Musiikki Suomicoverit!

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
No niin, oon tippunut käännösbiisien kaninkoloon. Lupaan lopettaa spämmimisen, mutta tää on vielä pakko jakaa:
Eikä tarvii lopettaa spämmimistä, kiva vaan et näitä tulee paljon
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739

tämä tuli mieleen, koska alkuperänen on ilmeisesti englantilainen :D suomessa todella moni suosittu iskelmäkappale on alunperin venäläinen, huvittaa että esim. matti ja teppo on tehny covereita venäläisen poikabändin kappaleista
Hmm pitää tsekata se alkuperänen!

Tota en tiennytkään, toisaalta en oo hirveesti perehtyny Matin ja Tepon tuotantoon
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Nyt ku päästiin näihin punkbiiseihin, tää on kans aika loistava
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
197
Reaktioarvo
232
Hmm pitää tsekata se alkuperänen!

Tota en tiennytkään, toisaalta en oo hirveesti perehtyny Matin ja Tepon tuotantoon
XDDD en minäkään pahemmin mutta oli pakko tarkistaa kun radiosta tuli kerran tutun kuulonen biisi ja olin varma että olin kuullu sen ennenkin
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367

Soittolista :D
Italiasta käännettyjä on hirveesti, mut ei tuu nyt mieleen sellaisia, joiden suomiversiosta pitäisin. Olin pikemminkin yllättynyt siitä, että Loretta Goggin Maledetta primavera on niin hyvä, kun suomiversio siitä on Aikuinen nainen, josta en pahemmin piittaa.

Olin unohtaa nämä:


 
Viimeksi muokattu:

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112

Soittolista :D
Italiasta käännettyjä on hirveesti, mut ei tuu nyt mieleen sellaisia, joiden suomiversiosta pitäisin. Olin pikemminkin yllättynyt siitä, että Loretta Goggin Maledetta primavera on niin hyvä, kun suomiversio siitä on Aikuinen nainen, josta en pahemmin piittaa.

Olin unohtaa nämä:


Aih, miten olinkin unohtanut vanhan klassikon "Riisu pois jo arkipaita" (Wake me up before you go go)
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Nostan tän koska oli pakko jakaa tää biisi iloksenne xD
 
Ylös Pohja