Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä tääl tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 79487" data-attributes="member: 34"><p>Aaa ei huutista sille yhelle illalle kun j:n ja joidenki muiden kanssa istuttiin siinä ja olin aika humalassa ehkä (niin humalassa ainakin että seuraavana päivänä oksensin..) ja siis mä melkeinpä tulin kaapista siinä niille ihmisille :Dddd myös j:lle LMAOOOOO</p><p>tosin ne oli itsekin aika naamat joten tuskin ne ees tajus mitää. Enkä kyllä muistaakseni sanonu suoraa et oon bi mut ku puhuttii jotai asiaa liittyvää ja selitin jotai sellast mist ehkä saattoi tajuta että en ole hetero. Mutta en tiedä tajusko kukaan niistä mitään siinä vaiheessa enää :'D</p><p></p><p>Mut en ymmärrä ku seki ilta oli just sellane et minä olin humalassa, j oli humalassa ja kaikki oli humalassa niin miks mä en sillon esimerkiks tehny jotain? Siis en edes humalassa uskalla lähestyy sitä. Tai niiku miksen vaik pussannu sitä tai jotain. Huoh hoih no ehkä hyvä näin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 79487, member: 34"] Aaa ei huutista sille yhelle illalle kun j:n ja joidenki muiden kanssa istuttiin siinä ja olin aika humalassa ehkä (niin humalassa ainakin että seuraavana päivänä oksensin..) ja siis mä melkeinpä tulin kaapista siinä niille ihmisille :Dddd myös j:lle LMAOOOOO tosin ne oli itsekin aika naamat joten tuskin ne ees tajus mitää. Enkä kyllä muistaakseni sanonu suoraa et oon bi mut ku puhuttii jotai asiaa liittyvää ja selitin jotai sellast mist ehkä saattoi tajuta että en ole hetero. Mutta en tiedä tajusko kukaan niistä mitään siinä vaiheessa enää :'D Mut en ymmärrä ku seki ilta oli just sellane et minä olin humalassa, j oli humalassa ja kaikki oli humalassa niin miks mä en sillon esimerkiks tehny jotain? Siis en edes humalassa uskalla lähestyy sitä. Tai niiku miksen vaik pussannu sitä tai jotain. Huoh hoih no ehkä hyvä näin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä tääl tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja