Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis herranjestas näitä nykytiktoknuoria
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="snowflake" data-source="post: 13029" data-attributes="member: 188"><p>Vaikka olen 15 niin pystyn silti samaistumaan tähän, koska tuntuu siltä että poikkean tietyissä asioissa ja mielipiteissä paljonkin muista nuorista. Etenkin se että miksi niin nuoret haluaa pilata keuhkot ja maksan vain siksi, että joku toinen painostaa alkoholiin ja tupakkaan? Ei ajatella terveys haittoja joita niistä pidemmän päälle aiheutuu. Ymmärrän sen että joidenkin nuoruuteen kuuluu esim. alkoholin maistelu mutta se että sitä tehdään painostuksen alaisena on todella väärin. Eikä se muutenkaan ole hyväksi. Se on totta että tiktokissa törmää kaikenlaisiin vääryyksiin ja nimen omaan toi iän luokittelu ja moittiminen vaikka heikoksi, noloksi tai epäkypsäksi sen takia ettei juo tai polta joka on todella väärin. Se on muistettava et sellaset ihmiset jotka aiheuttaa sulle enemmän pahaa kuin hyvää oloa tai painostaa sua niin ne ei ole sun oikeita kavereita ja niistä on vaan päästettävä irti. Sen voin sanoa omasta kokemuksesta. </p><p>Kuulostan nyt kunnon kukkahattutädiltä mutta tää on mun mielipide ja mun mielestä on tosi tärkeä aihe jota pitäisi tuoda enemmän esille. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowflake, post: 13029, member: 188"] Vaikka olen 15 niin pystyn silti samaistumaan tähän, koska tuntuu siltä että poikkean tietyissä asioissa ja mielipiteissä paljonkin muista nuorista. Etenkin se että miksi niin nuoret haluaa pilata keuhkot ja maksan vain siksi, että joku toinen painostaa alkoholiin ja tupakkaan? Ei ajatella terveys haittoja joita niistä pidemmän päälle aiheutuu. Ymmärrän sen että joidenkin nuoruuteen kuuluu esim. alkoholin maistelu mutta se että sitä tehdään painostuksen alaisena on todella väärin. Eikä se muutenkaan ole hyväksi. Se on totta että tiktokissa törmää kaikenlaisiin vääryyksiin ja nimen omaan toi iän luokittelu ja moittiminen vaikka heikoksi, noloksi tai epäkypsäksi sen takia ettei juo tai polta joka on todella väärin. Se on muistettava et sellaset ihmiset jotka aiheuttaa sulle enemmän pahaa kuin hyvää oloa tai painostaa sua niin ne ei ole sun oikeita kavereita ja niistä on vaan päästettävä irti. Sen voin sanoa omasta kokemuksesta. Kuulostan nyt kunnon kukkahattutädiltä mutta tää on mun mielipide ja mun mielestä on tosi tärkeä aihe jota pitäisi tuoda enemmän esille. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis herranjestas näitä nykytiktoknuoria
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja