Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mää niin nauran tälle keskustelulle edelleen xDDD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 10243" data-attributes="member: 16"><p>Minä: "Mulla ei oo aikasemmin sattunu mitkään rokotteet"</p><p>Sa: "Jotku sano sillon vitosella et se HPV sattu, mulla ei sattunu ollenkaa"</p><p>Minä: "Mää en ees ottanu sitä sillon"</p><p><strong>Tattadaa:</strong></p><p>K: "SULLA ON KONDYLOOMA"</p><p>Minä: "Häh miten nii"</p><p>K: "No ku et ottanu sitä rokotetta"</p><p>Minä: * alan nauramaan * "Mistä mää sen muka oisin saanu"</p><p>K: "No— Aa:lta tietysti!"</p><p>Minä: "Anteeks nyt mitä ruttoa 😂"</p><p>V: "Mistä sää tiiät et Aa:lla on kondylooma"</p><p>Minä: "Sori mut en oo hankkimassa kondyloomaa"</p><p>K: "Sää kuolet siihen"</p><p>Minä: "Ei kondylomaan voi kuolla! 😂"</p><p>K: "Voipas"</p><p>Minä: "Ei voi"</p><p>K: "Mikä se on"</p><p>Minä: "Se on seksitauti"</p><p>Minä: "Eikä kondylooma tapa, ainoastaan HIV on tappava seksitauti"</p><p>K: "Sää kuolet"</p><p>A: "Nii mihin"</p><p>K: "Kondyloomaan"</p><p>Minä: "Kondylooma ei tapa"</p><p>A: "Kaikki tappaa"</p><p>K: "Nii KAIKKI tappaa"</p><p></p><p>Kerroin tän Aa:lle (eli sille kaveripojalle joka oli myös Demissä stalkkaamassa mua xD) ja se vaan nauro</p><p>Ja näin btw sekään ei tiennyt et mikä on kondylooma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 10243, member: 16"] Minä: "Mulla ei oo aikasemmin sattunu mitkään rokotteet" Sa: "Jotku sano sillon vitosella et se HPV sattu, mulla ei sattunu ollenkaa" Minä: "Mää en ees ottanu sitä sillon" [B]Tattadaa:[/B] K: "SULLA ON KONDYLOOMA" Minä: "Häh miten nii" K: "No ku et ottanu sitä rokotetta" Minä: * alan nauramaan * "Mistä mää sen muka oisin saanu" K: "No— Aa:lta tietysti!" Minä: "Anteeks nyt mitä ruttoa 😂" V: "Mistä sää tiiät et Aa:lla on kondylooma" Minä: "Sori mut en oo hankkimassa kondyloomaa" K: "Sää kuolet siihen" Minä: "Ei kondylomaan voi kuolla! 😂" K: "Voipas" Minä: "Ei voi" K: "Mikä se on" Minä: "Se on seksitauti" Minä: "Eikä kondylooma tapa, ainoastaan HIV on tappava seksitauti" K: "Sää kuolet" A: "Nii mihin" K: "Kondyloomaan" Minä: "Kondylooma ei tapa" A: "Kaikki tappaa" K: "Nii KAIKKI tappaa" Kerroin tän Aa:lle (eli sille kaveripojalle joka oli myös Demissä stalkkaamassa mua xD) ja se vaan nauro Ja näin btw sekään ei tiennyt et mikä on kondylooma [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mää niin nauran tälle keskustelulle edelleen xDDD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja