vaiheessa sitä silleen juu ois kiva nähdä se vielä ja ois kiva jos meil olis jotain ja i fucking love him mut nii sit taas toisaalta emt mut i guess i still love him. Niiku mitä vittua mun pää meni ihan SEKASIN. siitä miehestä. Taas. Siis varmaan se oli siin unes ja sit sen takii mietin sitä herätessäki mut niiku eih oikeesti pliis nyt. Siis mä en vittu voi käsittää.</p><p></p><p>Ja vielä kaiken lisäksi ku mietin sitä aikaa kun sen äijän ensi kertaa näin, siinä 2016 syksyllä muistaakseni, niin en vittu.... Ois sillon varmaa voinu kuvitellakaan mitä paskaa tapahtuu taas niiku viiden vuoden päästä siitä..... Ja jo aiemminkin..... Kaikki se mitä tässä on tapahtunut en mä ees tiiä ihan vitun sairasta muistella ees. Mut on kyl iha vitu ikävä sitä. Enhän mä tietenkään sitä kovin hyvin koskaa tuntenut mut tykkäsin niin paljon siitä et järki meinas lähtee, muistan kyllä. Ja pahinta on et periaatteessa voisin mennä vaa sinne missä sen tapasin ja se saattais edelleen olla siellä krhm töissä mut en mä ny helvetissäkään voi. Oikeesti voi luoja nyt ku mul lähtee järki ja muutenkin eihhh. L on oikeesti just sellane mist ei ikinä vaa pääse yli. Ei vittu ku ei pääse ja mä vittu kärsin ja eih. Sitä paitsi en kestä tämmöstä vitun sotkua, mietin tumppiaki taas vittu ihan hemmetisti. Ja kieltämättä se uniki oli iha vitu intense esim timpan suhteen ja nii.</p><p></p><p>Oikeest mä en ymmärrä että miten mä VOIN miettii l:ää vielä. Siis. Edelleen. En voi uskoo että vaa yks aamu herään ja yhtäkkiä se vaa tulee mieleen taas. Oon vaa taas nii vitu järkyttyny koko elämästä. Ja vielä kaiken lisäks noi muut. Mitä varten?? Mistä helvetistä neki nyt tuli. Ensinnäkin miten vitussa näin unta vegardist ku en nyt oo kai edes ajatellu sitä. Mitenkää ihmeemmin. Ja voi vittu näinkö unta juhastaki. En ymmärrä. Timpan mä vielä ehkä ymmärrän mut miks noi muut. L on ihan käsittämätön keissi et mistä se ny vittu tupsahti, vaikka oon välil ajatellu sitä mut en kai nyt ihan viime päivinä kuitenkaan. Hahahahaha ei vittu. Oikeest miks nää kaikki asiat johtaa johonkin voi vittu, liam ja noelki johti siihen että tumppii taas mietitään enemmän. Vai johtuko se jostain muusta, en muista vittuakaan suoraan sanottuna xD siis vittu ku mä en pysty käsittelemään näitä. Vaikka kirjotan näistä asioista mutta silti must tuntuu etten pysty käsittelemään mitään. Mul on aina tää sama et kaikki vaa menee yli enkä pysty käsittelemään ja lopulta oon jossai lattialla sillee itkemäs jotai vitu keissii tai useampaaki keissii. Ihan niinku keikoillaki aina murrun jotenki henkisesti vittu se on ihme et oon yleensäkää sieltä koskaan selvinnyt himaan asti. Kaikki on vaan niin liikaa, yli, paljon, niin saatanasti. Tuntuu niiku jokainen asia olis käsittelemättä ja mun mieli on jotenki iha järkyttyny edelleen jostai viis vuotta sitten tapahtuneesta kohtaamisesta herra l:n kanssa niiku jaahas selvä sitten. Ja sitten kaikki nää tunteet vaan paisuu ja paisuu ja lopulta itken jossai rissellä että pelkään et teen jotain itelleni koska kaikki tunteet on liikaa ja kaks ihastusta on siellä sun kaa samaan aikaan Etkä vaan kestä niiden läsnäoloa ja oot koko ajan ihan sekasin ku seinäkello. True story, toi tapahtu joskus 2017. Siis se oli yhtä kaaosta mun pään sisällä, en tajuu miten en vaa pystyny olee ihan rauhallisesti. Siis ei ihme että mun frendit pitää mua hulluna :D tai.... Luulis et ne pitää mut emt. Miten tää kaikki on vaa niin mahdotonta käsitellä, en ymmärrä.</p><p></p><p>Also mukava soundtracki tällä hetkellä kun päässä soi just a waste......... Niin siis ei siinä muuten mitään mutta kun se biisi oli yhdessä liam-vidissä... Kaikki on<em> sotkua</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>Sitä paitsi en todellakaan kestä tätä vuodenaikaa, kaikki muistot vaan tulvii</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 70521, member: 34"] Mitä helvetin vittua täällä tapahtuu Näin niiku unta mis oli ainaki vegard ja timppa juu okei se oli jo ihan tarpeeksi paha juu ei siinä mitään. Mutta. Sit mä en tiedä että oliko myös l siinä unessa vai heräsinkö muute vaa yhtäkkiä vaa aattelee sitä. Niinku joo okei se uni oli ihan mitä saatanaa tasoa ja niiku eih.... Ei ei ei ei. Actually kiljun. Mut siis l???? Yhtäkkiä vaa mietin sitä nii vitusti ja sit tajusin et ei saatana mietinkö mä oikeasti sitä ku en oo nähny sitä about vuosiin. Niiku mikä nyt on hätänä. Sit rupesin vaa miettii et juu kai nää irl-tyypitki on ollu helvetin pahoja ihastuksia eikä pelkästään julkkikset koska mietin vielä tässäkin vaiheessa sitä silleen juu ois kiva nähdä se vielä ja ois kiva jos meil olis jotain ja i fucking love him mut nii sit taas toisaalta emt mut i guess i still love him. Niiku mitä vittua mun pää meni ihan SEKASIN. siitä miehestä. Taas. Siis varmaan se oli siin unes ja sit sen takii mietin sitä herätessäki mut niiku eih oikeesti pliis nyt. Siis mä en vittu voi käsittää. Ja vielä kaiken lisäksi ku mietin sitä aikaa kun sen äijän ensi kertaa näin, siinä 2016 syksyllä muistaakseni, niin en vittu.... Ois sillon varmaa voinu kuvitellakaan mitä paskaa tapahtuu taas niiku viiden vuoden päästä siitä..... Ja jo aiemminkin..... Kaikki se mitä tässä on tapahtunut en mä ees tiiä ihan vitun sairasta muistella ees. Mut on kyl iha vitu ikävä sitä. Enhän mä tietenkään sitä kovin hyvin koskaa tuntenut mut tykkäsin niin paljon siitä et järki meinas lähtee, muistan kyllä. Ja pahinta on et periaatteessa voisin mennä vaa sinne missä sen tapasin ja se saattais edelleen olla siellä krhm töissä mut en mä ny helvetissäkään voi. Oikeesti voi luoja nyt ku mul lähtee järki ja muutenkin eihhh. L on oikeesti just sellane mist ei ikinä vaa pääse yli. Ei vittu ku ei pääse ja mä vittu kärsin ja eih. Sitä paitsi en kestä tämmöstä vitun sotkua, mietin tumppiaki taas vittu ihan hemmetisti. Ja kieltämättä se uniki oli iha vitu intense esim timpan suhteen ja nii. Oikeest mä en ymmärrä että miten mä VOIN miettii l:ää vielä. Siis. Edelleen. En voi uskoo että vaa yks aamu herään ja yhtäkkiä se vaa tulee mieleen taas. Oon vaa taas nii vitu järkyttyny koko elämästä. Ja vielä kaiken lisäks noi muut. Mitä varten?? Mistä helvetistä neki nyt tuli. Ensinnäkin miten vitussa näin unta vegardist ku en nyt oo kai edes ajatellu sitä. Mitenkää ihmeemmin. Ja voi vittu näinkö unta juhastaki. En ymmärrä. Timpan mä vielä ehkä ymmärrän mut miks noi muut. L on ihan käsittämätön keissi et mistä se ny vittu tupsahti, vaikka oon välil ajatellu sitä mut en kai nyt ihan viime päivinä kuitenkaan. Hahahahaha ei vittu. Oikeest miks nää kaikki asiat johtaa johonkin voi vittu, liam ja noelki johti siihen että tumppii taas mietitään enemmän. Vai johtuko se jostain muusta, en muista vittuakaan suoraan sanottuna xD siis vittu ku mä en pysty käsittelemään näitä. Vaikka kirjotan näistä asioista mutta silti must tuntuu etten pysty käsittelemään mitään. Mul on aina tää sama et kaikki vaa menee yli enkä pysty käsittelemään ja lopulta oon jossai lattialla sillee itkemäs jotai vitu keissii tai useampaaki keissii. Ihan niinku keikoillaki aina murrun jotenki henkisesti vittu se on ihme et oon yleensäkää sieltä koskaan selvinnyt himaan asti. Kaikki on vaan niin liikaa, yli, paljon, niin saatanasti. Tuntuu niiku jokainen asia olis käsittelemättä ja mun mieli on jotenki iha järkyttyny edelleen jostai viis vuotta sitten tapahtuneesta kohtaamisesta herra l:n kanssa niiku jaahas selvä sitten. Ja sitten kaikki nää tunteet vaan paisuu ja paisuu ja lopulta itken jossai rissellä että pelkään et teen jotain itelleni koska kaikki tunteet on liikaa ja kaks ihastusta on siellä sun kaa samaan aikaan Etkä vaan kestä niiden läsnäoloa ja oot koko ajan ihan sekasin ku seinäkello. True story, toi tapahtu joskus 2017. Siis se oli yhtä kaaosta mun pään sisällä, en tajuu miten en vaa pystyny olee ihan rauhallisesti. Siis ei ihme että mun frendit pitää mua hulluna :D tai.... Luulis et ne pitää mut emt. Miten tää kaikki on vaa niin mahdotonta käsitellä, en ymmärrä. Also mukava soundtracki tällä hetkellä kun päässä soi just a waste......... Niin siis ei siinä muuten mitään mutta kun se biisi oli yhdessä liam-vidissä... Kaikki on[I] sotkua [/I] Sitä paitsi en todellakaan kestä tätä vuodenaikaa, kaikki muistot vaan tulvii [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis at this point oon melkee sanaton
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja