Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Siis miten mä vieläkin välil oon sillee "entä jos oonki hetero" :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 28882" data-attributes="member: 34"><p>Tästäkin kieltämättä on kokemusta mulla juu. Oon (luullakseni) non-binary muija, välillä oon täysin ylpeesti muija mut välillä se taas aiheuttaa jonkinlaista dysforiaa tai jotain (ja joo varmaan toi olis genderfluid? mut en jotenkin osaa käyttää sitä termiä ni siksi sanon non-binary muija vaikka se varmaan kuulostaakin oudolt, mut se on mulle yksinkertaisempaa), mut mä silti ajattelen koko ajan et oon varmaan sittenkin cis ja kuvittelen kaiken tai tää johtuu jostain muusta. Mut toisaalta se on kyllä mahollista et se johtuu jostain muusta, ainakin mun kohdalla. Mut toisaalta sil ei ole väliä mistä se johtuu, jos mulla on parempi olo näin ni sit on. Pitäs varmaan tulla kaapista ja alkaa käyttää sitä korusysteemiä minkä näin joskus instas, sillee et sillo ku o tyttömoodis ni käyttää jtn punasta koruu ja sit neutraalimoodis jotai vihreet :Dd tosin... En ole kyllä tulossa kaapista :D ainoot joille voin puhuu näistä asioista on kaverit, täällä ja ammattilaiset. Mutta en mä niillekään mitään tiedotusta aio järjestää. Mitä nyt muistelin ni olikos sulla siis niin että sä oot ihan non-binary siis? Et sulla on sellanen staattinen sukupuolikokemus eikä tämmönen ihme tuuliviiri mitä mulla. Tuntuu varmaan helpommalta se kuitenkin D: mua jotenkin vituttaa tää genderfluidius tässä kun mä oikeest aina mietin et "ei mun sukupuoli voi shiftata johonkin muuhun, se on vaa sitä että joskus en tunne oloani naiselliseks ja joskus tunnen". Mutta kun????? Kyllä mä tällä hetkellä ainakin oon ihan muijamoodis mut en mä silti koe itteeni hirveen naiselliseks vaikka nainen oonki. Mutta sit kai välillä se on vaa enemmän sillee että.... En jotenkin koe että olisin nainen??? Tai jtn en ymmärrä????? Mut et en pysty olee sillon oikeestaan samal taval ylpee siit ja tulee sellanen epätodellinen tunne ja on jotenki et oonks mä muka nainen, mitäh miten niin. Oispa kunnolla jtn kehodysforiaa (tai siis en haluiskaa mut you know what i mean) niin tietäsin sen selkeemmin. Koska ei mua silti häiritse yleensä esim mun rinnat. Ne saattaa tuntua joskus ehk vähän oudolt mut ei mitenkään pahalta yleensä. Ehkä se on enemmän sellanen tunne et "kui mul voi olla tällanen keho jos en ees oo nainen" you know :DDDD vittu, en osaa ees selittää siis tää on sekavampaa ku mikään :D tämä se vasta on sekavaa jos biseksuaalisuuskin on ni tää vast onki</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 28882, member: 34"] Tästäkin kieltämättä on kokemusta mulla juu. Oon (luullakseni) non-binary muija, välillä oon täysin ylpeesti muija mut välillä se taas aiheuttaa jonkinlaista dysforiaa tai jotain (ja joo varmaan toi olis genderfluid? mut en jotenkin osaa käyttää sitä termiä ni siksi sanon non-binary muija vaikka se varmaan kuulostaakin oudolt, mut se on mulle yksinkertaisempaa), mut mä silti ajattelen koko ajan et oon varmaan sittenkin cis ja kuvittelen kaiken tai tää johtuu jostain muusta. Mut toisaalta se on kyllä mahollista et se johtuu jostain muusta, ainakin mun kohdalla. Mut toisaalta sil ei ole väliä mistä se johtuu, jos mulla on parempi olo näin ni sit on. Pitäs varmaan tulla kaapista ja alkaa käyttää sitä korusysteemiä minkä näin joskus instas, sillee et sillo ku o tyttömoodis ni käyttää jtn punasta koruu ja sit neutraalimoodis jotai vihreet :Dd tosin... En ole kyllä tulossa kaapista :D ainoot joille voin puhuu näistä asioista on kaverit, täällä ja ammattilaiset. Mutta en mä niillekään mitään tiedotusta aio järjestää. Mitä nyt muistelin ni olikos sulla siis niin että sä oot ihan non-binary siis? Et sulla on sellanen staattinen sukupuolikokemus eikä tämmönen ihme tuuliviiri mitä mulla. Tuntuu varmaan helpommalta se kuitenkin D: mua jotenkin vituttaa tää genderfluidius tässä kun mä oikeest aina mietin et "ei mun sukupuoli voi shiftata johonkin muuhun, se on vaa sitä että joskus en tunne oloani naiselliseks ja joskus tunnen". Mutta kun????? Kyllä mä tällä hetkellä ainakin oon ihan muijamoodis mut en mä silti koe itteeni hirveen naiselliseks vaikka nainen oonki. Mutta sit kai välillä se on vaa enemmän sillee että.... En jotenkin koe että olisin nainen??? Tai jtn en ymmärrä????? Mut et en pysty olee sillon oikeestaan samal taval ylpee siit ja tulee sellanen epätodellinen tunne ja on jotenki et oonks mä muka nainen, mitäh miten niin. Oispa kunnolla jtn kehodysforiaa (tai siis en haluiskaa mut you know what i mean) niin tietäsin sen selkeemmin. Koska ei mua silti häiritse yleensä esim mun rinnat. Ne saattaa tuntua joskus ehk vähän oudolt mut ei mitenkään pahalta yleensä. Ehkä se on enemmän sellanen tunne et "kui mul voi olla tällanen keho jos en ees oo nainen" you know :DDDD vittu, en osaa ees selittää siis tää on sekavampaa ku mikään :D tämä se vasta on sekavaa jos biseksuaalisuuskin on ni tää vast onki [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Siis miten mä vieläkin välil oon sillee "entä jos oonki hetero" :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja