Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Stressaa tuleva kevät ja vieläpä ihan turhaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 88669" data-attributes="member: 32"><p>Kun en oo pyrkimässä mihinkään korkeakouluun koska en oikeesti tiedä mille alalle mä haluaisin ja mulla on mielessä et ens syksyn ja kevään en opiskelis ollenkaan vaan muuttaisin omilleni ja tekisin töitä. Musta tällä hetkellä tää kansanopistossa opiskelu tuntuu siitä näkökulmasta ihan turhalta ku mihinkään korkeakouluun en näillä näkymin ole menossa. Eniten mua stressaa ensi kuussa palautettava portfolio joka arvioidaan numeeraalisesti ja silloin varsinkin mua alkaa ahdistamaan kun omasta työstä annetaan numero. En tiedä uskallanko sanoa tätä kommenttia, mutta koko numeroarvostelujärjestelmä tuntuu ihan paskalta koska se arvottaa liikaa, kuinka hyvä joku ihminen jossakin asiassa on. Varsinkin taiteen kentällä se tuntuu liian rajulta saada jokin numero siitä, miten jonkin kuvan sommittelee ja mihin. Mua ahdistaa ihan hulluna semmonen skenaario ku kaikki muut ovat saaneet jonkun vitosen ja ite oon ainut jolla on ykkönen paperissa. Mulla on taipumusta vertailuun. Mä en suostu kärsimään enää sellasesta kohtalosta vaikka oisin koko sieluni laittanu koko tehtävään niin ois p*rseestä jos se menis rimaa hipoen läpi. Tekis mieli lopettaa kesken mutta toisaalta tuo koulu on antanut mulle paljon muuta hyvää ja edistänyt muita asioita elämässäni, niin sen vuoksi mun ois hyvä olla vielä ensi syksyn tuolla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 88669, member: 32"] Kun en oo pyrkimässä mihinkään korkeakouluun koska en oikeesti tiedä mille alalle mä haluaisin ja mulla on mielessä et ens syksyn ja kevään en opiskelis ollenkaan vaan muuttaisin omilleni ja tekisin töitä. Musta tällä hetkellä tää kansanopistossa opiskelu tuntuu siitä näkökulmasta ihan turhalta ku mihinkään korkeakouluun en näillä näkymin ole menossa. Eniten mua stressaa ensi kuussa palautettava portfolio joka arvioidaan numeeraalisesti ja silloin varsinkin mua alkaa ahdistamaan kun omasta työstä annetaan numero. En tiedä uskallanko sanoa tätä kommenttia, mutta koko numeroarvostelujärjestelmä tuntuu ihan paskalta koska se arvottaa liikaa, kuinka hyvä joku ihminen jossakin asiassa on. Varsinkin taiteen kentällä se tuntuu liian rajulta saada jokin numero siitä, miten jonkin kuvan sommittelee ja mihin. Mua ahdistaa ihan hulluna semmonen skenaario ku kaikki muut ovat saaneet jonkun vitosen ja ite oon ainut jolla on ykkönen paperissa. Mulla on taipumusta vertailuun. Mä en suostu kärsimään enää sellasesta kohtalosta vaikka oisin koko sieluni laittanu koko tehtävään niin ois p*rseestä jos se menis rimaa hipoen läpi. Tekis mieli lopettaa kesken mutta toisaalta tuo koulu on antanut mulle paljon muuta hyvää ja edistänyt muita asioita elämässäni, niin sen vuoksi mun ois hyvä olla vielä ensi syksyn tuolla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Stressaa tuleva kevät ja vieläpä ihan turhaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja