Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä vittua mä just näin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 23747" data-attributes="member: 34"><p>Tekis mieli laittaa hessu lukitusnäytöks ku timppa on alotusnäyttönä mut en kuitenkaan pysty :D en edes uskalla saisin halvauksen jos joku näkee. Nykyään mul on lukitusnäyttönä sateenkaariglitteriä joka ei tosin näytä lgbt-aiheiselta joten ihan hyvä. Koska sitä ei saanu kokonaan ni oon laittanut sen silleen että siinä näkyy vaan sinistä ja liilaa suurinpiirtein. (Melkein bi-lipun värit :D)</p><p></p><p>Voisin laittaa hesun myös wapin taustakuvaks mutta en pysty poistaa the curea 😔 oon kiintyny ku se on ollu mulla pitkään taustakuvana varmaan ainakin jostain 2019 asti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 23747, member: 34"] Tekis mieli laittaa hessu lukitusnäytöks ku timppa on alotusnäyttönä mut en kuitenkaan pysty :D en edes uskalla saisin halvauksen jos joku näkee. Nykyään mul on lukitusnäyttönä sateenkaariglitteriä joka ei tosin näytä lgbt-aiheiselta joten ihan hyvä. Koska sitä ei saanu kokonaan ni oon laittanut sen silleen että siinä näkyy vaan sinistä ja liilaa suurinpiirtein. (Melkein bi-lipun värit :D) Voisin laittaa hesun myös wapin taustakuvaks mutta en pysty poistaa the curea 😔 oon kiintyny ku se on ollu mulla pitkään taustakuvana varmaan ainakin jostain 2019 asti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä vittua mä just näin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja