Mielenterveys Siis tää on oikeesti pelottavaa ku mää alan pikkuhiljaa uskoo tohon lauseeseen

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
"Kaikki järjestyy"

Siis mun äiti kyseli multa eilen viestien välityksellä kaikkee et oliko mulla paha olo riparilla vai ahistiko kotiasiat ja et puhuttiinko riparilla perheestä ja näin ja sain sen takia kuvan et se tietäs jotain siitä mitä riparilla oon menny puhuu

Paniikissa sit laitoin toiselle niistä riparin ohjaajista joitten kaa tein sen lasun et eihän se tai se toinen ohjaaja oo ottanu mun vanhempiin yhteyttä tai mitään ja laitoin saman viestin sit myös isoselle, A:lle.

Ohjaaja sano et he ei oo menny kertoo mitään ja lopulta myös A vastasi ettei se oo ottanu yhteyttä ja et voin luottaa siihen ettei se kerro mitään.

Vastasin A:lle et kyllä mää luotan siihen tai ainakin uskon luottavani mut ku mua vaan rupesi pelottamaan.
A vastasi sitten et "Kaikki järjestyy" minkä se oli mulle siellä leirilläki sanonu sillon ku se oli halannu mua.

Mua pelottaa ku tajusin tässä äsken et se oikeesti rauhotti mua vaikka aikasemmin mua on alakanu ahistamaan vielä enemmän ja oon ruvennu aattelemaan aina et sitä jolle puhun ei oikeasti kiinnosta ja et se yrittää vaa väkisin sanua jotain.
Tiiän et kukaan ei tajuu et miks tää tuntuu musta niin isolta asialta mut ku mulla on ollu monta vuotta luottamusongelmia varsinki aikusiin ihimisiin enkä pysty luottamaan kavereihinkaan sataprosenttisesti nii sen takii tää tuntuu iha sekavalta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Ja niinku määhän en oo koskaan uskonut mihinkään kliseisiin ja mukalohduttaviin lauseisiin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Oonksmää oikeesti järjiltäni vai miks musta vuorotellen tuntuu et toi lause on täysi totuus ja sit kuitenki et se on maailman suurin valhe
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
ei pitäisikään nuorten pitäisi luottaa aikuisiin mutta luottamus ongelmat voi aiheuttaa tämän
Kaikki aikuset joihin oon ikinä elämäni aikana uskaltanu ees yrittää luottaa on sit jollaki tapaa pettäny mut
Samoin muutama kaveriki on mun luottamuksen pettäny mikä ei ainakaan auttanu asiaa
 
Ylös Pohja