Musiikki Suomalainen musiikki

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
29
Jos kuuntelette suomalaista musiikkia, edes joskus, niin mitä kuuntelette?


Itse en ole hirveämmin kuunnellut aiemmin, pienempänä äiti aina kuunteli kaikkee apulantaa jne, ja sillon itse olin ihan kauhee robin fani :D. Sit yhdessä vaiheessa kuuntelin koko ajan Sannia. Sit oli toki myös Haloo Helsinki. Nyt en ollu pitkään aikaan kuunnellu mitään, vaan aina vaan ulkomaalaista, mutta nyt mä sit itse päädyin jotenkin Apulannan kuunteluun vaikka pienempänä en tosiaankaan ois kuvitellu itteeni tässä tilanteessa
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,471
En ihan kauheasti suomenkielistä musiikkia kuluta, mutta satunnaisesti soittolistalla pyörii mm. Stam1na, Eppu Normaali, Leevi and the leavings ja Dingo.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
laineen kasperi, haloo helsinki, sairas t, eppu normaali, klamydia, dingo, anssi kela, maija vilkkumaa, apulanta, happoradio jne.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Leevi and the Leavings, Viikate, Haloo Helsinki ja sit Turmion kätilöt on kans ihan jees, ja kyllä niitä muitakin aina silloin tällöin kuuntelee.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Kuuntelen aika paljonkin suomalaista musiikkia!!
Aika paljon punkkia, esim Sensuuri, Nuket, Klamydia, Pojat jne.
Nykyään on alkanut kuuntelemaan enemmän myös 60- ja 70-lukujen suomirokkia (siis muutakin ku ikisuosikkiani Hurriganesia, jota oon kuunnellu jo kauan). Esimerkiks Wigwam, Badding, Royals, Eero ja Jussi, Kirkan rokimmat biisit...
Sitten tietenki kasaribändejä, kuten Hanoi Rocks, Peer Günt ja Popedan alkuaikojen tuotanto
 
Ylös Pohja