Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
soveltuvuuskoe huomenna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 46688" data-attributes="member: 89"><p>Höh, on kyl ikävää, että haastattelijat naurahtavat kokelaiden vastauksille. :( Ei kyl tulr tommosista hyvä mieli. Tosin en sit tiiä, onko hän voinut jostain muusta mieleen juolahtaneesta asiasta naurahtaa? En siis vähättele mitenkään tätä sun tilannettas, vaan tuli toi mieleen, kun itelläkin on usein tapana naurahtaa mieleen äkkiä juolahtaneelle ajatukselle. Olis kyl musta tärkeää, että ooettajat ja muut koulujen auktoriteetit osais pitää pokkansa tällaisissa tilanteissa. Yks mun luokkalainen lukiosta sanoi, että yhel fysiikan tunnil ope oli yhtäkkii käskenyt häntä sanoo johonkin kysymykseen vastauksen. Tää luokkalainen oli poissa tolaltaan, joten hän vastasi epämääräisesti jotain, ja tän jälkeen ope vaan nauroi. :/ Ja tää kyseinen ope on huonomaineinen opiskelijoiden keskuudessa: haukkuu oppilaat pystyyn eikä anna apua, vaikka hän on monesti sanonut, että mikään kysymys ei ole tyhmä ja että aina kannattaa rohkeesti pyytää apua. :D </p><p></p><p>Ja siis itellä oli tos viime viikon maanataina pääsykokeet, johon sisältyi haastattelu. Menin lukkoon siinä, kun kysyttiin, miks haen opiskelee yliopistossa. :D Vastasin sit pelästyneenä, että opiskelu on yliopistos monipuolista ja että olis mahis päästä vaihtoon (talvella harkitsin oikeesti vaihtoon lähtöä, mut sit aattelin, etten vieraassa maassa pärjäisi yksin :/). Ei nää haastattelijat mitenkään ikäviä mulla ollut. Ne nyökkäs ymmärtäväisesti mun vastatessa kysymyksiin, eikä naurunpuuskahduksia tullut. Mut on kyl ikävää, että sun kohdallas on naurettu kysymyksiin vastatessa. :(</p><p></p><p>Ja itekin täs oon kuumotellut, että vastaukset tulis äkkiä, sillä muuten asunnot ehditään viedä pois alta. D: Ja toivottavasti pääset kuitenkin pääsykokeista läpi! 🍭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 46688, member: 89"] Höh, on kyl ikävää, että haastattelijat naurahtavat kokelaiden vastauksille. :( Ei kyl tulr tommosista hyvä mieli. Tosin en sit tiiä, onko hän voinut jostain muusta mieleen juolahtaneesta asiasta naurahtaa? En siis vähättele mitenkään tätä sun tilannettas, vaan tuli toi mieleen, kun itelläkin on usein tapana naurahtaa mieleen äkkiä juolahtaneelle ajatukselle. Olis kyl musta tärkeää, että ooettajat ja muut koulujen auktoriteetit osais pitää pokkansa tällaisissa tilanteissa. Yks mun luokkalainen lukiosta sanoi, että yhel fysiikan tunnil ope oli yhtäkkii käskenyt häntä sanoo johonkin kysymykseen vastauksen. Tää luokkalainen oli poissa tolaltaan, joten hän vastasi epämääräisesti jotain, ja tän jälkeen ope vaan nauroi. :/ Ja tää kyseinen ope on huonomaineinen opiskelijoiden keskuudessa: haukkuu oppilaat pystyyn eikä anna apua, vaikka hän on monesti sanonut, että mikään kysymys ei ole tyhmä ja että aina kannattaa rohkeesti pyytää apua. :D Ja siis itellä oli tos viime viikon maanataina pääsykokeet, johon sisältyi haastattelu. Menin lukkoon siinä, kun kysyttiin, miks haen opiskelee yliopistossa. :D Vastasin sit pelästyneenä, että opiskelu on yliopistos monipuolista ja että olis mahis päästä vaihtoon (talvella harkitsin oikeesti vaihtoon lähtöä, mut sit aattelin, etten vieraassa maassa pärjäisi yksin :/). Ei nää haastattelijat mitenkään ikäviä mulla ollut. Ne nyökkäs ymmärtäväisesti mun vastatessa kysymyksiin, eikä naurunpuuskahduksia tullut. Mut on kyl ikävää, että sun kohdallas on naurettu kysymyksiin vastatessa. :( Ja itekin täs oon kuumotellut, että vastaukset tulis äkkiä, sillä muuten asunnot ehditään viedä pois alta. D: Ja toivottavasti pääset kuitenkin pääsykokeista läpi! 🍭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
soveltuvuuskoe huomenna
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja