Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Syntymäkuukausi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 87192" data-attributes="member: 167"><p>Ite äänestin kesäkuuta ja sitä etten oo syntynyt kuussa vaan maassa, mut en kyl oo ees laittanut mun synttäreitä tänne Varasijaan. :D Muistan kun pienenä aina ku kysyttiin tota ja sit vastattiin kunnolla niin kysyjä oli silleen: "Mä en oo syntynyt kuussa vaan maassa." Se oli aika ärsyttävää. :D</p><p></p><p>Ja sit ku viel kerran ala-asteella kuulin, kuinka yks poika kysy toiselta pojalta koko ajan tota ja se poika ties, et jos se vastaa kunnolla niin se toinen poika sanoo noin niin se sano aina "En oo syntynyt kuussa vaan maassa" mut se toinen poika vaan jatko kysymistä. Sit ope oli silleen: "Noniin poika X. Toi Y yrittää kysyä sulta nyt sun syntymäkuukautta. Vastaappa sille nyt kunnolla."</p><p></p><p>Sit oli kulunut jo aika pitkään kun se Y yhä kysy X:ltä tota ja ope aina välillä yritti saada sen vastaamaan kunnolla niin lopulta sit X oli silleen: "Okei, mä oon syntynyt 12. päivä joulukuuta."(en oikeesti muista millon se oli syntynyt, mutta johonkin tohon tyyliin meni se vastaus) Ja sit se Y sano: "Mä en oo syntynyt kuussa vaan maassa." :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 87192, member: 167"] Ite äänestin kesäkuuta ja sitä etten oo syntynyt kuussa vaan maassa, mut en kyl oo ees laittanut mun synttäreitä tänne Varasijaan. :D Muistan kun pienenä aina ku kysyttiin tota ja sit vastattiin kunnolla niin kysyjä oli silleen: "Mä en oo syntynyt kuussa vaan maassa." Se oli aika ärsyttävää. :D Ja sit ku viel kerran ala-asteella kuulin, kuinka yks poika kysy toiselta pojalta koko ajan tota ja se poika ties, et jos se vastaa kunnolla niin se toinen poika sanoo noin niin se sano aina "En oo syntynyt kuussa vaan maassa" mut se toinen poika vaan jatko kysymistä. Sit ope oli silleen: "Noniin poika X. Toi Y yrittää kysyä sulta nyt sun syntymäkuukautta. Vastaappa sille nyt kunnolla." Sit oli kulunut jo aika pitkään kun se Y yhä kysy X:ltä tota ja ope aina välillä yritti saada sen vastaamaan kunnolla niin lopulta sit X oli silleen: "Okei, mä oon syntynyt 12. päivä joulukuuta."(en oikeesti muista millon se oli syntynyt, mutta johonkin tohon tyyliin meni se vastaus) Ja sit se Y sano: "Mä en oo syntynyt kuussa vaan maassa." :/ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Syntymäkuukausi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja