Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä vittua mä just näin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 23645" data-attributes="member: 34"><p>Ei saatana :D</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]rKEk9-i9O-Y[/MEDIA]</p><p></p><p>I almost screamed so yup. Vittu. I really love this woman. En ymmärrä miten se tekee ton.</p><p></p><p>Ja tää uus [MEDIA=youtube]XKaMUm7YwZc[/MEDIA]</p><p></p><p>Hah hah. Ei toki mee tunteisiin. Oon kuunnellut ton nyt muutamia kertoja ja joka kerta vituttaa. Tai siis ku toi osuu johonkin syvälle jostain syystä.</p><p></p><p>Huoh tavallaa haluisin kattoo jackpotin uudelleen mutta ehkä en kykene siihen D:::::::: tost tuli nyt näköjään yhtä paha ku kultakuumeestaki, tuntuu että en haluu muistaa kumpaakaan ja välttelen niitä koska hypin seinille pienestäkin määrästä materiaalia. Ihan ku en muistaki hyppis seinille mut noi oli erityisen traumaattisia???? Miks oon näin idiootti</p><p></p><p>Rääh katoin itteeni peilistä äsken ja vittu että mus on samaa näköä ku hessus myös. Timpan kans se yhdennäköisyys on ehkä selkeempi mutta mul on myös samaa näköä hessun kanssa. Vähän ehkä potenkin. Joskus perjantain huomasin sen viimeistään et kappas näytän mä vähän poteltaki :DDDDD ei helvetti. Tää on kaikki niin outoo.</p><p></p><p>Oikeest mä en uskalla enää mitään tää menee kokonaisuudessaan niin päin vittua :DDDDDD mut joo. On se. On on. Vitun tuskallista kaikki. Oon ihan saatanan sekasin koko muija. Pitäiskö sittenkin kattoo jackpot uudelleen D: en uskalla voi vittuuuuuhhh</p><p></p><p>Oikeest vihaan itteeni :D vittu et oon oikeest säälittävä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 23645, member: 34"] Ei saatana :D [MEDIA=youtube]rKEk9-i9O-Y[/MEDIA] I almost screamed so yup. Vittu. I really love this woman. En ymmärrä miten se tekee ton. Ja tää uus [MEDIA=youtube]XKaMUm7YwZc[/MEDIA] Hah hah. Ei toki mee tunteisiin. Oon kuunnellut ton nyt muutamia kertoja ja joka kerta vituttaa. Tai siis ku toi osuu johonkin syvälle jostain syystä. Huoh tavallaa haluisin kattoo jackpotin uudelleen mutta ehkä en kykene siihen D:::::::: tost tuli nyt näköjään yhtä paha ku kultakuumeestaki, tuntuu että en haluu muistaa kumpaakaan ja välttelen niitä koska hypin seinille pienestäkin määrästä materiaalia. Ihan ku en muistaki hyppis seinille mut noi oli erityisen traumaattisia???? Miks oon näin idiootti Rääh katoin itteeni peilistä äsken ja vittu että mus on samaa näköä ku hessus myös. Timpan kans se yhdennäköisyys on ehkä selkeempi mutta mul on myös samaa näköä hessun kanssa. Vähän ehkä potenkin. Joskus perjantain huomasin sen viimeistään et kappas näytän mä vähän poteltaki :DDDDD ei helvetti. Tää on kaikki niin outoo. Oikeest mä en uskalla enää mitään tää menee kokonaisuudessaan niin päin vittua :DDDDDD mut joo. On se. On on. Vitun tuskallista kaikki. Oon ihan saatanan sekasin koko muija. Pitäiskö sittenkin kattoo jackpot uudelleen D: en uskalla voi vittuuuuuhhh Oikeest vihaan itteeni :D vittu et oon oikeest säälittävä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä vittua mä just näin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja