Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä vittua mä just näin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 23612" data-attributes="member: 34"><p>Aijaa vittu näin OIKEEST unta siitä että tyyliin nukuin hessun vieres tai jtn :D tai siis se oli ihan todella sekava koko uni, ja timppakin oli siinä, en edes tiedä mitä siinä tapahtui mutta ilmeisesti jossain kohtaa just nukuin ainaki hessun vieres vai olikoha ne molemmat siinä lmao ja sit tyyliin öööööö... Mitä muuta siinä tapahtu? Muistan vaa jtn random välähdyksiä mut en tiiä yhtää mitä siin tapahtu. Muistan vaa et hessu oli iha vitu söpö ja sit ku katoin kun se nukku siinä niin se oli niinnnn tuitui oikeest jotenki muistan sen vaa sillee vahvemmin et katoin sitä ja mietin kuin söpö se on. Mut mun mielestä timppakin nukku siinä kyl :DDDD hah, toivottavasti tää on enneuni meidän tulevasta polyamoriakuviosta eiku mitä XD huvittaa ajatus jos oikeest ne ois molemmat mun :D osaisinpa kuvata tota unta paremmin koska se oli taas niin vitun outoa mut en osaa selittää niitä muita asioita mitä siin tapahtu tai en oo ees itekää iha varma mitä se oli. Anyway, arvasin et nään jotai iha psykoosi unta kosk oli sellane olo ku menin nukkumaan :D ei ton leffan jälkeen kyllä ois mitään muuta voinukaa nähä ku jotau vitun sekavaa unta :D mut aa se tunne oli niin voimakas siinä, etten pääse yli siitä, katoin vaa hessuu ja ajattelin et miten voi olla noin söötti. Kirjaimellisesti siinäki ku katoin jackpottii niin katoin vaa hesuu ja olin koko ajan sillee tuitui pikkune 😭💖 eli joo nyt menee vahvasti.</p><p></p><p>Ei helvetti ei tästä tuu mitään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 23612, member: 34"] Aijaa vittu näin OIKEEST unta siitä että tyyliin nukuin hessun vieres tai jtn :D tai siis se oli ihan todella sekava koko uni, ja timppakin oli siinä, en edes tiedä mitä siinä tapahtui mutta ilmeisesti jossain kohtaa just nukuin ainaki hessun vieres vai olikoha ne molemmat siinä lmao ja sit tyyliin öööööö... Mitä muuta siinä tapahtu? Muistan vaa jtn random välähdyksiä mut en tiiä yhtää mitä siin tapahtu. Muistan vaa et hessu oli iha vitu söpö ja sit ku katoin kun se nukku siinä niin se oli niinnnn tuitui oikeest jotenki muistan sen vaa sillee vahvemmin et katoin sitä ja mietin kuin söpö se on. Mut mun mielestä timppakin nukku siinä kyl :DDDD hah, toivottavasti tää on enneuni meidän tulevasta polyamoriakuviosta eiku mitä XD huvittaa ajatus jos oikeest ne ois molemmat mun :D osaisinpa kuvata tota unta paremmin koska se oli taas niin vitun outoa mut en osaa selittää niitä muita asioita mitä siin tapahtu tai en oo ees itekää iha varma mitä se oli. Anyway, arvasin et nään jotai iha psykoosi unta kosk oli sellane olo ku menin nukkumaan :D ei ton leffan jälkeen kyllä ois mitään muuta voinukaa nähä ku jotau vitun sekavaa unta :D mut aa se tunne oli niin voimakas siinä, etten pääse yli siitä, katoin vaa hessuu ja ajattelin et miten voi olla noin söötti. Kirjaimellisesti siinäki ku katoin jackpottii niin katoin vaa hesuu ja olin koko ajan sillee tuitui pikkune 😭💖 eli joo nyt menee vahvasti. Ei helvetti ei tästä tuu mitään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä vittua mä just näin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja