Urheilu Skeittaus

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Löytyykös varaaneista skeittajia?
Ite aloittanut vähän aikaa sitten :D:
Löytyykö täältä "kohtalontovereita" vaiko kenties kunnon konkareita? :D
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Minää!
Oon myös just vasta aloittanut.
Kun tän kesun luomisesta on mennyt jo sen verran aikaa, niin oletan että oot kehittynyt, jos siis olet skeittaamista jatkanut.
Mitä trickejä osaat?
Itse en osaa kun ihan alkeet, enkä oo vielä rampeille uskaltanut, vaikka olenkin joskus pienenä vähän niitä skeitannut
Entä minkälainen lauta sulla on?
Mulla on 32x8 dekki.

Sori tämmönen tosi random viesti :DD
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Minää!
Oon myös just vasta aloittanut.
Kun tän kesun luomisesta on mennyt jo sen verran aikaa, niin oletan että oot kehittynyt, jos siis olet skeittaamista jatkanut.
Mitä trickejä osaat?
Itse en osaa kun ihan alkeet, enkä oo vielä rampeille uskaltanut, vaikka olenkin joskus pienenä vähän niitä skeitannut
Entä minkälainen lauta sulla on?
Mulla on 32x8 dekki.

Sori tämmönen tosi random viesti :DD
Mahtavaa!!
En oikeastaan kesällä paljoa ehtinyt sitten lopulta harjoittelemaan, mutta nyt ois tarkotuksissa jatkaa D:
Itse en myöskään sitten rampeille ehtinyt/edes uskaltanut :D, mutta nyt tässä syksyn mittaan olis sielläkin tarkoitus käydä!
Myös dekki on itse asiassa saman kokoinen kuin sulla :3 Mut ehkä seuraavaks ajattelisin ostaa vähän kapeamman, kun kerran uusi lauta on tällä hetkellä suunnitelmissa. Todennäköisesti ostan jonkun Santa Cruzin skeitin, sillä vaikuttavat olevan todella hyviä :3
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Mahtavaa!!
En oikeastaan kesällä paljoa ehtinyt sitten lopulta harjoittelemaan, mutta nyt ois tarkotuksissa jatkaa D:
Itse en myöskään sitten rampeille ehtinyt/edes uskaltanut :D, mutta nyt tässä syksyn mittaan olis sielläkin tarkoitus käydä!
Myös dekki on itse asiassa saman kokoinen kuin sulla :3 Mut ehkä seuraavaks ajattelisin ostaa vähän kapeamman, kun kerran uusi lauta on tällä hetkellä suunnitelmissa. Todennäköisesti ostan jonkun Santa Cruzin skeitin, sillä vaikuttavat olevan todella hyviä :3
Okeii!
Ajattelin nyt tän syksyn harjoitella perusasiat ja sitten ensi vuonna lähteä rampeille yms. Toivottavasti uskaltaudut vielä rampeille :3
Aika hauska sattuma :D
Aa, oliko tota sit vaikeeta kontrolloida vai etkö saanut sitä pyörii?
Santa Cruzit on joo kehuttuja ja vaikuttaa kyllä tosi hyviltä! Onko sulla jo joku tietty lauta katsottuna? :3
Toivon, että olisi vielä semi kuivaa ja lämmintä, niin pääsisi vielä skeittaamaan.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Okeii!
Ajattelin nyt tän syksyn harjoitella perusasiat ja sitten ensi vuonna lähteä rampeille yms. Toivottavasti uskaltaudut vielä rampeille :3
Aika hauska sattuma :D
Aa, oliko tota sit vaikeeta kontrolloida vai etkö saanut sitä pyörii?
Santa Cruzit on joo kehuttuja ja vaikuttaa kyllä tosi hyviltä! Onko sulla jo joku tietty lauta katsottuna? :3
Toivon, että olisi vielä semi kuivaa ja lämmintä, niin pääsisi vielä skeittaamaan.
Onnea harjoitteluun!! Ja yritän uskaltautua D:
Oli aika vaikea kontrolloida, mut silti semmoinen ihan okei harjoitteluun. Nyt vain tuntuu, että en oikein pääse sen kanssa eteenpäin, kun ei ihan toimi niin hyvin D:
Ei mitään ihan tiettyä oo katottuna, mut jotain tän tyylistä varmaankin suunnitelmissa:


Ajattelin ensin vielä ostaa valmiiksi kootun ja sitten vaihtaa osia jonkin ajan päästä, jos tarvitsee :3
Ja toivotaan että säät sallii skeittailun!! :3
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Kiitti!
Onko sulla muuten skeittaavia kavereita? Vai ootko opetellut ihan itsekseen?
Aa ounouu, ei kai se ollut kovin kallis lauta.
Vaikuttaa kyllä tosi hyvältä laudalta ja toivottavasti on sulle hyvä :3
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Kiitti!
Onko sulla muuten skeittaavia kavereita? Vai ootko opetellut ihan itsekseen?
Aa ounouu, ei kai se ollut kovin kallis lauta.
Vaikuttaa kyllä tosi hyvältä laudalta ja toivottavasti on sulle hyvä :3
Ei valitettavasti oo, ihan itekseen joudun tätä harrastamaan D:
Onko sulla? :3
Ja onneksi ei ollut kallis, enemmänkin semmoinen testimielessä ostettu :D
Ja kiitti! :3
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Ei valitettavasti oo, ihan itekseen joudun tätä harrastamaan D:
Onko sulla? :3
Ja onneksi ei ollut kallis, enemmänkin semmoinen testimielessä ostettu :D
Ja kiitti! :3
Voi eii D::
Ei mullakaan oo, no yks kyllä skeittaa, mutta asuu sen verran kaukana. Olisi kyllä ihana saada kavereita joitten kanssa skeitata/ harjoitella :3
Okei hahah hyvä ettei sit menny rahat hukkaan :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Voi eii D::
Ei mullakaan oo, no yks kyllä skeittaa, mutta asuu sen verran kaukana. Olisi kyllä ihana saada kavereita joitten kanssa skeitata/ harjoitella :3
Okei hahah hyvä ettei sit menny rahat hukkaan :D
Ääh, voiiihh D:
Ja samat sanat, ois mahtavaa jos ois kavereita joiden kanssa skeittaa! :3
Ja ei onneks menny ::D
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Ääh, voiiihh D:
Ja samat sanat, ois mahtavaa jos ois kavereita joiden kanssa skeittaa! :3
Ja ei onneks menny ::D
Jos ikinä haluut höpöttää skeittauksesta tai hehkuttaa jonkun trickin onnistumista, niin mä oon täällä valmiina jutustelee. Tai eihän sen jutun skeittaukseenkaan tarvii liittyä :3
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Jos ikinä haluut höpöttää skeittauksesta tai hehkuttaa jonkun trickin onnistumista, niin mä oon täällä valmiina jutustelee. Tai eihän sen jutun skeittaukseenkaan tarvii liittyä :3
Samat sanat!! :3 <3
Täälä tulee mulla ainakin paljon pyörittyä! :D
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Samat sanat!! :3 <3
Täälä tulee mulla ainakin paljon pyörittyä! :D
Moii taas!
Miten menee? :3
Joko muuten tilasit sen uuden laudan?
Mä oon nyt viikon verran skeitannut joka päivä ja alkaa kaikki perusjutut olemaan hyvin hallussa. Oon niin ilonen siitä! Ajattelin kohta alkaa treenaamaan ollieta :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Moii taas!
Miten menee? :3
Joko muuten tilasit sen uuden laudan?
Mä oon nyt viikon verran skeitannut joka päivä ja alkaa kaikki perusjutut olemaan hyvin hallussa. Oon niin ilonen siitä! Ajattelin kohta alkaa treenaamaan ollieta :D
Moii!!
Tosi ihanaa kuulla et sulla alkaa sujumaan! :3
Ja itselläni myös tässä pikkuhiljaa alkaa enemmän sujumaan, sillä oon saanut aikaiseksi lähteä skeittailemaan :D
Laudan tilaus on valitettavasti jäänyt D:
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Moii!!
Tosi ihanaa kuulla et sulla alkaa sujumaan! :3
Ja itselläni myös tässä pikkuhiljaa alkaa enemmän sujumaan, sillä oon saanut aikaiseksi lähteä skeittailemaan :D
Laudan tilaus on valitettavasti jäänyt D:
Ääää, oon jotenkin ihan unohtanut vastata D:::
Ihan mahtava kuulla!
No mutta mikäs siinä, jos sujuu sillä vanhallakin :3
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ääää, oon jotenkin ihan unohtanut vastata D:::
Ihan mahtava kuulla!
No mutta mikäs siinä, jos sujuu sillä vanhallakin :3

Heii! Ajattelin kysellä, että mites sun tavi on mennyt? :3
Laitaliletko esimerkiksi?
Odotatko kevättä ja jäiden sulamista (jotta pääsisi jälleen skeittaamaan) ? :3
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Heii! Ajattelin kysellä, että mites sun tavi on mennyt? :3
Laitaliletko esimerkiksi?
Odotatko kevättä ja jäiden sulamista (jotta pääsisi jälleen skeittaamaan) ? :3
Moii!! Talvi meni superhyvin! Opin lautailemaan, olin viime talvena pari kertaa laudalla ilman sen parempaa tulosta, mutta skeittaaminen nähtävästi auttoi, kun nyt tuntui, että hallitsin laudan :3
Miten sulla meni?
Odotan ja paljon! Kerran oonkin jo asfaltilla vähän päässyt skeittaamaan, mutta odotan lämpimiä kelejä, jolloin kunnolla pääsisi esim rampeille ekaa kertaa :3
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Moii!! Talvi meni superhyvin! Opin lautailemaan, olin viime talvena pari kertaa laudalla ilman sen parempaa tulosta, mutta skeittaaminen nähtävästi auttoi, kun nyt tuntui, että hallitsin laudan :3
Miten sulla meni?
Odotan ja paljon! Kerran oonkin jo asfaltilla vähän päässyt skeittaamaan, mutta odotan lämpimiä kelejä, jolloin kunnolla pääsisi esim rampeille ekaa kertaa :3
Ihanaa kuulla, että talvi meni hyvin ja lautailu sujui!! Toivottavasti kehityskaari jatkuu edelleen! :3
Ja äääh, itse en ole vielä päässyt skeittaamaan D:

Itse olen lautaillut aika kauan (ja siitä innostus skeittaamiseenkin lähti :D). En kyllä ole ehtinyt kunnolla käymään kuin muutaman kerran, talvi meni jotenkin todella nopeasti ':D.
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Ihanaa kuulla, että talvi meni hyvin ja lautailu sujui!! Toivottavasti kehityskaari jatkuu edelleen! :3
Ja äääh, itse en ole vielä päässyt skeittaamaan D:

Itse olen lautaillut aika kauan (ja siitä innostus skeittaamiseenkin lähti :D). En kyllä ole ehtinyt kunnolla käymään kuin muutaman kerran, talvi meni jotenkin todella nopeasti ':D.
Voi eii, noo toivottavasti tämä takatalvi helpottaa sen verran, että pian pääset :3
Uuu, siistiä! Talvi todella meni nopeasti, itsekin sitä ihmettelin :'D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Voi eii, noo toivottavasti tämä takatalvi helpottaa sen verran, että pian pääset :3
Uuu, siistiä! Talvi todella meni nopeasti, itsekin sitä ihmettelin :'D
Toivotaan, ettei nyt enään tulisi yhtäkään takatalvea! ':D Jos nyt vain enää häät sulaisivat.....
 
Ylös Pohja