Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Syön joka päivä suklaata ja juustoa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 113069" data-attributes="member: 32"><p>[SPOILER="Tw: painosta puhuminen "]En tiedä olenko lihonut vai kuvittelenko vain. En uskalla käydä vaa’alla nyt, koska pelkään että äitini näkee ja tulee katsomaan viereen. Jos vaikka olisin ylipainoinen ja äitini sais tietää siitä, niin sitten alkaa hirveä mun syömisen vahtiminen. Muutenkaan en ole pitkään aikaan käynyt vaa’alla koska ylipaino on ollut aina sellainen pelko mitä en ole halunnut kohdata, koska kerran lapsena lihoin ja siitä alkoi hirveä kauhistelu kotona mun painosta ja järkyttyneitä huutoja jos olin vähänkin yli normaalirajan. Sit kommentoi mun kehoa, että ”Minkeliillä näkyi ihan selvästi mahamakkaroita” sekä ”kauheaa et sinä Minkelii voi noin tiukkaa paitaa laittaa, läskit näkkyy paidan läpi”. Muutenkin äitiäni kiinnostaa hirveästi ihmisten painot ja monesti se kysyykin minulta ”paljonko Minkelii nykyään painaa?” Ja siihen mä en osaa antaa vastausta, koska olen vältellyt punnitsemisesta. Vaikka joskus yksin olen uskaltautunut puntarille mut enää en edes muista käydä vaa’alla jos on rauhallinen hetki. Ei ihmisen paino kuuluisi olla muiden asia…[/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 113069, member: 32"] [SPOILER="Tw: painosta puhuminen "]En tiedä olenko lihonut vai kuvittelenko vain. En uskalla käydä vaa’alla nyt, koska pelkään että äitini näkee ja tulee katsomaan viereen. Jos vaikka olisin ylipainoinen ja äitini sais tietää siitä, niin sitten alkaa hirveä mun syömisen vahtiminen. Muutenkaan en ole pitkään aikaan käynyt vaa’alla koska ylipaino on ollut aina sellainen pelko mitä en ole halunnut kohdata, koska kerran lapsena lihoin ja siitä alkoi hirveä kauhistelu kotona mun painosta ja järkyttyneitä huutoja jos olin vähänkin yli normaalirajan. Sit kommentoi mun kehoa, että ”Minkeliillä näkyi ihan selvästi mahamakkaroita” sekä ”kauheaa et sinä Minkelii voi noin tiukkaa paitaa laittaa, läskit näkkyy paidan läpi”. Muutenkin äitiäni kiinnostaa hirveästi ihmisten painot ja monesti se kysyykin minulta ”paljonko Minkelii nykyään painaa?” Ja siihen mä en osaa antaa vastausta, koska olen vältellyt punnitsemisesta. Vaikka joskus yksin olen uskaltautunut puntarille mut enää en edes muista käydä vaa’alla jos on rauhallinen hetki. Ei ihmisen paino kuuluisi olla muiden asia…[/SPOILER] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Syön joka päivä suklaata ja juustoa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja