Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Sinä = Hydrangea?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="pupupuskassa" data-source="post: 152387" data-attributes="member: 1470"><p>[] yli 20v</p><p>[x] aion vaihtaa mun etunimen vielä jonain päivänä</p><p>[] mulla on tytär</p><p>[] en halua lapselleni sisaruksia eli 1 riittää</p><p>[x] en yleisesti ottaen tykkää muiden lapsista</p><p>[x] eikä mulla oli kummilasta</p><p>[xxxxxx] pidän enemmän eläimistä kuin ihmisistä</p><p>[] mulla on koira</p><p>[] hän ei ole mun ensimmäinen koirani</p><p>[x] lisäksi mulla on ollut ennen kissoja</p><p>[] heppatyttö 4ever</p><p>[] en oo koskaan kuulunut mihinkään uskontokuntaan</p><p></p><p>[] mulla on punaiset hiukset</p><p>[/] silmät vihreänruskeat</p><p>[/] mun lävistykset on menneet jo umpeen</p><p>[/] en tykkää tatuoinneista</p><p>[] halusin lapsena olla malli</p><p>[x] nyt opiskelen itselleni väärää alaa</p><p>[x] mun pitäisi valmistua ensi vuonna</p><p>[/] ja vaihtaa paikkakuntaa </p><p>[] oon opintojen ohessa tehnyt oman alan töitä</p><p>[] mun unelma-ammatti on kiinteistönvälittäjä</p><p>[] oon ollut koulukiusattu </p><p>[] kiusaaja entinen ystävä</p><p>[] oon ylipainoinen </p><p></p><p>[x] en pysty nukkumaan päiväunia</p><p>[] mun äiti on pysyvästi sairas </p><p>[] en harrasta mitään koska en ehdi enkä jaksa</p><p>[] haluaisin juosta joskus maratonin</p><p>[] ja muuttaa pois Suomesta </p><p>[] mulla on kavereita mutta ei kaveriporukkaa</p><p>[] oon WWF-kummi</p><p>[] äänestän Vihreitä</p><p>[x] oon ollut myös kasvissyöjä</p><p>[] enää en alkais siihen</p><p>[] kuuntelen eniten räppiä</p><p>[x] tykkään järjestää juhlia</p><p>[x] oon tällä hetkellä päihteetön </p><p>[] koska jään helposti koukkuun</p><p></p><p>[] asun rivitalossa</p><p>[/] kolmiossa</p><p>[/] kaukana keskustasta</p><p>[] mulla on Nintendo Switch</p><p>[x] meillä on muutenkin kaikki mahdollinen tavara mitä toivoa saattaa</p><p>[] inhoan siivoamista</p><p>[] enkä oo hyvä kokki tai leipuri</p><p>[] haluaisin kyllä olla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pupupuskassa, post: 152387, member: 1470"] [] yli 20v [x] aion vaihtaa mun etunimen vielä jonain päivänä [] mulla on tytär [] en halua lapselleni sisaruksia eli 1 riittää [x] en yleisesti ottaen tykkää muiden lapsista [x] eikä mulla oli kummilasta [xxxxxx] pidän enemmän eläimistä kuin ihmisistä [] mulla on koira [] hän ei ole mun ensimmäinen koirani [x] lisäksi mulla on ollut ennen kissoja [] heppatyttö 4ever [] en oo koskaan kuulunut mihinkään uskontokuntaan [] mulla on punaiset hiukset [/] silmät vihreänruskeat [/] mun lävistykset on menneet jo umpeen [/] en tykkää tatuoinneista [] halusin lapsena olla malli [x] nyt opiskelen itselleni väärää alaa [x] mun pitäisi valmistua ensi vuonna [/] ja vaihtaa paikkakuntaa [] oon opintojen ohessa tehnyt oman alan töitä [] mun unelma-ammatti on kiinteistönvälittäjä [] oon ollut koulukiusattu [] kiusaaja entinen ystävä [] oon ylipainoinen [x] en pysty nukkumaan päiväunia [] mun äiti on pysyvästi sairas [] en harrasta mitään koska en ehdi enkä jaksa [] haluaisin juosta joskus maratonin [] ja muuttaa pois Suomesta [] mulla on kavereita mutta ei kaveriporukkaa [] oon WWF-kummi [] äänestän Vihreitä [x] oon ollut myös kasvissyöjä [] enää en alkais siihen [] kuuntelen eniten räppiä [x] tykkään järjestää juhlia [x] oon tällä hetkellä päihteetön [] koska jään helposti koukkuun [] asun rivitalossa [/] kolmiossa [/] kaukana keskustasta [] mulla on Nintendo Switch [x] meillä on muutenkin kaikki mahdollinen tavara mitä toivoa saattaa [] inhoan siivoamista [] enkä oo hyvä kokki tai leipuri [] haluaisin kyllä olla [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Sinä = Hydrangea?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja