Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Siis miten mä vieläkin välil oon sillee "entä jos oonki hetero" :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 29940" data-attributes="member: 26"><p>Toi on ymmärrettävää ja mie kyllä sain selkoo, mitä selitit ja hait takaa :)!</p><p>Hmm...sanoisin, että "tee silleen, kun siusta parhaimmalta tuntuu", mutta varmaan vähän vaikeeta tehä niin, kun ei oikein itekkään tiiä, että miten pitäis ajatella D:? (ainakin mitä ymmärsin). Mutta se on todellakin fine, että sanot olevas non-binary muija! Ja mitä oon ymmärtäny, niin non-binary voi kokee jollain tapaa olevansa esim. nainen, muttei välttämättä kokonaan tai jotain (en oikein muista ja muotoilin tuon varmaan vähän epäselkeesti, joten en sit uskalla tosta sen enempää mainita, kun en tiiä 100% varmaks faktaks :D). Ja hei, toi korusysteemi ei ois yhtään hullumpi idea (ite luin joskus jonkun kommentin instassa, että tän kirjoittajan -genderfluid- kaveri oli tehny hänelle rannekkeet eri väreillä, että tietää mikä päivä mennään millä pronomineilla yms.)! Ja se on kyllä ymmärrettävää, jos ei aio/haluu mitään tiedotusta tms. aio järjestää, että...no tekee miten itestä tuntuu parhaimmalta D:! </p><p>Ja tota noin... mie luokittelen itteni non-binaryks. En ainakaan oo hitto vie nainen, mutta...se mikä minuu vähän mietityttää on se, että...no suoraan sanottuna se tuntuu melko kivalta ajatukselta, että oisin mies. Mutta sit toisaalta miulla ei oo mitään keho dysforiaa, vaikka toisaalta oon haaveillu siitä, että aikusena rinnat hittoon xD ja...oon haaveillu testosteronista. Enkä vaan tiiä D: Yritän syrjäyttää noita ajatuksia ja voi toki olla, että haluisin ihan vaan näyttää enemmän maskuliiniselta. En tiiä :D </p><p>Hmm...toi kuulostaa kyllä melko monimutkikkaalta, enkä oo niin tarkkaan perehtyny genderfluid termiin (tai tiiän mitä se tarkottaa jne., mutta...no kuitenkin :D), että...hankala sanoo että voiskohan se olla tota (enkä nyt tarkota, että mie voisin tietää siun sukupuoli identiteetin, vaikka tietäsin kyseisen termin paremmin xD). Mutta kannattaa vaan selvitellä asiaa rauhassa ja...no toivotaan, että se sopivalta tuntuva identiteetti tulis sit esille :3! Se on kans fine, jos se ei koskaan tulis selville, mutta...ainakin se ois itelle helpottavaa, että tietäis suurinpiirtein, kuin kyseenalaistas koko aikaa D:! Se ois vaan helpompaa, ya know xD! </p><p>Haha, no sanos muuta D:! En vaan pysty käsittää, että miten vaikee käsite identiteetti on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 29940, member: 26"] Toi on ymmärrettävää ja mie kyllä sain selkoo, mitä selitit ja hait takaa :)! Hmm...sanoisin, että "tee silleen, kun siusta parhaimmalta tuntuu", mutta varmaan vähän vaikeeta tehä niin, kun ei oikein itekkään tiiä, että miten pitäis ajatella D:? (ainakin mitä ymmärsin). Mutta se on todellakin fine, että sanot olevas non-binary muija! Ja mitä oon ymmärtäny, niin non-binary voi kokee jollain tapaa olevansa esim. nainen, muttei välttämättä kokonaan tai jotain (en oikein muista ja muotoilin tuon varmaan vähän epäselkeesti, joten en sit uskalla tosta sen enempää mainita, kun en tiiä 100% varmaks faktaks :D). Ja hei, toi korusysteemi ei ois yhtään hullumpi idea (ite luin joskus jonkun kommentin instassa, että tän kirjoittajan -genderfluid- kaveri oli tehny hänelle rannekkeet eri väreillä, että tietää mikä päivä mennään millä pronomineilla yms.)! Ja se on kyllä ymmärrettävää, jos ei aio/haluu mitään tiedotusta tms. aio järjestää, että...no tekee miten itestä tuntuu parhaimmalta D:! Ja tota noin... mie luokittelen itteni non-binaryks. En ainakaan oo hitto vie nainen, mutta...se mikä minuu vähän mietityttää on se, että...no suoraan sanottuna se tuntuu melko kivalta ajatukselta, että oisin mies. Mutta sit toisaalta miulla ei oo mitään keho dysforiaa, vaikka toisaalta oon haaveillu siitä, että aikusena rinnat hittoon xD ja...oon haaveillu testosteronista. Enkä vaan tiiä D: Yritän syrjäyttää noita ajatuksia ja voi toki olla, että haluisin ihan vaan näyttää enemmän maskuliiniselta. En tiiä :D Hmm...toi kuulostaa kyllä melko monimutkikkaalta, enkä oo niin tarkkaan perehtyny genderfluid termiin (tai tiiän mitä se tarkottaa jne., mutta...no kuitenkin :D), että...hankala sanoo että voiskohan se olla tota (enkä nyt tarkota, että mie voisin tietää siun sukupuoli identiteetin, vaikka tietäsin kyseisen termin paremmin xD). Mutta kannattaa vaan selvitellä asiaa rauhassa ja...no toivotaan, että se sopivalta tuntuva identiteetti tulis sit esille :3! Se on kans fine, jos se ei koskaan tulis selville, mutta...ainakin se ois itelle helpottavaa, että tietäis suurinpiirtein, kuin kyseenalaistas koko aikaa D:! Se ois vaan helpompaa, ya know xD! Haha, no sanos muuta D:! En vaan pysty käsittää, että miten vaikee käsite identiteetti on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Siis miten mä vieläkin välil oon sillee "entä jos oonki hetero" :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja