Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis oikeasti 11 vuotta tätä paskaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 84197" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua :DDDDDDDDDD aloin melkee kiljuu tai no vähintään sisäisesti koska aaaaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]Zq89pRZqhk0[/MEDIA]</p><p></p><p>Tiesin et tää youth biisu liitty noihin ja siis varmaa siks oon laittanu sen hobin listalleki MUTTA kuolin sisältä vielä enemmän sen takii et toi biisi liittyy myös timppaan ja aika vahvastikin :---------------D mutta :DDDDDDDDDDDD oon. Edelleen. Niin. Rakastunu. Hobiin. Myös. VITTU. :D HALOO :D</p><p></p><p>mut myös kysyisin että miks helvetissä timppa/hessu biisejä on NIKON listalla :D mä vaa mietin mitä tää eräs biisi tekee tällä listalla koska se on niin ultimate "timppajahessu-matskuu"</p><p></p><p>ÖHHHH</p><p></p><p>muutenkin mitä vittua niko</p><p></p><p>Siis ku sit on tämmösii ihme nikoi ja hobei jotka vaa murentaa mua loppujen lopuksi niin paljon :D vaikka kuinka oon ollu sillee vitut nikosta mut bro seriously</p><p></p><p>Sitä paitsi oon tykännyt siitä nyt sen 6kk niin........... Jotenki ei ois uskonut et seki jää tämmöseks mut vittu :DDD JA ALEKSI :------D PLEASE tärisen</p><p></p><p>Vielä sairaampaa on tää vitun HOSEOK KEISSI</p><p></p><p>oikeasti</p><p></p><p>Mä- 😭</p><p></p><p>Jotenki ei edes uskois</p><p>Mut vittu</p><p></p><p>En ees hengitä :DDDDDDDD</p><p></p><p>Hhhh meen kohta ulos kävelee edestakasin sillee henkihieverissä koska öh stressi????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 84197, member: 34"] Mitä vittua :DDDDDDDDDD aloin melkee kiljuu tai no vähintään sisäisesti koska aaaaaaaaaaaaaaa [MEDIA=youtube]Zq89pRZqhk0[/MEDIA] Tiesin et tää youth biisu liitty noihin ja siis varmaa siks oon laittanu sen hobin listalleki MUTTA kuolin sisältä vielä enemmän sen takii et toi biisi liittyy myös timppaan ja aika vahvastikin :---------------D mutta :DDDDDDDDDDDD oon. Edelleen. Niin. Rakastunu. Hobiin. Myös. VITTU. :D HALOO :D mut myös kysyisin että miks helvetissä timppa/hessu biisejä on NIKON listalla :D mä vaa mietin mitä tää eräs biisi tekee tällä listalla koska se on niin ultimate "timppajahessu-matskuu" ÖHHHH muutenkin mitä vittua niko Siis ku sit on tämmösii ihme nikoi ja hobei jotka vaa murentaa mua loppujen lopuksi niin paljon :D vaikka kuinka oon ollu sillee vitut nikosta mut bro seriously Sitä paitsi oon tykännyt siitä nyt sen 6kk niin........... Jotenki ei ois uskonut et seki jää tämmöseks mut vittu :DDD JA ALEKSI :------D PLEASE tärisen Vielä sairaampaa on tää vitun HOSEOK KEISSI oikeasti Mä- 😭 Jotenki ei edes uskois Mut vittu En ees hengitä :DDDDDDDD Hhhh meen kohta ulos kävelee edestakasin sillee henkihieverissä koska öh stressi???? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis oikeasti 11 vuotta tätä paskaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja