Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Siis miten mä vieläkin välil oon sillee "entä jos oonki hetero" :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 33589" data-attributes="member: 26"><p>okei, no mut toi kuulostaa ihan hyvältä :)! haha, no toi on tosi ymmärrettävää :D! ja koko toi siun juttu on ymmärrettävää (mitä kirjotit) :)! ja tottakai (ilo olla avuks) <3</p><p>haha, no hyvä etten oo ainoo (tai no siis, en tosiaankaan oo ainoo, mutta ya know xD)!!! no joo, nyt miulla on semmonen "neutraali" fiilis :D? etten siis jaksa pohtii miun identiteettii sen enempää (ja tuli kriisi yhen muun jutun kaa, niin oon sitä miettiny nyt viimesen parin päivän ajan xD). </p><p>miusta queer on tosi hyvä termi, kun...se on niin laaja, ya know! tai ettei tarvii tunkee itteensä moneen eri termiin tai ottaa siitä sen enempää stressii, kun...kuitenkin queer avaa aika paljon :)! tai silleen xD mutta sit se ei kuitenkaan kerro mitenkään yksityiskohtasesti, ettei tavallaan tarvii ottaa stressii luokittelusta yms! ja se on miusta fine, että tunkee tuon jutun siihen samaan :)! </p><p>ja ymmärrän ja ehottomasti oon samaa mieltä D:! tosiaan, kun liian monissa lomakkeissa kysytään sitä hiton sukupuolta ja...kun ne on just semmosia lomakkeita, että kirjaimellisesti kukaan ei tee sillä tiiolla mitään tai tuu kyselee jälkeenpäin! ja kaiken huippu on se, kun joissakin on vaan "nainen" ja "mies" (mm. MTV3 kun tilin tein, niin jostain syystä piti laittaa sukupuoli??? vaikken ymmärrä, mitä ne sillä tekee ja muutenkin..) D:!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 33589, member: 26"] okei, no mut toi kuulostaa ihan hyvältä :)! haha, no toi on tosi ymmärrettävää :D! ja koko toi siun juttu on ymmärrettävää (mitä kirjotit) :)! ja tottakai (ilo olla avuks) <3 haha, no hyvä etten oo ainoo (tai no siis, en tosiaankaan oo ainoo, mutta ya know xD)!!! no joo, nyt miulla on semmonen "neutraali" fiilis :D? etten siis jaksa pohtii miun identiteettii sen enempää (ja tuli kriisi yhen muun jutun kaa, niin oon sitä miettiny nyt viimesen parin päivän ajan xD). miusta queer on tosi hyvä termi, kun...se on niin laaja, ya know! tai ettei tarvii tunkee itteensä moneen eri termiin tai ottaa siitä sen enempää stressii, kun...kuitenkin queer avaa aika paljon :)! tai silleen xD mutta sit se ei kuitenkaan kerro mitenkään yksityiskohtasesti, ettei tavallaan tarvii ottaa stressii luokittelusta yms! ja se on miusta fine, että tunkee tuon jutun siihen samaan :)! ja ymmärrän ja ehottomasti oon samaa mieltä D:! tosiaan, kun liian monissa lomakkeissa kysytään sitä hiton sukupuolta ja...kun ne on just semmosia lomakkeita, että kirjaimellisesti kukaan ei tee sillä tiiolla mitään tai tuu kyselee jälkeenpäin! ja kaiken huippu on se, kun joissakin on vaan "nainen" ja "mies" (mm. MTV3 kun tilin tein, niin jostain syystä piti laittaa sukupuoli??? vaikken ymmärrä, mitä ne sillä tekee ja muutenkin..) D:! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Siis miten mä vieläkin välil oon sillee "entä jos oonki hetero" :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja