Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Syke oli taas ihan järkyttävän korkea eilisillasta tähän aamuun asti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 121904" data-attributes="member: 16"><p>Eilen illallaki 161 korkeimmillaan vaikka en teheny yhtää mittää </p><p></p><p>Sillon ku menin nukkumaan mulla oli eka kylymä ja sit tuli hiki ja sydän hakkasi ja en ollu uskoa silimiäni ku katoin mun aktiivisuusrannekkeesta et syke on rutto 153 vaikka olin jo ainaski vartin vaan maannu paikallani sängyssä </p><p></p><p>Yöllä heräsin jatkuvasti ja olin ihan hikinen. Pittäis varmaan vaihtaa lakanat ku mää oikeesti valuin hikeä </p><p></p><p>Aamuyöllä ku kävin keittiössä nii sanoin iskälle et sykkeet on taas pilvissä nii se kävi sit sanoo äitille joka mittasi kuumeen (ei ollu ku vaa 37.10 ja äiti ei meinannu ees uskoo ku sen mielestä mun kehoki oli ihan kuuma. Ite en kyllä huomannut mittää :'D) </p><p>Sain särkylääkettä ja nyt päivällä on taas ollu hyvä olo ja pulssiki on jo normaalilla tasolla... </p><p>Sainpahan ylimääräsen vapaapäivän koulusta lol </p><p>Pittäis varmaan yrittää vielä nukkua ku viime yö meni aika heikosti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 121904, member: 16"] Eilen illallaki 161 korkeimmillaan vaikka en teheny yhtää mittää Sillon ku menin nukkumaan mulla oli eka kylymä ja sit tuli hiki ja sydän hakkasi ja en ollu uskoa silimiäni ku katoin mun aktiivisuusrannekkeesta et syke on rutto 153 vaikka olin jo ainaski vartin vaan maannu paikallani sängyssä Yöllä heräsin jatkuvasti ja olin ihan hikinen. Pittäis varmaan vaihtaa lakanat ku mää oikeesti valuin hikeä Aamuyöllä ku kävin keittiössä nii sanoin iskälle et sykkeet on taas pilvissä nii se kävi sit sanoo äitille joka mittasi kuumeen (ei ollu ku vaa 37.10 ja äiti ei meinannu ees uskoo ku sen mielestä mun kehoki oli ihan kuuma. Ite en kyllä huomannut mittää :'D) Sain särkylääkettä ja nyt päivällä on taas ollu hyvä olo ja pulssiki on jo normaalilla tasolla... Sainpahan ylimääräsen vapaapäivän koulusta lol Pittäis varmaan yrittää vielä nukkua ku viime yö meni aika heikosti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Syke oli taas ihan järkyttävän korkea eilisillasta tähän aamuun asti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja