Muu Suositelkaa true crime -podcasteja

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Jäljillä on hyvä, kokeilin myös kuunnella huorapuutarhaa ja maanantaimysteeriä, mutta kumpikaan ei napannut samalla tavalla. Haluaisin jotain faktapohjaista, asiallista ja mielellään painottuneemmin ratkaistuihin tapauksiin tai tuomittuihin rikollisiin. Suomeksi tai englanniksi, englanti voisi tuntua tässä hyvältä koska paljon laajempi tarjonta, mutta en itse viitsi lähteä testailemaan noita kun jaksot on yleensä pitkiä ja voi kestää että löytää hyvän D:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Murhakertomuksia
I don't like Mondays
Pahuuden jälkeen
Murha Pohjolassa
Kuolemaantuomitut
Ratkaistu

Mä kuuntelen noita mutta tykkään Maanantaimysteeristä enkä voi sietää tota Jäljillä joten en tiedä osuuko ollenkaan D:
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Murhakertomuksia
I don't like Mondays
Pahuuden jälkeen
Murha Pohjolassa
Kuolemaantuomitut
Ratkaistu

Mä kuuntelen noita mutta tykkään Maanantaimysteeristä enkä voi sietää tota Jäljillä joten en tiedä osuuko ollenkaan D:
Mitä ihmettä miten et tykkää jäljillä D: mutta kiitos suosituksista!
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Mitä ihmettä miten et tykkää jäljillä D: mutta kiitos suosituksista!
En tykkää kun ei saa loppuratkaisua D: kuuntelen kyllä jos ei muita löydy mutta ei oo ensimmäinen vaihtoehto. Ainiin ja Murhakertomuksia kannattaa kuunnella vähintään se tunnari, se on jotenki niin yliampuvan mahtipontinen että naurattaa joka kerta :'D
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
En tykkää kun ei saa loppuratkaisua D: kuuntelen kyllä jos ei muita löydy mutta ei oo ensimmäinen vaihtoehto. Ainiin ja Murhakertomuksia kannattaa kuunnella vähintään se tunnari, se on jotenki niin yliampuvan mahtipontinen että naurattaa joka kerta :'D
Ah aivan, mutta moni jakso on sellainen joissa saa loppuratkaisun! Mulla taas maanantaimysteeri ei napannut sen kerrontatyylin vuoksi D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Itse kuuntelen näitä:

Piinan kirous
kuolemaantuomitut
murhakertomuksia
rikos ja ratkaistu
syytä epäillä
palmujen varjoissa
pahuuden jälkeen
suljetuin ovin
murhan anatomia
myyrä
murha pohjolassa
joku tietää jotain
roviopod
pahan äärellä
johtolankoja
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
tykästyin tohon johtolankoja-podiin! testasin kai vähän jotain muutakin mutta en tykännyt kerrontatavasta, en muista mikä oli kyseessä
 
Ylös Pohja