Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis at this point oon melkee sanaton
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 70621" data-attributes="member: 34"><p>Niiku en tajuu miten voi olla nii vaikeeta. En helvetissäkää oo cis ja silti must tuntuu et oon varmaan kuitenkin cis. Joten KIITOS TÄSTÄKIN.</p><p></p><p>Mutta ei sillä niin väliä ku oon muutenki keskellä jotai vitun emotionaalista pyörremyrskyä atm</p><p></p><p>Everything hits different now</p><p></p><p>Everything hits different koska Laura ja no koska kaikki muutkin... Asiat ja ihmiset. En voi uskoa että rakastan artoa edelleen ja mitä vittua laura nyt ihan oikeesti NAINEN voitko lopettaa ton kiitti</p><p></p><p>Hahahhha mut juu ei vittu</p><p></p><p>Must tuntuu et mun identiteetti on ihan broken XDDDDD täyttä sotkua</p><p></p><p>Oon edelleen yhtä pihalla siitä kuka oon ku sillon ku olin vittu 14. Vai millon se nyt olikaan ku aloin tykätä j:stä. Olin varmaan 13 tai 14 emt.</p><p></p><p>Ja viimeistään 2015 (olin vissiin joko 17 tai 16) muistan kun ajattelin et oonko mä varmasti muka cis. Niin sekin oli sillon aikoja sitten jo ja edelleen oon sillee bro i am lost.. miten ees voi olla jotain muuta ku lost, en tajuu</p><p></p><p>Mut en ees oikeesti välitä oon vaa iha sekasin kaiken kans. Tuntuu vaan että mun identiteetti ei oo ikinä ollu mitenkään...... Ehjä? Tuntuu et oon aina kokenu itteni jollain tapaa vieraaks. Ehk se on eksistentiaalinen kriisi vaa.</p><p></p><p>Ja siis mun ei pitäs edes miettii tätä koska nothing matters.</p><p></p><p>I don't care. Ei mua edes kiinnosta tietää kuka oon. Voin yhtä hyvin olla täysin eksyksissä itseni ja elämän kanssa, ei se haittaa.</p><p></p><p>Tai kyllähän kaikki ahdistaa mut niin emt it doesnt matter. Nothing matters lmao.</p><p></p><p>Ei vittu miten häiritsevää tää Arto keissi rakastan sitä niin paljon ja ajattelen sitä aina vaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 70621, member: 34"] Niiku en tajuu miten voi olla nii vaikeeta. En helvetissäkää oo cis ja silti must tuntuu et oon varmaan kuitenkin cis. Joten KIITOS TÄSTÄKIN. Mutta ei sillä niin väliä ku oon muutenki keskellä jotai vitun emotionaalista pyörremyrskyä atm Everything hits different now Everything hits different koska Laura ja no koska kaikki muutkin... Asiat ja ihmiset. En voi uskoa että rakastan artoa edelleen ja mitä vittua laura nyt ihan oikeesti NAINEN voitko lopettaa ton kiitti Hahahhha mut juu ei vittu Must tuntuu et mun identiteetti on ihan broken XDDDDD täyttä sotkua Oon edelleen yhtä pihalla siitä kuka oon ku sillon ku olin vittu 14. Vai millon se nyt olikaan ku aloin tykätä j:stä. Olin varmaan 13 tai 14 emt. Ja viimeistään 2015 (olin vissiin joko 17 tai 16) muistan kun ajattelin et oonko mä varmasti muka cis. Niin sekin oli sillon aikoja sitten jo ja edelleen oon sillee bro i am lost.. miten ees voi olla jotain muuta ku lost, en tajuu Mut en ees oikeesti välitä oon vaa iha sekasin kaiken kans. Tuntuu vaan että mun identiteetti ei oo ikinä ollu mitenkään...... Ehjä? Tuntuu et oon aina kokenu itteni jollain tapaa vieraaks. Ehk se on eksistentiaalinen kriisi vaa. Ja siis mun ei pitäs edes miettii tätä koska nothing matters. I don't care. Ei mua edes kiinnosta tietää kuka oon. Voin yhtä hyvin olla täysin eksyksissä itseni ja elämän kanssa, ei se haittaa. Tai kyllähän kaikki ahdistaa mut niin emt it doesnt matter. Nothing matters lmao. Ei vittu miten häiritsevää tää Arto keissi rakastan sitä niin paljon ja ajattelen sitä aina vaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis at this point oon melkee sanaton
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja