Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Siis miten mä vieläkin välil oon sillee "entä jos oonki hetero" :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 30098" data-attributes="member: 34"><p>Siis joo oon nyt ainakin toistaseks tullu siihen tulokseen et oon vaa queer ja lopetan obsessoinnin asiasta. Oikeastaan mua ei jaksa enää kiinnostaa mun sukupuolikaan :D jos joku nyt sitä kysyy tai jotain et missä se pitäs tietää ni vastaan varmaa vaa sen miltä sillä hetkellä parhaimmalta tuntuu. Ei mun tarvi sen enempää sitä ajatella, uskon että voin paremmin jos yritän vaan olla jotenkin ajattelematta koko asiaa :D mut kiitos avusta anyway <3 ja siis mäkin oon sillee ainaki välillä haaveillu et näyttäsin mieheltä ja haaveillut binderist mut sit taas toisaalta en usko et tarviin niitä mutjoo vaikeeta ja siks en haluukaa miettiä sen tarkemmin että mikä oon, ku vaa että queer! XD ja vaikka tiän että queer ei suoranaisesti tarkoita tätä, mutta mulle se tavallaan kyllä kattaa myös sen mun "ikäfetissin" joka ei kai varsinaisesti fetissi ole edes, mutta siis just se kun tunnen yleensä ahistusta siitä että rakastun vanhoihin miehiin ja näin nii. Siis tiän ettei se varsinaisesti sitä tarkota mut mulle se yks termi tavallaan merkitsee ihan kaikkea tätä paskaa määrittelemättä sen tiukemmin mitään kuitenkaan. Koen et oon sellanen ihminen joka ehkä tarvii sen termin mut ehkä sen termin on just hyvä olla aika löyhä, kuten queer onkin. Ei mikään tiukan määrittelevä. Ja nyt voin yhdellä sanalla kuvata kaikkea tätä paskaa eikä tarvi miettiä erikseen sukupuolelle ja seksuaalisuudelle ja kaikelle sanoja. Toisaalta kyllähän ne vähn pelottaa edelleen ne hetket kun kuitenkin sitä mun sukupuolten tullaan kysymään jossain vähintään jossain lomakkeissa tai muissa mut yritän jotenki selviytyä. Siis oikeesti mun mielestä se on ihan vitun väärin että sitä edes kysytään missään niiku YHTÄÄN missään koska joillekin se aiheuttaa oikeesti tosi paljon ahistusta. Mä en ymmärrä miksei ihmiset vaan saa olla ajattelematta omaa sukupuoltaan, miks se pitää tietää? Mitä vittua kukaan sillä tiedolla tekee. Ja miks vitussa se pitää olla jossain yhteiskunnan rekistereissä sillee joo tää on nyt nainen ja tää mies. No varmaan sen tarvii ainakin koska armeija mut periaatteessa mun mielestä ihan turhaa. Mun mielestä sitä ei tarvis kysyä eikä ottaa huomioon missään. Vihaan oikeesti aina täyttää jotain kyselyitä ja lomakkeita ja haluisin vaa jättää koko sukupuolikohan tyhjäks. Mun mielestä se ei vaan kuulu kenellekään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 30098, member: 34"] Siis joo oon nyt ainakin toistaseks tullu siihen tulokseen et oon vaa queer ja lopetan obsessoinnin asiasta. Oikeastaan mua ei jaksa enää kiinnostaa mun sukupuolikaan :D jos joku nyt sitä kysyy tai jotain et missä se pitäs tietää ni vastaan varmaa vaa sen miltä sillä hetkellä parhaimmalta tuntuu. Ei mun tarvi sen enempää sitä ajatella, uskon että voin paremmin jos yritän vaan olla jotenkin ajattelematta koko asiaa :D mut kiitos avusta anyway <3 ja siis mäkin oon sillee ainaki välillä haaveillu et näyttäsin mieheltä ja haaveillut binderist mut sit taas toisaalta en usko et tarviin niitä mutjoo vaikeeta ja siks en haluukaa miettiä sen tarkemmin että mikä oon, ku vaa että queer! XD ja vaikka tiän että queer ei suoranaisesti tarkoita tätä, mutta mulle se tavallaan kyllä kattaa myös sen mun "ikäfetissin" joka ei kai varsinaisesti fetissi ole edes, mutta siis just se kun tunnen yleensä ahistusta siitä että rakastun vanhoihin miehiin ja näin nii. Siis tiän ettei se varsinaisesti sitä tarkota mut mulle se yks termi tavallaan merkitsee ihan kaikkea tätä paskaa määrittelemättä sen tiukemmin mitään kuitenkaan. Koen et oon sellanen ihminen joka ehkä tarvii sen termin mut ehkä sen termin on just hyvä olla aika löyhä, kuten queer onkin. Ei mikään tiukan määrittelevä. Ja nyt voin yhdellä sanalla kuvata kaikkea tätä paskaa eikä tarvi miettiä erikseen sukupuolelle ja seksuaalisuudelle ja kaikelle sanoja. Toisaalta kyllähän ne vähn pelottaa edelleen ne hetket kun kuitenkin sitä mun sukupuolten tullaan kysymään jossain vähintään jossain lomakkeissa tai muissa mut yritän jotenki selviytyä. Siis oikeesti mun mielestä se on ihan vitun väärin että sitä edes kysytään missään niiku YHTÄÄN missään koska joillekin se aiheuttaa oikeesti tosi paljon ahistusta. Mä en ymmärrä miksei ihmiset vaan saa olla ajattelematta omaa sukupuoltaan, miks se pitää tietää? Mitä vittua kukaan sillä tiedolla tekee. Ja miks vitussa se pitää olla jossain yhteiskunnan rekistereissä sillee joo tää on nyt nainen ja tää mies. No varmaan sen tarvii ainakin koska armeija mut periaatteessa mun mielestä ihan turhaa. Mun mielestä sitä ei tarvis kysyä eikä ottaa huomioon missään. Vihaan oikeesti aina täyttää jotain kyselyitä ja lomakkeita ja haluisin vaa jättää koko sukupuolikohan tyhjäks. Mun mielestä se ei vaan kuulu kenellekään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Siis miten mä vieläkin välil oon sillee "entä jos oonki hetero" :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja