Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Sitoutumiskammoni vahvistui tämän luettuani…
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 110447" data-attributes="member: 32"><p>En tiedä onko tää huono sivu mut kyl tää vaikuttaa ihan asialta </p><p>[URL unfurl="true"]https://www.nainen.com/ennen-kuin-sanot-tahdon-on-sinun-sanottava-ei-naille-25-asialle/?fbclid=IwAR2W8SiBPi1HOnxpxyw-JCQXAD2J6YE3nLeXF0Hzs9EY_7B9K5P8xLOHhDU[/URL]</p><p>Vahvisti vain etten haluu ainakaan naimisiin koskaan koska nää kohdat:</p><p>- En aio nähdä avioliittoa taakkana </p><p> - Se voi alkaa tuntumaan siltä</p><p>- En pistä ketään muuta puolisoni edelle</p><p> - Voi olla vaikeaa</p><p>- En usko, että makuuhuoneessa tulisi ongelmia</p><p>- Mahdollisesti tuun kokemaan haluttomuutta jossain vaiheessa</p><p>- En mene naimisiin siksi, että en halua olla yksin</p><p> - Pelkään sitä oon ikuisesti yksin </p><p>- En tee tätä vain oman itseni takia</p><p> - Edellinen</p><p>- En halua erota puolisostani koskaan</p><p> - Tuntuisi pelottavalta sanoo tää, koska uskon että avioliiton aikana voi tapahtua mitä vain… Tai ainakin pelkään sitä…</p><p></p><p>Ei ole puolisoa mutta kuvittelen et jos mulla ois. Koen epävarmuutta noista lauseista. Lisäksi vanhempani ei oo naimisissa niin epäilen et se on seurannut myös mun ajatusmaailmaan…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 110447, member: 32"] En tiedä onko tää huono sivu mut kyl tää vaikuttaa ihan asialta [URL unfurl="true"]https://www.nainen.com/ennen-kuin-sanot-tahdon-on-sinun-sanottava-ei-naille-25-asialle/?fbclid=IwAR2W8SiBPi1HOnxpxyw-JCQXAD2J6YE3nLeXF0Hzs9EY_7B9K5P8xLOHhDU[/URL] Vahvisti vain etten haluu ainakaan naimisiin koskaan koska nää kohdat: - En aio nähdä avioliittoa taakkana - Se voi alkaa tuntumaan siltä - En pistä ketään muuta puolisoni edelle - Voi olla vaikeaa - En usko, että makuuhuoneessa tulisi ongelmia - Mahdollisesti tuun kokemaan haluttomuutta jossain vaiheessa - En mene naimisiin siksi, että en halua olla yksin - Pelkään sitä oon ikuisesti yksin - En tee tätä vain oman itseni takia - Edellinen - En halua erota puolisostani koskaan - Tuntuisi pelottavalta sanoo tää, koska uskon että avioliiton aikana voi tapahtua mitä vain… Tai ainakin pelkään sitä… Ei ole puolisoa mutta kuvittelen et jos mulla ois. Koen epävarmuutta noista lauseista. Lisäksi vanhempani ei oo naimisissa niin epäilen et se on seurannut myös mun ajatusmaailmaan… [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Sitoutumiskammoni vahvistui tämän luettuani…
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja